Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 OTK

Ga naar beneden 
+2
dawn
tomaatje
6 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

OTK Empty
BerichtOnderwerp: OTK   OTK I_icon_minitimezo maa 14, 2010 6:11 pm

Voor de meesten onder ons is over de knie de favoriete positie. Maar wat maakt dat de favoriet? Is het het klassieke beeld van spanking dat in ons hoofd zit, of heeft het te maken met het fysieke contact dat je in deze positie meer hebt?

Ik vind andere posities afstandelijker voelen, Er is ook letterlijk meer afstand natuurlijk, maar ook psychisch voelt het alsof er meer afstand is. Op foto's vind ik het ook de mooiste positie, dus het is voor mij een combinatie van een beeld dat ik al had en het gevoel dat ik bij posities krijg.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

OTK Empty
BerichtOnderwerp: Re: OTK   OTK I_icon_minitimezo maa 14, 2010 7:24 pm

Het lichamelijke contact speelt zeker mee, maar het is denk ik toch vooral dat oergevoel dat het geeft. In geen andere positie voel je je zo klein, kan hij je zo makkelijk in bedwang houden. Maar geen enkele andere positie is ook zo intiem. Dus... over knie
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

OTK Empty
BerichtOnderwerp: Re: OTK   OTK I_icon_minitimezo maa 14, 2010 7:57 pm

Voor mij is het toch het 'klassieke plaatje'. Het is echt wat ik bij spanking vind horen. Maar inderdaad ook het intieme en dat je zo goed in bedwang gehouden kunt worden speelt mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

OTK Empty
BerichtOnderwerp: Re: OTK   OTK I_icon_minitimezo maa 14, 2010 9:26 pm

Ik denk dat ik precies op dezelfde lijn als isis zit: de combo van het traditionele plaatje met veel lichaamscontact.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

OTK Empty
BerichtOnderwerp: Re: OTK   OTK I_icon_minitimezo maa 14, 2010 10:22 pm

Ik voelde nog even de behoefte om aan te vullen. Ik vind het ook heel aantrekkelijk dat je als spankee zo weerloos bent, dat je geen kant op kunt, de positie straalt toch heel erg een natuurlijke onderdanigheid uit vanuit de vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
funbun
Watje
Watje
funbun


Aantal berichten : 24

OTK Empty
BerichtOnderwerp: Fraaie aanblik   OTK I_icon_minitimema maa 15, 2010 12:08 am

Behalve wat anderen reeds schreven ben ik ook gek op de aanblik die een paar blote vrouwenbillen bieden, wanneer ze over mijn knie ligt. Zacht, rond, uitnodigend... Heerlijk! Ik vind het ook fijn voelen die billen te wrijven alvorens er stevig op te kletsen.
Ik denk dat de meeste mannen die iets met spanking hebben, ook sterk worden aangetrokken door vrouwenbillen.
Ik vind ze in ieder geval: MAGNIFIQUE..!!! Kan er nooit genoeg van krijgen en ben/blijf altijd op zoek naar het perfecte paar... Ook voor mijn tekeningetjes...
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

OTK Empty
BerichtOnderwerp: Re: OTK   OTK I_icon_minitimema maa 15, 2010 7:46 pm

funbun schreef:
Behalve wat anderen reeds schreven ben ik ook gek op de aanblik die een paar blote vrouwenbillen bieden, wanneer ze over mijn knie ligt. Zacht, rond, uitnodigend... Heerlijk! Ik vind het ook fijn voelen die billen te wrijven alvorens er stevig op te kletsen.
Ik denk dat de meeste mannen die iets met spanking hebben, ook sterk worden aangetrokken door vrouwenbillen.
Ik vind ze in ieder geval: MAGNIFIQUE..!!! Kan er nooit genoeg van krijgen en ben/blijf altijd op zoek naar het perfecte paar... Ook voor mijn tekeningetjes...
Die middelste alinea! Zou dat inderdaad het geval zijn? [knipoog]
Verder heel mooi geformuleerd.
Zou dit eigenlijk thuis horen onder een hoofdstuk "belletrie"?
Groet
Terug naar boven Ga naar beneden
funbun
Watje
Watje
funbun


Aantal berichten : 24

OTK Empty
BerichtOnderwerp: Re: OTK   OTK I_icon_minitimema maa 15, 2010 11:22 pm

Hi Rein,

Van mij mag het. Belletrie... Vrouwenbillen blijven fascinerend. Blank of rood. Ze zijn eenvoudig prachtig.
Met vriendelike groet, Funbun
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

OTK Empty
BerichtOnderwerp: Re: OTK   OTK I_icon_minitimedo maa 18, 2010 5:46 pm

Ja, wat zou dat toch zijn met onze belangstelling voor rode billen? Zouden er ergens een paar apengenen opspelen? Shocked

OTK Baboon-butt-heart
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

OTK Empty
BerichtOnderwerp: Re: OTK   OTK I_icon_minitimedo maa 18, 2010 7:51 pm

Dan vraag ik me weer af of we jullie kunnen afleiden met bananen en zo onder onze straf kunnen uitkomen. Wie wil het proberen? clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





OTK Empty
BerichtOnderwerp: Re: OTK   OTK I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
OTK
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Subtiel-
Ga naar: