Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Schooluniform

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Rob25
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

Schooluniform Empty
BerichtOnderwerp: Schooluniform   Schooluniform I_icon_minitimedo maa 01, 2018 8:26 pm

Kreeg opeens een mail vanuit dit forum en dacht kom laat ik er eens op kijken. Zag dat ik er in 2012 voor het laatst was geweest.

Met belangstelling las ik het bericht van Stefan, alweer een tijdje geleden. Mijn fetish is het schooluniform, rokje met kniekousen, nette schoenen en daarop een blouse met dit weer een wollen trui. Ik speel graag dominant met een sub in schooluniform. Maar de laatste tijd wil ik ook zelf voelen hoe het het is om een schoolmeisje te zijn. Ik ben gebonden en een anonieme spankofiel. Regelmatig trek ik een spijkerrokje aan van mijn vriendin met daaronder kniekousen en nette schoenen. Deze week had ik in de avond het rijk alleen en ben zo in de kou met mijn blote benen en billen (rokje zonder ondergoed) de tuin in gelopen en gevoeld hoe de ijskoude wind over mijn benen en billen joeg.

Een jaar geleden had ik een afspraak met Isis Spanking. Ze beschikt over spullen en heb daar een rol mogen spelen als schoolmeisje compleet in uniform en een pruik op om echt in dier rol te komen. Ze nam me als directrice behoorlijk onder handen, over de knie, in de hoek staan en tenslotte de cane.

Raar toch dat je enerzijds als dominant graag met een schoolgirl sub aan de gang wil maar ook omgekeerd zelf in de huid van dat meisje wil kruipen. Ik was lid van een clubje met enkele dominanten (o.a. strafhand) en wisselend subs die hun rol als schoolmeisje moesten spelen.

Nou ja ik wilde het even kwijt. Misschien nog een keer back to school bij Patsy Rose van Rose Academie. Met belangstelling gelezen. Maar ook wel toe aan een strenge afspraak voor bijles aan een sub die terug verlangt naar haar schooltijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Schooluniform Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schooluniform   Schooluniform I_icon_minitimezo apr 15, 2018 1:31 pm

Ooit begonnen aan het maken van een schooluniform, helaas nooit helemaal af gekregen en amper mee gespeeld. Lijkt met wel heel erg leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Schooluniform Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schooluniform   Schooluniform I_icon_minitimedi apr 17, 2018 12:04 pm

puk schreef:
Ooit begonnen aan het maken van een schooluniform, helaas nooit helemaal af gekregen en amper mee gespeeld. Lijkt met wel heel erg leuk.
Zal ik dan maar de opdracht geven, om dat schooluniform snel af te maken, in de goede kleuren en wel een beetje snel?
Groet met glimlach!
Terug naar boven Ga naar beneden
AdultSchoolboy
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Schooluniform Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schooluniform   Schooluniform I_icon_minitimeza jul 04, 2020 11:43 pm

Je hebt een hele goede engelse website met prachtige originele kleding. Daar heb ik mijn school uniform vandaan. Misschien klein beetje sparen maar dan heb je ook wat! Is cadeautje voor jezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thyme
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Schooluniform Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schooluniform   Schooluniform I_icon_minitimedi aug 11, 2020 3:22 pm

AdultSchoolboy schreef:
Je hebt een hele goede engelse website met prachtige originele kleding. Daar heb ik mijn school uniform vandaan. Misschien klein beetje sparen maar dan heb je ook wat!  Is cadeautje voor jezelf.
Zou ik ook mogen weten wat die site is? Dat klinkt goed, namelijk. Ik heb ook meer met de authentieke kleding dan de ''verkorte versie''.
Terug naar boven Ga naar beneden
AdultSchoolboy
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Schooluniform Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schooluniform   Schooluniform I_icon_minitimezo sep 06, 2020 3:59 pm

Hoi Thyme,
Excuses voor de late reactie. De website heet albertprendergast.com
Laat je weten wat je van de kleding vindt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schooluniform Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schooluniform   Schooluniform I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schooluniform
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Wat is jouw fetish?-
Ga naar: