Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 afspreken in het midden van het land

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




afspreken in het midden van het land Empty
BerichtOnderwerp: afspreken in het midden van het land   afspreken in het midden van het land I_icon_minitimedi okt 13, 2020 1:23 pm

Alweer 55 jaar geworden en heb een verlangen naar de diepere verlangens naar gehoorzaamheid en discipline. Samen de liefde voor deze delicate kwestie delen; uitvoering geven aan onze afspraken die de grenzen langzaam oprekken tot het hoogtepunt.
Ben een gezonde hetero man met een stabiel leven zonder gedoe. Rustig en duidelijk. Ben een goede gesprekspartner en zoek een eigen spankee. Heb een drive om meer te willen in met spanking en zou het in praktijk willen brengen met jou. Dit graag onder mijn werktijden, want dat vind ik zelf het prettigst. Mijn lieve vrouw met wie ik samenwoon is hiervan op de hoogte en geeft aan niets te hebben met spanking en hiernaast ècht niets met bdsm te willen en bovendien niet te willen weten wanneer ik afspreek. We hebben sinds 2014 hierover gesproken en ervaren dat zij niet mijn speelpartner is. maar ze gunt het me wel. Deze site spreekt me erg aan, omdat ik hier mezelf kan zijn onder gelijkgezinden. Mezelf erin verdiept door erover te gaan lezen en in 2016 gestart met anderen te ontmoeten door af te spreken nadat we elkaar eerst online hebben leren kennen. Ik geniet van deze afspraken en spannend contact. Al heb ik voldoende ervaring .. ik sta open om meer ervaring op doen met een duidelijk doel.
Woon in het centrum van het land en werk in het Gooi.

Liefs Gentle

email me gerust op mijnextra1965@gmail.com
Terug naar boven Ga naar beneden
 
afspreken in het midden van het land
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: