Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Vindbaarheid website en berichten.

Ga naar beneden 
+2
dawn
Strafhand
6 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Vindbaarheid website en berichten. Empty
BerichtOnderwerp: Vindbaarheid website en berichten.   Vindbaarheid website en berichten. I_icon_minitimewo maa 03, 2010 10:36 pm

Ik vroeg me af, hoe gemakkelijk deze website is te vinden.
En als iemand zoekt, wat vindt hij of zij dan? De titel van de website? Of ook de titels van de koppen van de berichten? Of worden zelfs hele berichten ook doorzocht?
Het valt me op, dat ik meestal gemakkelijk berichten van SMverhalen vindt. Geldt dat ook voor deze site? Willen en kunnen jullie vindbaarheid van berichten vergroten en zo ja, hoe?
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Vindbaarheid website en berichten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vindbaarheid website en berichten.   Vindbaarheid website en berichten. I_icon_minitimewo maa 03, 2010 10:41 pm

Hoi Rein,

dat zijn dingen die we nog wat nader moeten onderzoeken. We willen onze vindbaarheid zeker vergroten, maar weten nog niet precies hoe. We kennen wel mensen die er meer verstand van hebben, dus daar gaan we binnenkort mee in conclaaf.

Groeten,

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Vindbaarheid website en berichten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vindbaarheid website en berichten.   Vindbaarheid website en berichten. I_icon_minitimewo maa 03, 2010 10:45 pm

Op dit moment is de site nog niet erg vindbaar. We hebben wel de gebruikelijke tags toegevoegd en ik zie de Google bot hier regelmatig. Maar als je niet betaalt duurt het een tijdje voor een site vindbaar is. Verder moeten we het vooral hebben van mond op mond reclame. Het spanking wereldje is niet zo groot, dus ik heb er alle vertrouwen in dat de tam tam zijn werk wel zal doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Vindbaarheid website en berichten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vindbaarheid website en berichten.   Vindbaarheid website en berichten. I_icon_minitimevr maa 05, 2010 2:19 pm

leentje schreef:

Verder moeten we het vooral hebben van mond op mond reclame.
Ook dat heeft enig effect. Overigens noem ik dat ook wel eens "kont-tot-kont"-reclame.
Ik zie mij de gebruikerslijst 2 personen, die door mij zijn getipt. Bij 3 personen krijg ik een tegoed-bon?

Ik zoek soms met een combinatie van trefwoorden, waarbij ook "volwassenen" of "vrijwillig" of "ondeugend" etc in voorkomen; dan vind ik ook wel eens die oude discussie op de Viva.

Kijk maar, wat jullie in het onderschrift op de website kunnen stoppen; of wat voor andere trucs uitvoerbaar zijn.
Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Vindbaarheid website en berichten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vindbaarheid website en berichten.   Vindbaarheid website en berichten. I_icon_minitimeza maa 06, 2010 6:27 pm

Veel links op gerelateerde websites helpt ook. Plus zorgen dat het op startpagina, startkabel enz. komt. Al weet ik niet of er een startpagina is voor spanking. Misschien een idee om er 1 te beginnen anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vindbaarheid website en berichten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vindbaarheid website en berichten.   Vindbaarheid website en berichten. I_icon_minitimeza maa 06, 2010 7:37 pm

tomaatje schreef:
Al weet ik niet of er een startpagina is voor spanking.
Google met "startpagina spanking" leidt naar http://spanking.startkabel.nl/. En http://spanking.startpagina.nl/ schakelt door naar http://bdsm.startpagina.nl/.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
peter1z
Beginner
Beginner
peter1z


Aantal berichten : 41

Vindbaarheid website en berichten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vindbaarheid website en berichten.   Vindbaarheid website en berichten. I_icon_minitimeza maa 06, 2010 9:09 pm

Ik ben niet echt onder de indruk van deze startpagina's.
Als we met zijn allen input verzorgen, moet er heel wat beters te fabriceren zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://huiselijkediscipline.com
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Vindbaarheid website en berichten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vindbaarheid website en berichten.   Vindbaarheid website en berichten. I_icon_minitimeza maa 06, 2010 9:21 pm

Worden ze uberhaupt wel bijgehouden vraag ik me af. En waarom linkt het door naar bdsm, er moet ook wel een eigen pagina te vormen zijn. Genoeg websites volgens mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
peter1z
Beginner
Beginner
peter1z


Aantal berichten : 41

Vindbaarheid website en berichten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vindbaarheid website en berichten.   Vindbaarheid website en berichten. I_icon_minitimeza maa 06, 2010 9:29 pm

zoiets?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://huiselijkediscipline.com
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Vindbaarheid website en berichten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vindbaarheid website en berichten.   Vindbaarheid website en berichten. I_icon_minitimeza maa 06, 2010 9:43 pm

Ik heb op beide pagina's geprobeerd een link te plaatsen, er zijn mensen eigenaar van die pagina's die dan wel of niet bepalen of jouw link geplaatst kan worden. Ik krijg het idee dat Klaproos niet echt interessant voor ze is en ze de voorkeur geven aan meer commerciële websites. Ik vrees ook dat we zelf geen startpagina meer kunnen maken omdat iemand anders ons al is voorgegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Vindbaarheid website en berichten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vindbaarheid website en berichten.   Vindbaarheid website en berichten. I_icon_minitimeza maa 06, 2010 10:09 pm

Het gaat er toch niet om wat voor hunzelf interessant is, maar wat voor de bezoeker interessant is? Als ze alleen commerciële websites willen vanwege eigenbelang, dan zijn die portals in de verkeerde handen. Het belang van de bezoeker moet voorop staan. Ik zal wel eens op het forum vragen of de pagina nog wordt bijgehouden. Dat er toch echt veel betere sites en fora zijn dan wat daar nu op staat.

Startpagina kan je nog wel aanvragen waarschijnlijk, als ie nu doorlinkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Vindbaarheid website en berichten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vindbaarheid website en berichten.   Vindbaarheid website en berichten. I_icon_minitimeza maa 06, 2010 10:18 pm

Als je dat voor elkaar krijgt graag! Tot nu toe krijg ik niet voor elkaar er een link geplaatst te krijgen in ieder geval.

Ik snap dat niet zo goed. Persoonlijk vind ik dat iedereen met een goede site een link moet kunnen plaatsen. Ook hier op Klaproos.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Vindbaarheid website en berichten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vindbaarheid website en berichten.   Vindbaarheid website en berichten. I_icon_minitimeza maa 06, 2010 10:21 pm

http://spanking.startkabel.nl/forum/?id=6555&n=1&sub=1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vindbaarheid website en berichten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vindbaarheid website en berichten.   Vindbaarheid website en berichten. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vindbaarheid website en berichten.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fake profielen/berichten...?
» website over geheimen en Wismeijer
» Website real-life spankings
» Website jack over vrouwen en disciplinaire spanking

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Servicebalie :: Helpdesk-
Ga naar: