Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Roze, Roze, Paars, Roze

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Roze, Roze, Paars, Roze Empty
BerichtOnderwerp: Roze, Roze, Paars, Roze   Roze, Roze, Paars, Roze I_icon_minitimezo feb 14, 2010 1:44 pm

Ik vind het zoooooooo jammer dat mijn pink/purple party nu afgelopen is. Na dagen lang shoppen naar roze/paarse versiersels zie ik nu nog steeds alles door een roze bril. Ik hoop dat de gasten het even leuk vonden.
En ik vond dat we best mooi konden zingen Laughing De roze frutsels laat ik gezellig nog even hangen.
En vandaag heb ik het natuurlijk heel druk dat snappen jullie toch wel. Voor ik al die spanking films gezien heb. Ik maak er een serieus project van en ga zo maar eens serieus aan de slag. bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Roze, Roze, Paars, Roze Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roze, Roze, Paars, Roze   Roze, Roze, Paars, Roze I_icon_minitimezo feb 14, 2010 2:13 pm

Ik vond het heel gezellig leentje. Erg geslaagde avond.

Nooit geweten dat spankingfilmpjes met live commentatoren zo leuk waren. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Roze, Roze, Paars, Roze Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roze, Roze, Paars, Roze   Roze, Roze, Paars, Roze I_icon_minitimezo feb 14, 2010 6:08 pm

Het was een erg leuke avond. flower Toch altijd een beetje jammer dat je niet aan héél veel andere mensen kunt vertellen wat een lollig feestje je hebt gehad... Surprised

Ik ben ook wel een beetje moe na die korte nacht en de hele dag inkopen doen en koken en feesten - na eerst nog zwaar vergaderd te hebben op werkgebied 's ochtends... Sleep

Wij hebben dan ook besloten ons Valentijnsuitje ❤ uit te stellen en ons vandaag te beperken tot knus net pas uit bed komen en vanavond lekker uit eten en misschien een filmpje pakken. Luilakken die we zijn. Laughing

Fijn dat jij een goed gevoel over je feestje hebt, leen! Want dat is natuurlijk het ALLERbelangrijkste!!! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Roze, Roze, Paars, Roze Empty
BerichtOnderwerp: Re: Roze, Roze, Paars, Roze   Roze, Roze, Paars, Roze I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roze, Roze, Paars, Roze
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nog meer roze!!! (En gebloemd!)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: