Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Sinterklaasjournaal

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Sinterklaasjournaal Empty
BerichtOnderwerp: Sinterklaasjournaal   Sinterklaasjournaal I_icon_minitimeza dec 02, 2017 11:32 pm

Voor wie het Sinterklaasjournaal niet gevolgd heeft even wat achtergrond informatie; dit jaar is er een "zielepiet". Deze Piet heeft vanaf het begin af aan al heimwee en wil naar huis. Tijdens de intocht probeerde ze de boot te keren en ze doet niets anders dan huilen. Nu heeft Sinterklaas als verrassing "moederpiet" uit Spanje laten komen. Maar net nu is ZielePiet verdwenen.
Sinterklaas gaat haar zoeken op de stoomboot. Daar sluit ZielePiet Sinterklaas op in de machine kamer en vaart weg met de boot...
Nu heb ik zo'n idee hoe het af gaat lopen, maar in mijn fantasie wordt dat toch iets heeeeeel anders dan dat het op tv zal zijn... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

Sinterklaasjournaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sinterklaasjournaal   Sinterklaasjournaal I_icon_minitimezo dec 03, 2017 6:49 pm

Ik denk aan een pak slaag met de roe waarna ze drie dagen niet meer kan zitten... Razz  En waar denk jij aan puk? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Sinterklaasjournaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sinterklaasjournaal   Sinterklaasjournaal I_icon_minitimedi dec 05, 2017 2:10 pm

Ik denk ook meer in die richting ja... Gisteravond werd niet eens iets gezegd over deze domme actie...
Ik zou dan toch verwachten dat moederPiet Zielepiet eens even bij een oor pakt en haar iig sorry laat zeggen tegen Sint. Als ze dan terug zijn in het Grote Pietenhuis, mag ZielePiet mooi even een poosje in de werkkamer van Sint in de hoek gaan staan. Ik zie zo voor me dat ze daarna over de knie van Sint terecht komt voor een flink pak op haar billen. En aangezien Sint een prachtig bureau heeft, mag ze daar ook even overheen buigen om de roe te ontvangen.


Laatst aangepast door puk op wo dec 06, 2017 12:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Sinterklaasjournaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sinterklaasjournaal   Sinterklaasjournaal I_icon_minitimewo dec 06, 2017 12:05 pm

Ik heb het verhaal niet gezien, maar stem blindelings voor een pak slaag met de roe op het achterwerk van een ondeugende dame.
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Sinterklaasjournaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sinterklaasjournaal   Sinterklaasjournaal I_icon_minitimewo dec 06, 2017 2:30 pm

De roe doet het goed in deze setting cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

Sinterklaasjournaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sinterklaasjournaal   Sinterklaasjournaal I_icon_minitimewo dec 13, 2017 4:32 pm

Wat een mooi scenario, puk! bounce

Eerst in de hoek om haar zonden te overdenken, wetende dat er nog een pak slaag gaat volgen. Daarna bij Sint over de knie (zou hij harde handen hebben? Surprised ) voor een klinkend pak slaag.

Tenslotte diep buigen over de dat enorme bureau van de Sint om haar billen in brand te zetten met de roe.. Dat zal haar wel leren denk ik zo... roflol

Wat jammer dat de Sint het land alweer heeft verlaten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Sinterklaasjournaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sinterklaasjournaal   Sinterklaasjournaal I_icon_minitimedo dec 14, 2017 12:44 pm

Erg jammer ja. Maar deze fantasie kan ook best in Spanje nog ten uitvoer gebracht worden Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

Sinterklaasjournaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sinterklaasjournaal   Sinterklaasjournaal I_icon_minitimema dec 18, 2017 5:50 pm

puk schreef:
Erg jammer ja. Maar deze fantasie kan ook best in Spanje nog ten uitvoer gebracht worden Very Happy Very Happy Very Happy

Dat is zeker waar! De Sint heeft toch wel een mooi leven dat hij tot ruim na de volgende zomer voldoende tijd zal hebben om dit soort zaken op gepaste wijze af te handelen... bounce bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Sinterklaasjournaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sinterklaasjournaal   Sinterklaasjournaal I_icon_minitimema dec 18, 2017 7:12 pm

Wellicht dat Sint in Spanje nog wel een 2e Grote Boek heeft, maar dan met al zijn Pieten erin... Dan heeft hij de zomer wel nodig om ervoor te zorgen dat de Pieten weer netjes en gehoorzaam mee komen naar Nederland...
Ik zie zo een rijtje voor zijn bureau staan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

Sinterklaasjournaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sinterklaasjournaal   Sinterklaasjournaal I_icon_minitimevr dec 22, 2017 4:13 pm

Ingeval de Sint hiervoor nog een hulp-Sinterklaas zoekt, dan maak ik graag wat tijd vrij... roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Sinterklaasjournaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sinterklaasjournaal   Sinterklaasjournaal I_icon_minitimeza dec 23, 2017 12:42 am

Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sinterklaasjournaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sinterklaasjournaal   Sinterklaasjournaal I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sinterklaasjournaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: