Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Mailcontact over spanking

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Switch
Watje
Watje



Aantal berichten : 18

Mailcontact over spanking Empty
BerichtOnderwerp: Mailcontact over spanking   Mailcontact over spanking I_icon_minitimevr aug 27, 2021 1:44 am


Inmiddels heel wat jaren terug heb ik een tijd gemaild met een meisje/vrouw met dezelfde voorliefde voor spanking. Ze had mindere ervaringen met eerdere contacten, maar misschien zou het met mij beter gaan. We hebben toen intensief heen en weer gemaild met onze fantasieën over billekoek. Het was zo spannend om haar reacties te lezen en zelf weer verder te gaan met het verhaal waar ze uiteindelijk natuurlijk over de knie gaat en ze flink voor haar blote billen krijgt. Dit was zo ontzettend spannend. Helaas is het nooit tot een afspraak gekomen. Spanking is daarna fantasie gebleven met af en toe zelfspanking (ik hou van billekoek geven en krijgen). Vandaar dat dit mijn spannendste spanking"ervaring" is. Soms denk ik er nog wel eens aan en vraag ik me af wie ze nu was en hoe ze eruit zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mailcontact over spanking
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» Wie zijn wij?
» spanking rok
» Spanking gereedschapswinkel
» richten met spaans rietje of cane

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je spannendste ervaring-
Ga naar: