Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Op zoek naar een losse billenkoeksessie of een langere begeleiding?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
billenkoeksessies
Watje
Watje



Aantal berichten : 9

Op zoek naar een losse billenkoeksessie of een langere begeleiding? Empty
BerichtOnderwerp: Op zoek naar een losse billenkoeksessie of een langere begeleiding?   Op zoek naar een losse billenkoeksessie of een langere begeleiding? I_icon_minitimewo maa 14, 2018 2:45 pm

Al jaren aan het proberen te stoppen met roken, wil je meer sporten of vallen de studieresultaten door motivatie tegen?


Herken jij jezelf in de vragen hierboven of in een andere situatie waar je zelf tekort schiet in je motivatie en/of discipline en heb je alles al geprobeerd? Dan bied ik een alternatief. Namelijk billenkoek. En dan denk je echt waar billenkoek? Ja, billenkoek is al jaren een bewezen manier om mensen dingen bij te brengen of af te leren. Billenkoek zorgt als een stok achter de deur ervoor dat je je aan de afspraken houdt en je eindelijk datgene wat je al jaren probeert aan of af te leren tot een succes kan brengen. Ik begeleid mensen die open staan voor deze manier van discipline creëren om aan hun doelen te werken. Door concrete afspraken te maken om deze doelen te bereiken en consequenties in de vorm van billenkoek te verbinden aan het niet nakomen van deze afspraken zorgen we er samen voor dat uiteindelijk resultaten zullen worden behaald. Het feit dat je over de knie gaat als je je niet aan de afspraken houdt zorgt er voor dat je de volgende keer wel twee keer nadenkt.


Ik bied:

-Losse billenkoeksessies of een langdurige begeleiding.

-Een alternatieve manier om al je doelen te bereiken.

-Een luisterend oor om te bekijken hoe deze doelen zo goed mogelijk kunnen worden bereikt.


Ik ben:

-Een spontane man van 26 jaar. Ik ben afgestudeerd en nu werkende. Ik hou van sporten en gezelligheid met vrienden.


Jij:

-Bent nu echt van plan aan je doelen te gaan werken.

-Staat open voor deze manier van begeleiding.


Uiteraard overleggen we altijd over hoe het precies in zijn werk zal gaan. Voor meer informatie, stuur gerust een mailtje naar billenkoeksessies@outlook.com of kijk even op mijn wordpress https://billenkoeksessies.wordpress.com/


Vriendelijke groeten, Michel
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Op zoek naar een losse billenkoeksessie of een langere begeleiding?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Op zoek naar een losse billenkoeksessie of een langere begeleiding?
» Meisje 20 op zoek naar begeleiding
» Op zoek naar discipline?
» Op zoek naar discipline?
» Sub op zoek naar leuke Dom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: