Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 tentoonstelling onderwijsmuseum

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

tentoonstelling onderwijsmuseum Empty
BerichtOnderwerp: tentoonstelling onderwijsmuseum   tentoonstelling onderwijsmuseum I_icon_minitimezo maa 07, 2010 1:21 am

Vanaf oktober is de volgende tentoonstelling te zien in het onderwijsmuseum te rotterdam:

http://www.onderwijsmuseum.nl/komt/laatste_waarschuwing

Een tentoonstelling over straffen en belonen in het onderwijs van de Middeleeuwen tot nu. Leek mij zeer interessant voor geinteresseerden. Maar..denk erom, als je gaat, gedraag je dan netjes tussen het wandelend publiek! Razz

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
zofia nina
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

tentoonstelling onderwijsmuseum Empty
BerichtOnderwerp: Re: tentoonstelling onderwijsmuseum   tentoonstelling onderwijsmuseum I_icon_minitimezo maa 07, 2010 2:58 am

Oeh, leuk, zeg! Ik heb met mijn Daddy in Zweden ook een oud schooltje bezocht met een roe, een plak, een speciaal krukje voor stoute kinderen... Razz moest erg mijn best doen om rustig te blijven, hahaha bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

tentoonstelling onderwijsmuseum Empty
BerichtOnderwerp: Re: tentoonstelling onderwijsmuseum   tentoonstelling onderwijsmuseum I_icon_minitimezo maa 07, 2010 12:05 pm

Zoals ik het nu lees, start de tentoonstelling over dit interessante onderwerp op 9 october; dus nog een half jaar wachten !!!
Is dit een mooi thema voor een groepsexcursie komende herfst?
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

tentoonstelling onderwijsmuseum Empty
BerichtOnderwerp: Re: tentoonstelling onderwijsmuseum   tentoonstelling onderwijsmuseum I_icon_minitimezo maa 07, 2010 6:04 pm

Het duurt inderdaad nog een halfjaar voordat de tentoonstelling er is. Ik ben vandaag in het museum geweest om de regulieren voorstelling te bekijken en dat was heel leuk. In het algemeen, maar ook omdat er wel wat verwijzingen stonden naar spanking! Enne, het lijkt mij een zeer leuke en leerzame excursie!

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

tentoonstelling onderwijsmuseum Empty
BerichtOnderwerp: Re: tentoonstelling onderwijsmuseum   tentoonstelling onderwijsmuseum I_icon_minitimema maa 08, 2010 5:02 pm

En dan te bedenken dat dat museum op nog geen minuut lopen is van de winkel met de kekke kelder My Sin in de Pannekoekstraat!Mooie speeltjes verkopen ze daar... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

tentoonstelling onderwijsmuseum Empty
BerichtOnderwerp: Re: tentoonstelling onderwijsmuseum   tentoonstelling onderwijsmuseum I_icon_minitimema maa 08, 2010 7:29 pm

Dat wordt dan een combi-bezoek.
Nog wel even wachten.
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





tentoonstelling onderwijsmuseum Empty
BerichtOnderwerp: Re: tentoonstelling onderwijsmuseum   tentoonstelling onderwijsmuseum I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
tentoonstelling onderwijsmuseum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: