Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Even voorstellen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mrerik
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimezo dec 03, 2017 4:53 pm

Hallo
Mijn naam is Erik en ben nieuw hier. Ik hoop via deze site gelijk gestemde te vinden.

Als 52 jarige dominant heb ik inmiddels diverse onderdanige vrouwen mogen ontmoeten.
Alle weer met een andere wens. Inmiddels ben ik er voor mijzelf wel achter dat mijn behoefte bij soft bdsm ligt.
Ik geniet er enorm van als mijn sub/slavin goreaanse posities aanleert. Ik geef graag opdrachten en ben zeer sexueel ingesteld. Tevens vind ik het spelen van een rollenspel in de vorm van DD/lg erg leuk om te doen.
Het opvoeden, disciplineren van een leuke lieve en ook ondeugende sub geeft mij een enorme kick.

Het is enorm mooi om te zien als een vrouw zich vol overgave geeft. Te zien dat zij daar ook van geniet omdat zij dit nodig heeft.




Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Even voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen   Even voorstellen I_icon_minitimema dec 04, 2017 2:29 pm

Welkom hier Erik!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
 
Even voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mij even voorstellen
» Hay, even voorstellen
» Even voorstellen..
» even voorstellen
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: