Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 GMorgen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
royo59
Watje
Watje
royo59


Aantal berichten : 3

GMorgen  Empty
BerichtOnderwerp: GMorgen    GMorgen  I_icon_minitimeza jun 02, 2018 11:27 am

Hoi,ik ben een 58 jarige man uit de pr drenthe die al meer dan 25 jaar bezig is met spanking/bdsm,dit in combinatie met elkaar of alleen spanking,ben single en kan vrij ontvangen dus ik hoef niets stiekem of gehaast te doen,door de jaren heen heb ik leuke contacten gehad,kort of langer alles is voorbij gekomen.door dit alles heb veel ervaring opgedaan maar leer nog altijd weer bij dit ook omdat ik altijd open sta voor wensen van de spankee/sub,dat maakt het juist zo mooi en kan oneindig veel mooie dingen doen in een spel,hierbij is seks nooit mijn uitgangspunt geweest.waar ik wel van baal is dat er zo veel mensen zijn die deze onderwerpen niet kennen maar er wel een uitgesproken mening over hebben,dat mag van mij maar ik laat jullie in je waarde doe dat mij ook en bespaar mij oeverloos geklets en ik ben blij dat ik deze wereld wel ken en ik weet dat er zo veel mensen zijn die ook die gevoelens delen,voor mij is wel belangrijk dat je elkaar respecteert dus ook grenzen aanvaard van de tegenpartij uiteindelijk bepaalt die altijd wat er wel en niet gebeurt in een spel.daarom neem ik ook altijd de tijd voor iemand als die langs komt,een gesprek en even wat drinken en beiden op je gemak zijn,ben rustig van aard dus ik neem ruim de tijd voor iemand.,dat ik alleen dit met vrouwen doe heeft niets met seks te maken,heb nu eenmaal niets met mannen op welk gebied dan ook.
Wat ik wel gemerkt heb in al die jaren dat mannen zich graag voor vrouw uitgeven,wat je er aan hebt?niets volgens mij want dat komt toch uit maar o zo zonde van de tijd die je daar aan besteed,jammer is dat maar heb ik ook veel leuke contacten leren kennen en dat maakt alles weer goed lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

GMorgen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: GMorgen    GMorgen  I_icon_minitimeza jun 02, 2018 12:45 pm

Welkom roy Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
royo59
Watje
Watje
royo59


Aantal berichten : 3

GMorgen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: GMorgen    GMorgen  I_icon_minitimeza jun 02, 2018 1:14 pm

Dank je Ruben
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





GMorgen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: GMorgen    GMorgen  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
GMorgen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: