Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 tapijt wilgenpunten

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

tapijt wilgenpunten Empty
BerichtOnderwerp: tapijt wilgenpunten   tapijt wilgenpunten I_icon_minitimevr maa 05, 2010 2:26 pm

Misschien geen zware miskleun, maar een onverwacht neveneffect.

We waren met zijn vieren aan het wandelen, toen we langs een rij wilgen kwamen. “Jij wou toch takken afsnijden?” Bijna vergeten.
Thuis gekomen in de woning in de buurt van Utrecht vonden we dat de woonkamer niet geschikt was voor een sessie; de kat zou er bang van kunnen worden.
In de slaapkamer nam ik na een tijd de bundel wilgentakken in de hand en concentreerde me op het gerichte meppen. In een ooghoek zag ik wel een wilgepunt verdwijnen en misschien brak er nog een stuk wilg af, maar het was leuk.
Na afloop zag ik, dat de slaapkamer geheel bezaaid was met een tapijt van wilgenbrokken, die nog wekenlang door de stofzuiger werden gevonden.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

tapijt wilgenpunten Empty
BerichtOnderwerp: Re: tapijt wilgenpunten   tapijt wilgenpunten I_icon_minitimevr maa 05, 2010 6:40 pm

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat hij een roe wilde uitproberen. WEl grappig, want ik zag de troep om me heen vliegen en ik schoot in de lach, want ik voelde er niks van. Tot hij een andere pakte en die voelde ik wel. Sad No
Terug naar boven Ga naar beneden
 
tapijt wilgenpunten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Miskleun-
Ga naar: