Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 656

BerichtOnderwerp: D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is   zo jan 07, 2018 3:24 pm

Hallo allemaal,

Ik ben Ruben, 29 jaar en woon in Wageningen waar ik Biotechnologie gestudeerd heb. Ik ben nu 9 jaar actief in dit wereldje.
Spanking is mijn hoofdkink en is heel belangrijk voor mij, vooral strafspankings geven is een ervaring waar weinig andere dingen aan kunnen tippen. De opbouw vooraf, een klein meisje voor je hebben die iets heeft misdaan, de billen die bloot gaan, de pijn, de vernedering, de spijt, de tranen. Het is niet alleen iets wat ik leuk vind om te doen, het is een deel van mij. Het geeft mij een diepe voldoening om iemand te kunnen helpen haar leven te verbeteren. Haar te zien groeien als mens en als sub.
Naast spanking ben ik de laatste paar jaar ook bezig met bdsm, het is heel leuk om spanning op te bouwen door middel van strelen, plagen, vastbinden en zien hoe diep subbie ik iemand kan krijgen.

Ik ben iemand die graag plaagt en heel gemeen kan zijn. Zeker als het meisje duidelijk klein en subbie wordt, dat spoort mij alleen maar aan om nog harder te gaan plagen. Mijn subje is altijd heel belangrijk voor me en zal nooit affectie tekort komen. Als ik om iemand geef dan sta ik altijd voor ze klaar. Tijdens een spel kan ik heel streng zijn en geniet ik ervan om veel te vragen van mijn sub, binnen haar grenzen natuurlijk.
Eenmaal het vertrouwen is opgebouwd kunnen die grenzen geleidelijk aan opgezocht worden. Zelf heb ik ook tijd nodig om iemand te leren kennen en vertrouwen voor ik me helemaal kan openstellen, het is altijd een gezamenlijke ontdekkingstocht.
Ik heb ook een Fetlife profiel dat je kan bekijken: https://fetlife.com/users/1260707

Mijn huidige sub vertrekt binnenkort voor lange termijn naar het buitenland, dus nu ben ik op zoek naar een nieuw meisje om te begeleiden.

Het is toch altijd moeilijk om in zo’n advertentie te zetten waar je naar op zoek bent zonder er een heel boekwerk van te maken. Het gaat altijd lijken op een lijst met eisen terwijl dat niet de bedoeling is.
Ondanks dat heb ik hieronder een korte beschrijving geschreven van het soort persoon die bij mij zou passen.

Ik zoek een lief meisje dat onschuld uitstraalt, maar niet onschuldig is.
Iemand die houdt van knuffelen, spanking, bdsm, knuffelen, geplaagd worden, vernedering, knuffelen, en van regelmatig experimenteren met seks. Iemand die het ook fijn vindt om af en toe naar een bdsm feest te gaan en daar te spelen.
Iemand die ervan geniet om haar best te doen voor haar D. Iemand die graag wil dienen, onderdanig en gehoorzaam is, en wil horen dat ze het goed doet. Iemand die tegelijk ook niet bang is om af en toe een grote mond op te zetten, uit te dagen en de consequenties te ondergaan. Die graag een correctieve hand in haar nek of paddle op haar billen krijgt en zich dan heel klein en subbie voelt.
Iemand die D/s zoekt als een levensstijl, niet alleen maar in de slaapkamer. Belangrijke beslissingen worden natuurlijk als gelijken genomen.
Iemand die naast al het bovenstaande ook gewoon een sterke zelfstandige vrouw is, met een eigen mening en leven.

Mensen zonder ervaring die het allemaal nog niet zeker weten maar zich hierdoor wel aangesproken voelen zijn ook van harte welkom.

Ik hoop dat ik het een beetje begrijpelijk heb weten te beschrijven, en zo niet stuur me gerust een berichtje met vragen. Wink
Dat kan via deze website, of op ruben.utrecht@outlook.com

Er is me ook aangeraden om aan te geven in welke leeftijdscategorie ik zoek. Dat vind ik moeilijk om precies te zeggen, want het gaat veel meer om gevoel dan om werkelijke leeftijd, maar ik zal het dan maar houden op een maximum van 32.
Ik ben in de eerste plaats op zoek naar een vaste sub en sta open voor de mogelijkheid dat het door kan groeien naar een relatie.

Groet,
Ruben
Terug naar boven Ga naar beneden

D zoekt onschuldig meisje dat niet zo onschuldig is
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Filmpje van castratie muis, niet voor gevoelige mensen
» Druppel (lukt niet goed)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-