Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Na lange tijd weer terug hier

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
DeHeerPee
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Na lange tijd weer terug hier Empty
BerichtOnderwerp: Na lange tijd weer terug hier   Na lange tijd weer terug hier I_icon_minitimema feb 26, 2018 12:35 pm

Dag allemaal,

Ik ben sinds lange tijd weer eens terug op dit forum. Een aantal leuke spankingcontacten verder en ook een tijdje helemaal niks op dit vlak. Het kriebelt echter weer enorm.
Naast de inhoudelijke bijdrage die ik op dit forum zou willen leveren, zoek ik initieel vooral een gezellige dame (spankee) om ervaringen mee uit te wisselen. Initieel online/Kik, later onder het genot van bakkie/borreltje. Wat daar dan verder uit voort komt, zie ik dan vanzelf wel.

Aanvullend: mijn geboortejaar is 1976, ben sportief en goed verzorgd. Mag graag hardlopen en mountainbiken. Ben gek op wandelingen of sporten langs het strand/in de duinen. Daarna lekker koffie of een borrel in een strandtent.

Allemaal een fijne dag toegewenst!

P.


Laatst aangepast door DeHeerPee op zo maa 04, 2018 11:01 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Na lange tijd weer terug hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na lange tijd weer terug hier   Na lange tijd weer terug hier I_icon_minitimema feb 26, 2018 1:08 pm

welkom terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Na lange tijd weer terug hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na lange tijd weer terug hier   Na lange tijd weer terug hier I_icon_minitimema feb 26, 2018 4:54 pm

Welkom terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
DeHeerPee
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Na lange tijd weer terug hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na lange tijd weer terug hier   Na lange tijd weer terug hier I_icon_minitimezo maa 04, 2018 11:01 am

Dank puk en Ruben!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Na lange tijd weer terug hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Na lange tijd weer terug hier   Na lange tijd weer terug hier I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Na lange tijd weer terug hier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk instrument is het meest effectief?
» Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst
» Terug van weggeweest!
» Het werd hoogsten tijd...
» Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: