Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Vriendschap, begeleiding, spanking

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
DanielW
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

Vriendschap, begeleiding, spanking Empty
BerichtOnderwerp: Vriendschap, begeleiding, spanking   Vriendschap, begeleiding, spanking I_icon_minitimedo mei 31, 2018 4:28 pm

Ken je dat gevoel, wanneer je een whatsappje krijgt in de avond, met de vraag of je vandaag nog naar college bent geweest en jíj dat lastige paper al af hebt?

Nu was het nog je beste vriendin en stuur je terug dat je het vandaag fijner vond om uit te slapen en toen per ongeluk verzeild raakte in de laatste Netflix guilty pleasure. *wink*

Als het aan mij lag, had je de zenuwen al in je buik voelen opzetten bij het lezen van het eerste berichtje. En als het aan mij lag, zou de reactie op 'uitslapen en Netflix kijken' ook zijn dat je morgen bij mij thuis wordt verwacht, waar we het nog eens goed zullen hebben over je gedrag. En jij weet ergens al wat dit betekent: dat daar ook consequenties aan vast zitten, in de vorm van een goed pak slaag, en dat je er deze keer niet onderuit gaat komen om voor straf over de knie te gaan.

Situaties zoals hierboven, die zou ik graag weer meer in m'n leven hebben, en ik zoek dan ook naar een meisje voor wie dit net zoveel doet als voor mij. Een paar dingen die je over mij wilt weten:

• Los van m'n spanking kink, heb ik verder ook een heel gezond en rijk sociaal leven met dierbare vrienden, gevoel voor humor en een liefde voor muziek.
• Ik ben 28, hoogopgeleid, fysiek aantrekkelijk en redelijk succesvol in de meeste dingen die ik doe. Ik woon in een leuk huis waar ontvangen geen probleem is. Ondanks (of dankzij) dit, ben ik ook gewoon lekker nuchter en direct en ook maar mens.
• Mijn voorkeur met spanking is vooral traditioneel en realistisch. Dat betekent dat ik afspraken met je wil maken over dingen die in het echte leven ook belangrijk voor je zijn, zoals studie. Als je die niet nakomt, dan staat er ook een straf tegenover die als doel heeft dat jij je gedrag verandert. Verwacht dus, dat je dan in de hoek wordt gezet om daar over na te denken. Dat je broek naar beneden gaat en dat je daarna met blote billen over de knie mag komen liggen voor een pak slaag dat je ook echt zult voelen. Eerst met de hand, en als het daar niet bij blijft soms ook met de haarborstel, riem, paddle of cane.
• Vanzelfsprekend is dit alles eerst gebaseerd op wederzijds vertrouwen, vriendschap en wellicht meer. Het hoeft ook niet altijd maar streng en serieus, speelse spankings, of gewoon een pak slaag omdat je het even nodig hebt, zijn ook leuk.

Dan een paar dingen waarin ik hoop dat jij je herkent:

• Je wilt je spanking fantasieen (verder) ontdekken met een leuk iemand, op je eigen tempo. Stiekem verlang je ernaar om soms even goed op je plek gezet te worden en je wél te moeten verantwoorden voor je gedrag.
• Kwa uiterlijk zorg je goed voor jezelf en heb je geen overgewicht.
• Idealiter woon je ergens in de randstad en nog meer idealiter studeer je nog.
• Je neemt bulletpoints niet al te serieus en vindt een klik in het echt ook het belangrijkst.

Als dit je aanspreekt, kun je me hier een berichtje sturen of mailen (danielvanwaard [at] gmail.com), om eerst eens rustig kennis te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
jadi
Beginner
Beginner
jadi


Aantal berichten : 28

Vriendschap, begeleiding, spanking Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriendschap, begeleiding, spanking   Vriendschap, begeleiding, spanking I_icon_minitimedo mei 31, 2018 9:03 pm

Welkom hier.

Succes met zoeken!!!!
Gelukkig ben ik al voorzien.
Anders was ik weer met een studie begonnen. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vriendschap, begeleiding, spanking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vriendschap en spanking
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» Begeleiding gezocht
» Op zoek naar een losse billenkoeksessie of een langere begeleiding?
» Begeleiding met billenkoek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: