Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Mijn allereerste spankingervaring....

Ga naar beneden 
AuteurBericht
DeHeerPee
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Mijn allereerste spankingervaring.... Empty
BerichtOnderwerp: Mijn allereerste spankingervaring....   Mijn allereerste spankingervaring.... I_icon_minitimewo feb 28, 2018 4:45 pm

.....was een behoorlijke miskleun.

Speelde zich jaren geleden af. Ik was net weer single. Kreeg leuk contact met een erg leuke dame. Uiteindelijk na flink aftasten via mail en MSN messenger kwam hebben we samen een borreltje gedronken in Leiden. Was erg gezellig. Prima klik om zaken naar een volgend stadium te brengen. Al vrij snel na onze eerste borrel kwam ze bij me thuis langs...

.....De zenuwen gierden door mijn keel! Na samen wat te hebben gedronken, koos ik het moment om over te gaan naar 'het spel'. Vanaf dat moment liep het eigenlijk niet meer. Te geforceerd, pikte haar signalen niet op. Waar zij juist steviger wilde worden aangepakt, dacht ik juist dat het tegenovergestelde. Waar zij juist zo snel mogelijk haar slipje van haar billen getrokken wilde hebben, dacht ik dat het voldoende was om alleen hij spijkerbroek uit te trekken. Enfin....gebrek aan communicatie alom. Nog niet goed genoeg op elkaar ingespeeld en teveel terughoudendheid van mijn kant. Mooie les geweest.

Zou de dame in kwestie graag nog eens spreken. Kan me haar naam niet meer herinneren en heb haar contactinformatie verder ook niet meer.

P.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn allereerste spankingervaring....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Allereerste keer
» Allereerste keer...
» Kat in mijn rok
» mijn fantasie
» mijn fetish?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Miskleun-
Ga naar: