Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 lichamelijke onzekerheid

Ga naar beneden 
+11
Björn
Tim
TuttiFrutti
sarah
dawn
angelica
W
Strafhand
yun
tomaatje
ivonne
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 25, 2011 4:17 am

3 berichten achter elkaar van W ... Very Happy

Volgens mij ... Very Happy Very Happy


OK ... het ideaalbeeld van jezelf ... tav jezelf ???
... vervolgens worden er dan verschillende plaatjes uit verschillende tijden getoond. Plaagje Wink


Ik heb ook eerder een 'Rubensfiguur', dwz dat ik te zwaar ben. Of dat je aan mij kunt zien, dat ik een kind heb gebaard. Ook bij mij een bepaalde mate van onvrede, maar toch te weinig om er daadwerkelijk er wat aan te doen. Eveneens bij mijn man niet anders, ook hij is te zwaar maar desondanks wel prikkende opmerkingen, dat ik te zwaar ben. Ik heb hem een prachtige zoon geschonken, dwz we hebben gewoon een mooi gezond kind.

Volgens mij resteert alleen de natuur. Aan mijn figuur is zichtbaar, dat ik een zoon heb gebaard en ook dat ik een klein gezond buikje heb, en niet meer draagkrachtig ben voor nieuw leven. Ik zou ook niet meer willen. Ik ben de 40 al lang gepasseerd. Het is de natuur die dit doet.

Misschien ben je in de 'verkeerde' vijver aan het vissen?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 25, 2011 9:26 am

Je hebt gelijk sarah, ik was volkomen van het oorspronkelijke onderwerp afgedwaald. (Dat gebeurt me wel vaker... Rolling Eyes) Ik was naar aanleiding van Reins opmerking dat hij peervormige vrouwen het mooist vond bezig plaatjes van mooie peervormige vrouwen te zoeken.

Maar om op het oorspronkelijke onderwerp terug te komen: ikzelf vind me eigenlijk ook te dik. Ik zag mezelf een tijdje terug op een video, en ik schrok hoe vadsig ik was. Maar goed, ik ben de vijftig gepasseerd, dan worden mannen nou eenmaal dikker. Zullen we maar zeggen.

En wat betreft een buikje na zwangerschap, mijn geliefde had dat ook, eerst zag ze er bijna nog zwanger uit. Maar dat is helemaal weer weggetrokken, langzaam maar zeker! En dan voer ik haar ook nog de hele tijd chocola. (Ik vind haar billen te dun... Evil or Very Mad) Ze lijkt dat trouwens niet héél erg te vinden. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 I_icon_minitimeza jun 25, 2011 12:08 pm

Dat gebeurt je inderdaad wel eens vaker Rolling Eyes

Na de zwangerschap was mijn buik binnen een week weer helemaal plat, maar mijn enorm geworden achterste (door de liters en liters vocht die zich daar genesteld hadden) bleef wat langer. En als resultaat werd ik nog meer een peer dan ik ervoor al was. Een peer met ondergewicht dan weer wel, dus ik moest nog gaan aankomen ook, waardoor er ook nog een buikje bij kwam. En nu ben ik dus ook een Rubensfiguur.. Maar te lui om er wat aan te doen dus nou ja..
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 I_icon_minitimevr jul 01, 2011 10:46 pm

TuttiFrutti schreef:
maar mijn enorm geworden achterste (door de liters en liters vocht die zich daar genesteld hadden)
Eh, misschien dat iedere dag een uurtje billenmassage dat vocht eruit kan drijven? Ik stel maar wat voor hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 I_icon_minitimeza jul 02, 2011 10:24 am

Het vocht is er inmiddels wel weer uit hoor Razz Maar mn bilpartij is nog steeds groter dan voorheen.. Nou ja.. Het zal er wel bij horen..
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 I_icon_minitimeza jul 02, 2011 2:03 pm

Hoe meer bilpartij hoe beter, is mijn motto... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Tim
Meeloper
Meeloper
Tim


Aantal berichten : 57

lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 09, 2011 11:36 pm

Ik was een tijdje geleden op een huiskamerfeestje, waar een toch wel erg dikke vrouw een pak slaag kreeg van haar partner. Een aantal mensen in het gezelschap (waaronder ik) kregen daar wat onplezierige gevoelens bij. Omdat ze geen maatje fotomodel had? Nee. Maar omdat ze heel onhandig met haar lichaam omging (doen alsof ze een slanke den was, kleding dragen die haar niet flatteerde, ongewassen). Kortom, het is niet zozeer het lichaam wat het probleem is, alswel de manier waarop je er mee omgaat. En verder houden sommige mannen van mager, anderen van stevig, sommigen van lang, weer anderen van kort... Maar allemaal houden ze van vrouwen die zich niet schamen voor wie ze zijn.


Laatst aangepast door Tim op za sep 10, 2011 12:34 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 09, 2011 11:55 pm

Dat moet ik toch even bevestigen. Soms zie je er ééntje lopen met maatje meer waarvan je denkt dat het toch een heel leuk meisje kan zijn. Maar voor veel vrouwen (en mannen!) lijkt het alsof dik zijn betekent dat leuke kleding out of bounds is. Je uitstraling maakt of breekt je. Dat is misschien een cliché; maar daar zit vaak een kern van waarheid in
Terug naar boven Ga naar beneden
whiteangel
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
whiteangel


Aantal berichten : 170

lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 I_icon_minitimezo sep 11, 2011 9:57 pm

Ikzelf ben over het algemeen tevreden met mijn lichaam.. Weeg 51 kilo affraid ..
Ik let vooral op mijn eetpatroon, die is soms te gezond Embarassed ..
En ik sport drie keer in de week in de sportschool..
Toch heb ik wel onzekerheden over mijn lichaam, maar die zijn dan weer van andere aard..


Terug naar boven Ga naar beneden
imaani
Beginner
Beginner
imaani


Aantal berichten : 49

lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 I_icon_minitimema aug 06, 2012 11:31 pm

Zo herkenbaar, onzeker zijn over je lichaam! daar heb ik heel wat uren aan besteed, en doe dat nog bij onbekenden. Maar gelukkig niet meer bij mijn vriend. Hij vind me juist mooi met mn extra kilootjes en is teleurgesteld als ik ben afgevallen. Vooral omdat dan mijn billen het eerste kleiner worden scratch We zouden wel allebei liever hebben dat mn buikje wat kleiner werd maar daar kunnen we ook goed genoeg mee leven want ik doe er niks aan en hij motiveert me ook niet om er iets aan te doen Smile

zoals veel mensen voor mij al zeiden, het gaat vooral om je uitstraling en je houding minder om je postuur.

xx imaani
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Bilpartij, postuur en obesitas   lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 I_icon_minitimedi aug 07, 2012 9:56 am

W schreef:
Hoe meer bilpartij hoe beter, is mijn motto... Twisted Evil

Dan moet dit voor jou wel ongeveer het beste zijn.lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 FatAss_small

Ik ben het helemaal eens met whiteangel, Björn en Tim en in dier voege eens met imaani dat het inderdaad vooral gaat om uitstraling en houding en minder om postuur, maar minder betekent niet dat het postuur geheel en al verwaarloosd kan worden. Minder betekent niet: 'in het geheel niet'.
Het blijft verder een kwestie van perceptie, zoals Tim al aan geeft.
lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Cycling-shorts-women

Overigens gaat het bij (te) dik zijn niet alleen om de visuele aspecten.
Obesitas is ook bedreigend voor de gezondheid.
In veel gevallen valt er wel wat aan te doen en als je het dan toch niet doet dan ga je onhandig om met je lichaam en verwaarloos je jezelf dus.
Dat is niet alleen onprettig voor jezelf maar ook voor je omgeving.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
lovinglydisciplined
Meeloper
Meeloper
lovinglydisciplined


Aantal berichten : 51

lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 I_icon_minitimevr mei 03, 2013 9:36 pm

(edit: gepost na alleen eerste pagina van thread te zien... silly silly me...)

Ah Game of Thrones! Follow it religiously Smile Best veel naakte lijven te zien in die serie en gelukkig niet allemaal superstrak als modellen. Toch weer meer terug naar echte vrouwelijke vormen ipv die strakgetrokken superlijven die je in de jaren 90 meer zag en waar alle normale vrouwen wanhopig van werden, inclusief ik.

Ook ik voel me soms nogal onzeker over mn uiterlijk, maar merk wel dat bepaalde kleding me een beter gevoel geven. Je leert je minder goede punten te verbloemen zeg maar. Hebben jullie dat ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: onzekerheid waarom?   lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 11, 2013 12:17 pm

Als webmaster van een spankingsite merk ik dit veel vaker op en ik wil er het volgende over kwijt, waarom ben je dan onzeker?
Kijk eens op straat om je heen, is iedere vrouw zo perfect?
Je moet niet teveel naar reclames en de tv kijken want dat is een schijnwereld en elke vrouw is weer anders gelukkig en het gaat er uiteindelijk om hoe jij in het leven staat, zit je lekker in je vel en ik begrijp- heel goed dat elke vrouw wel daarin een bevestiging wil hebben en onzekerheden heeft over haar lichaam, dat heeft echt iedere vrouw wel eens geloof me!
En als je een partner vindt waarmee je een spanking relatie aangaat dan zal hij (of zij) jou heus accepteren en meer kijken naar de persoon wie je bent en dan is jou onzekerheid heus wel over en dan je net wie je bent!
Accepteer jezelf zoals je bent dan heb je het een stuk makkelijker in het leven want geloof mij niemand is perfect en dat zou namelijk heel vervelend zijn nietwaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: lichamelijke onzekerheid   lichamelijke  onzekerheid - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
lichamelijke onzekerheid
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Door lichamelijke beperkingen (tijdelijk ) beperktere spanking mogelijkheden. (Zwangerschap)
» Door lichamelijke beperkingen (tijdelijk ) beperktere spanking mogelijkheden. (Zwangerschap)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Gevoelig-
Ga naar: