Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spanking Machine

Ga naar beneden 
+6
yun
reintoch
dawn
leentje
Admin
zofia nina
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
reintoch
Watje
Watje
reintoch


Aantal berichten : 11

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: wat meer stijl   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 14, 2010 5:42 pm

Wellicht wat intiemer dan:

Spanking Machine - Pagina 2 4843

Of is dit niet helemaal de sfeer die je bedoelt?

Spanking Machine - Pagina 2 6366

wellicht wat te weinig intiem
wat huiselijker dan:

Spanking Machine - Pagina 2 5100

of wat meer met een glimlach...

Spanking Machine - Pagina 2 6366

persoonlijk voel ik echter meer voor een sfeer als deze

Spanking Machine - Pagina 2 5101s

tenminste, zover het een spankingmachine betreft
wat eigenlijk ben ik meer van het handwerk met desnoods de hulp van taws, riem of cane

tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.smverhalen.nl
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimezo maa 14, 2010 9:20 pm

Beste reintoch, ik heb je verder niet willen beledigen ofzo.
Ik heb in het verleden vele verhalen en gedichten geschreven en geplaatst, voor mij is dat iets wat ik naast dat ik graag de anderen wil laten genieten van mijn fantasie/emotie of mooie gebeurtenis ook een manier waaop ik probeer de nieuwe zoekende mensen een inzicht te geven in hoe de beleving van spanking kan zijn. ALs ik een verhaal heb plaats ik dat op een site die mij aanspreekt niet alleen voor mezelf, maar juist ook voor anderen. Ik ben blij met beheerders die zulke sites opzetten en draag soms graag mijn steentje bij om de site boeiend te laten blijven. Dus ik had gewoon het idee dat ik dat met mijn verhalen/gedichten deed en dat als ik ze op meerdere plaatsen plaats, dat meer mensen kan helpen. Ik heb ze zelf altijd maar op een 1 of 2 sites geplaatst en niet allemaal omdat ze in interesse verschillen. Ik had er nooit aan gedacht dat mijn schrijfsels ook nog een andere bron nodig hadden dan mijn eigen ondertekening.
Ik kan je standpunt wel begrijpen hoor, maar ik blijf het erger vinden bij een verhaal dat niet van jezelf is.

ZO dat was het laatste wat erover gezegd wordt :-P ennuh smverhalen ken ik ook hoor Wink complimenten voor je site

En zoof ik geniet altijd van je verhalen...al jaren
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimedo maa 18, 2010 5:52 pm

Hier, nog een spanking machine:

Spanking Machine - Pagina 2 14408563

Spanking Machine - Pagina 2 14408582
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 2:15 am

Wat een luilak die ouwe baardmans! piggy
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 9:50 am

Dat is niet lui, dat is efficiënt!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 12:08 pm

Zeker is dat wel lui! Weet hij niet dat de efficiëntie van een straf verhoogd wordt door de persoonlijke aanpak? Dat dit soort mechanische handelingen misschien wel pijnlijk zijn, maar niet diep van binnen aankomen? Wat wil je nu bereiken met een spanking: dat de sub zo veel mogelijk pijn heeft of dat haar straf ook in haar hoofdje binnenkomt? Wil je dat zij haar gedrag enkel verbetert uit angst voor de lichamelijke pijn, om een hernieuwd bezoek aan de spanking machine te voorkomen of wil je dat zij daadwerkelijk haar fout beseft en vanuit die optiek haar leven betert? Nee, een echt berouwvolle sub krijg je niet door mechanische handelingen, die krijg je alleen door persoonlijk in haar te investeren. Daarmee laat je als Dominant zien dat jij het ook belangrijk vindt dat zij zich verbetert, dat geen moeite je te groot is om haar te begeleiden op haar pad en dat je zelfs bereid bent zelf pijn te lijden (aan je handje of in de vorm van spierpijn bijvoorbeeld) om haar te helpen. Alleen dat soort opofferingen maken dat een subje diep in zichzelf kan keren en op zoek gaat naar haar betere ik. Met mechanisch geweld bereik je niets!

engelachtig
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 12:50 pm

Goh dawn, jammer dat je geen Dom bent. Je kan zo vreselijk goed preken. amen

geheimpje Maar ik had wel altijd fantasieën over zo'n machine. Als kind droomde ik ervan dat als ik stout was mijn ouders me mee zouden nemen naar een 'billenkoeken winkel' waar dan straf op maat zou worden toegediend in een soort steriel ziekenhuiskamertje door een enorm apparaat.
Weinig diepgang, maar ik vond het wel spannend
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 1:59 pm

dawn schreef:
Dat dit soort mechanische handelingen misschien wel pijnlijk zijn, maar niet diep van binnen aankomen?
Gegeven deze enorme tirade krijg ik de indruk dat het toch wel ergens bij je aankomt, dit machinale geweld...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 2:03 pm

leentje schreef:
een 'billenkoeken winkel'
Ja, de billenkoekwinkel was ook altijd een favoriete fantasie van mij geweest (al heb ik die nooit gecombineerd met de spankingmachine-fantasie.

Overigens is er een verhaaltje van Nialos Leaning, waar dat ook wel gecombineerd voorkomt.

En wat ik wel een mooie strip over dit soort winkel vond (ook wel edgy, omdat het over een niet-volwassene gaat, maar goed het is fantasie zullen we maar denken): http://thehandprints.com/hpDrawings153.html
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 2:14 pm

W schreef:
dawn schreef:
Dat dit soort mechanische handelingen misschien wel pijnlijk zijn, maar niet diep van binnen aankomen?
Gegeven deze enorme tirade krijg ik de indruk dat het toch wel ergens bij je aankomt, dit machinale geweld...

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Uiteraard, W, maar dat heb ik toch ook niet ontkend? Ik betoog alleen waarom die ouwe een luilak is. lol!

En natuurlijk hoop ik dat iedereen daar nu terdege van overtuigd is! leraar

Maar leen: ook geheimpje ...

Afgezien van dat ik ook wel eens over een machine heb gefantaseerd (ik geloof dat ik elders ergens iets heb gezegd over het nut er van "als Meneer van huis is...", bijvoorbeeld), had ik vroeger ook van die fantasieën over een strafinstelling waar je van ouderswege naar toe moest. In mijn fantasietjes over stoute prinsesjes kwam er vanzelfsprekend een meneer aan huis om dat soort zaken af te handelen, maar ik verzon ook dat ik op een vaste dag in de week na schooltijd ergens langs moest om mijn zonden van de afgelopen week te "evalueren"... Maar ook daar was dan een meneer en geen machine.

Preken heb ik overigens ook in mijn fantasietjes geoefend. Jezelf uitpreken is toch net iets makkelijker dan jezelf slaan (en heeft misschien ook wel meer effect...). Maar dan moest het natuurlijk wel een goede preek zijn om aan te komen, anders had ik er nog geen baat bij...rofl
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 3:35 pm

dawn schreef:
een meneer aan huis
Oh ja, die had ik ook! Dat was dan óf een meneer die voor een soort "dienst" werkte, waarbij er dus een heleboel van dat soort meneren de huisgezinnen afgingen, óf iemand die "in de buurt" woonde, en dat als vriendendienst wel wilde doen af en toe.

Waarbij dan het idee dat de gestrafte die meneer ook wel "buiten werktijd" zou tegenkomen - waarbij beiden dus van elkaar zouden weten wat er gebeurd was en weer zou gebeuren - ook heel spannend was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 4:49 pm

Deze sluit wel aan bij mijn fantasie:

Spanking Machine - Pagina 2 9096
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 4:56 pm

Ah, little Nemo! Ja, dat "will you ever do it again?" bordje is leuk!

Er zijn ook een paar little Nemo's waarin hij in het laatste plaatje expliciet met spanking gedreigd wordt als hij niet lief gaat slapen. Het is dan ook een strip uit het eerste decennium van de twintigste eeuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 9:04 pm

W schreef:
dawn schreef:
een meneer aan huis
Oh ja, die had ik ook! Dat was dan óf een meneer die voor een soort "dienst" werkte, waarbij er dus een heleboel van dat soort meneren de huisgezinnen afgingen, óf iemand die "in de buurt" woonde, en dat als vriendendienst wel wilde doen af en toe.

Waarbij dan het idee dat de gestrafte die meneer ook wel "buiten werktijd" zou tegenkomen - waarbij beiden dus van elkaar zouden weten wat er gebeurd was en weer zou gebeuren - ook heel spannend was.

Mijn fantasie werd altijd erg getriggerd bij het naar huis fietsen... In een huis in een van de lanen bij mijn ouders om de hoek stond op de eerste verdieping, zo te zien in een klein (uitermate geschikt...) zijkamertje altijd pontificaal een mattenklopper voor het raam... Zucht... Dus als mijn ouders me echt hadden gestuurd, was het voor mij geen vraag geweest waar ik aan had moeten bellen. Embarassed

Overigens heb ik ook wel fantasieën gehad over een soort strafinstituut, waar ongehoorzame dames en meisjes naar toe werden gestuurd. Het was een beetje ziekehuisachtig. Forumuliertje invullen wat het vergijp was en dan zijn er vaste straffen, hoewel er ook verzoeknummers ingediend kunnen worden. Dan krijgt het slachtoffer een nummertje en een lijstje met straffen en gaat in de wachtkamer zitten. Als zij aan de beurt is, wordt zij meegenomen naar een privé behandelkamer, waar een disciplinarian op haar wacht, die naar eer en geweten uitvoert wat er op het briefje staat. En pas als zij haar schuld heeft ingelost, mag zij weer naar huis terug.

badgirl
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 9:24 pm

Ja in mijn fantasie kreeg je ook een gekleurd briefje met je straf erop en een nummertje. En dan moest je op en houten bankje in een soort ziekenhuis achtige wachtkamer wachten. Als je aan de beurt was moest je je in een kleedkamertje (zoals bij de röntgen foto's) uitkleden en dan mee naar binnen. Het was allemaal heel ziekenhuisachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 9:32 pm

Ja! Héél klinisch allemaal!

Melig dat je dan niet de enige bent die zulke dingen verzint, hè! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 9:39 pm

Ja, t is wel een geruststelling. Ik heb (ook nadat ik al wel toegaf een spanko te zijn) lang gedacht dat ik de enige was die als kind zulke idiote fantasieën had.
Ik heb me er lang voor geschaamd hide
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 10:14 pm

peek Ikke ook. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr maa 19, 2010 10:17 pm

Ikke niet Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimeza maa 20, 2010 1:48 am

Ik ben blijkbaar een uitzondering hier, maar ik heb dus helemaal niks met een spankingmachine. Er lijkt me echt geen bal aan Razz . Heel klinisch en ongezellig enzo. Ik vind het wel belangrijk dat er iemand tegen me praat en me vasthoud e.d bij een spanking. Ik denk dat ik een machine snel zat zou zijn, ik zou me gaan vervelen.
Ik heb dus ook weinig met de fantasieen die hier beschreven worden over ziekenhuisachtige settings. Om dezelfde redenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimeza apr 03, 2010 10:10 am

Hadden jullie deze al gezien?



(Enig idee in welk museum of welke galerie dit is? In Londen wellicht? Twisted Evil)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
zofia nina
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 16, 2011 3:12 am

Hoi allemaal! cyclops
Ik heb dit verhaal zojuist ook op mijn eigen site gezet:
http://zofianina.wordpress.com/2011/01/16/de-spanking-machine/
Onderaan staan de linkjes naar deze site en SM Verhalen.
Willen jullie me laten weten of het zo goed is? Want ik vind het
vervelend als ik - onbedoeld - iemand passeer.
Liefs van zoof x
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 16, 2011 1:25 pm

Ik vind het prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
lilith
Meeloper
Meeloper
lilith


Aantal berichten : 72

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 06, 2012 5:20 pm

dus..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sub.punt.nl
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Spankingmachines   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 19, 2012 5:19 pm

En bij deze een afbeelding van een hedendaagse en dus computergestuurde spankingmachine.

Deze is met het rietje. Very Happy

Spanking Machine - Pagina 2 Miela%20(9)

Zie hoe nauwkeurig de striemen op de billen van de sub precies parallel en vlak onder elkaar lopen.
Dat lukt in de praktijk alleen met computergestuurde apparatuur.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





Spanking Machine - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking Machine   Spanking Machine - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spanking Machine
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» richten met spaans rietje of cane
» Wie zijn wij?
» spanking rok
» Spanking gereedschapswinkel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Verhalen-
Ga naar: