Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Selfspanking

Ga naar beneden 
+6
hazy moon
Strafhand
Dutch Spank Daddy
dawn
leentje
tomaatje
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Selfspanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 10, 2012 7:10 pm

Mooie foto's! Maar waarom zijn haar enkels niet vastgebonden? Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Selfspanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 10, 2012 7:14 pm

inderdaad hele mooie foto's! Smile

nee, bondage is niet helemaal iets voor mij. ik vind het wel fijn om klem te liggen, dat mn vriend me in de houdgreep houdt ofzo,
maar echt helemaal vastgebonden zijn vind ik niet heel prettig. ik word ook liever op mn plek gehouden met woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Selfspanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Vastgebonden enkels   Selfspanking - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 10, 2012 7:58 pm

W schreef:
Mooie foto's! Maar waarom zijn haar enkels niet vastgebonden? Evil or Very Mad

Ik denk omdat duidelijk was de sub ook zonder vastgebonden enkels geen kant uit kon: 'less is more'.

Op speciaal verzoek van W worden de enkels van de sub alsnog vastgebonden. Selfspanking - Pagina 2 P4f024%20(7)


De spankingmachine opnieuw vol in bedrijf, ditmaal met vastgebonden enkels.Selfspanking - Pagina 2 P4f024%20(56)

U vraagt, wij draaien. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Selfspanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Halsband en bondage   Selfspanking - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 10, 2012 8:12 pm

imaani schreef:

nee, bondage is niet helemaal iets voor mij. ik vind het wel fijn om klem te liggen, dat mn vriend me in de houdgreep houdt ofzo,
maar echt helemaal vastgebonden zijn vind ik niet heel prettig. ik word ook liever op mn plek gehouden met woorden.

Denk je echt dat bondage niets voor jou is Question
In een ander topic liet je weten dat je inclusief halsband naar de DVD van Histoire d'O zou gaan kijken.
Dat is mijns inziens het begin van bondage.

Aan een halsband hoort namelijk weer een leiband.
Bedenk goed dat er voor O ook een eerste keer was om een halsband om te krijgen, aangelijnd te worden, geboeid te worden etc. etc.
Selfspanking - Pagina 2 Corinne_clery_histoire_d_o_07_roissy3_004_internet-libre.fr
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Selfspanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 10, 2012 8:31 pm

ja maar aan die halsband zit geen leiband, alleen zo nu en dan een strenge hand die een ruk geeft.
al lijkt het me wel wat om met mn polsen vast te zitten aan mn halsband, zoals O.
maar ik zit nog nog nergens aan vast.
ik zeg niet nooit, maar nu niet Smile en niet te veel enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Selfspanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 12, 2012 1:43 am

Ik hou wel van bondage Smile. Ik vind het echt supersexy om vast te zitten. Maar dat is meer tijdens spelen. Tijdens echt straf vind ik het veel fijner om gefixeerd te worden, ik voel me dan heel veilig.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Selfspanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 12, 2012 12:03 pm

Ja, gefixeerd, dat was het woord dat ik zocht Smile Gefixeerd worden vind ik heel fijn, inderdaad ook vanwege die veiligheid die isis noemt.
Vastgebonden worden vind ik te heftig. komt ook doordat dat een keer mis is gegaan.
De eerste keer dat ik vastgebonden werd, werd ik ook geblinddoekt en gebruikten we voor het eerst gember.
En dat is heftig spul op bepaalde plaatsen!
Dit was niet met mn huidige vriend maar met mn ex, misschien dat ik het met mn huidige vriend wel vertrouw... scratch

Wie weet, er is nog Zoveel te ontdekken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Selfspanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Gember en figging   Selfspanking - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 12, 2012 1:17 pm

imaani schreef:

De eerste keer dat ik vastgebonden werd, werd ik ook geblinddoekt en gebruikten we voor het eerst gember.
En dat is heftig spul op bepaalde plaatsen!

Doel je op figging?
In o.a de Victoriaanse tijd werd dit gedaan om tijdens een lijfstraf de dame extra te disciplineren.
Maar figging heeft ook in de een en twintigste eeuw nog niet aan populariteit hoeven inboeten.

Zie bijvoorbeeld onderstaande vraag van een hedendaagse Viva lezeres op forum.viva.nl.

forum.viva, februari schreef:
Mijn partner en ik doen soms aan spanking met mijzelf in de onderdanige rol.
Laatst las ik iets over "figging", dit is het inbrengen van een geschild stuk gemberwortel in de anus.
In de victoriaanse tijd werd dit gedaan om tijdens een lijfstraf de dame extra te diciplineren. Naar wat ik lees schijnt dit -behalve een behoorlijk pijnlijke- ook een intens opwindende stimulans te kunnen zijn.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en deze hier willen delen?
Ik vind het zelf wel facinerend en de gedachte er aan windt me wel enorm op. Maar voor ik het voor ga stellen zou ik graag willen horen hoe anderen het ervaren hebben.

Groetjes!
Ik vind niemand raar en ik heb geen probleem.

Op maat voor figging gesneden gemberwortel.Selfspanking - Pagina 2 Ginger_Finger_for_Figging
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

Selfspanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking - Pagina 2 I_icon_minitimezo aug 12, 2012 4:21 pm

Ik leer hier elke dag iets nieuws Smile

Nee niet figging, maar wel gember op mn clit.
En dat is ook ontzettend heftig! Na die ervaring ga ik echt niet aan figging doen Wink
Maar dat zegt niet dat ik een oordeel heb over een ander btw. Voor mij is het gewoon te heftig.

Mijn ontmoeting met gember was niet in een spankingsessie, spanking doe ik alleen met mn huidige vriend/D.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Selfspanking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Selfspanking   Selfspanking - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Selfspanking
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Subtiel-
Ga naar: