Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

zoek jij een vertrouwd adres?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
royo59
Watje
Watje

Aantal berichten : 3

BerichtOnderwerp: zoek jij een vertrouwd adres?   za jun 02, 2018 10:58 am

Om kennis te maken met spanking of om opgedane ervaringen uit te breiden?Ben een 58 jarige man uit de prov Drenthe die hier al meer dan 25 jaar mee bezig is dus ervaring is er al leer ik ook nog steeds weer nieuwe dingen bij,dit om te luisteren en te praten met de spankee en open staan voor wensen/fantasie van de vrouw.Spank graag met de hand maar ook attributen zijn ruim voorhanden,kan vrij ontvangen en heb geen voorkeur qua uiterlijk/leeftijd/afkomst maar jij moet wel oud genoeg zijn,ik bied discretie/respect/vertrouwen en hygiëne.Zoek geen mannen heb daar nu eenmaal niets mee.Eenmalig of voor vaker?beiden kan maar wil je echt ervaring op gaan doen dan is contact voor vaker beter om de eenvoudige reden dat je elkaar dan beter leert kennen en meer vertrouwen krijgt en dan sta je vaak voor meer open maar ja er zal ook een bepaalde klik moeten zijn tussen elkaar,voor mij is seks geen het uitgangspunt in een spel en wil je een rollenspel?ook dat is mogelijk.
heb telefoon en skype om fake uit te sluiten,helaas geven zich veel mannen zich als vrouw uit en praat uit ervaring,jammer om daar je tijd aan te verdoen dus zou een kort gesprekje via foon/cam op prijs stellen,niets bijzonders maar gewoon om fake uit te sluiten,ben dan bereid mijn nummer te geven.Als je na het lezen van dit bericht interesse hebt hoor ik graag van jouw.woon centraal van Emmen/Coevorden/Hoogeveen/Assen,zoals ik al zei kan vrij ontvangen dus geen gedoe in hotels en kan je  dus alle tijd geven om op je gemak te zijn.

groetjes H
Terug naar boven Ga naar beneden

zoek jij een vertrouwd adres?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: