Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Allereerste keer...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
zofia nina
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Allereerste keer... Empty
BerichtOnderwerp: Allereerste keer...   Allereerste keer... I_icon_minitimezo maa 07, 2010 2:11 am

Dit bericht is een kopie van dat op emily-emmma

Mijn allereerste keer was op mijn 14e. Ik had al een paar jaar "iets" met een oudere vrouw, dat zich vooral uitte in eindeloos praten, zingen en knuffelen. Soms maakten we uitstapjes en we lazen samen boeken etc. - heel onschuldig allemaal. Ik zat in die periode niet lekker in mijn vel en spijbelde veel van school. Zij was daar faliekant op tegen - kwam ik onder schooltijd naar haar toe, dan smeet ze gewoon de deur in m'n gezicht dicht. En dat ergerde dit pubermeisje dan weer vreselijk, jeeeee, net alsof ik al die domme lessen nodig had! Evil or Very Mad

....jullie begrijpen de achtergronden Razz

Op een dag had ik er zat van en vanaf dat moment zei ik gewoon dat er een leraar ziek was, dat ik een tussenuur had of dat er de hele dag vergaderingen waren. Elke dag een andere smoes en ik dacht dat ik overtuigend kon liegen. Niets bleek minder waar, ze vertrouwde het niet en belde mijn school. Oeps. Embarassed

Natuurlijk was ze razend dat ik niet alleen gespijbeld had, maar ook nog eens zoveel gelogen. Ik weet nog exact hoe ze het omschreef: "Geen klein leugentje om bestwil, maar willens en wetens elke dag opnieuw een hoop gedraai." Ja, dat was waar. Crying or Very sad

Ik sprak niet tegen (wat uitzonderlijk was), maar bleef beschaamd staan kijken en luisteren hoe ze ondertussen opruimde. Toen ze uitgeraasd was werd ze kalmer. "Als ik dit vroeger thuis gedaan had zou mijn moeder me een flink pak voor de billen gegeven hebben" zei ze hoofdschuddend "en ik heb veel zin om dat nu met jou te doen."

Ik werd vast rood - ik had er al vaker over gefantaseerd, maar dat nooit aan haar verteld - en keek naar de grond. Toen ging alles heel snel. Ze zette nog een volle ketel op en liet zich daarna op de bank vallen. Ik ging met opgetrokken knieën vlak naast haar zitten, zoals zo vaak. Wiens initiatief het was weet ik niet eens, maar vlak daarna lag ik dus met mijn billen omhoog over haar schoot. Ze ging rechtop zitten en sloeg me hard met haar vlakke hand op mijn leggingbroek.

Het duurde niet lang en was meer speels dan serieus, maar ik voelde het wel branden. En dat vond ik fijn. Na een paar minuten werden de klappen knuffeliger en ze begon mijn rug te masseren tot de theeketel floot. Toen haalde ze lekkere vruchtenthee en ik kroop op de bank tegen haar aan, met warme billen. "Niet meer doen, hè?" was het laatste wat ze erover zei.

't Is nog steeds een warme herinnering... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Allereerste keer... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Allereerste keer...   Allereerste keer... I_icon_minitimema maa 08, 2010 3:32 pm

14 was je? En hoeveel ouder was die vrouw? Shocked

Ondanks dat het voor jou een goede ervaring was, vind ik het toch een beetje dubieus klinken...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Allereerste keer...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Allereerste keer
» M haar eerste keer!
» 1e keer
» 1e keer
» De eerste keer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je eerste keer-
Ga naar: