Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spankingdromen

Ga naar beneden 
+5
yun
W
isis
dawn
tomaatje
9 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimezo maa 14, 2010 6:30 pm

Heb je wel eens leuke spankingdromen? Zo ja, welke?

Ik heb wel eens gedroomd dat we met een groepje daphnemeisjes en mannen op stap waren en in een winkel met spankingtoys uitkwamen. Vervolgens werden verschillende paddles op mij uitgeprobeerd. hard angelruns huil

Ook wel eens dat ik me aan de afspraken had gehouden, maar ineens toch niet en dat ik op heterdaad werd betrapt. Ik vond het heel oneerlijk, want ik vond dat ik niks verkeerds had gedaan. Toen ik wakker werd, was ik nog verontwaardigd. notfair
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimezo maa 14, 2010 7:18 pm

Sinds ik praktiseer kan ik me maar een droom herinneren - alleen de inhoud helaas niet meer. Maar daarvoor... Mad Met enige regelmaat keerde de spankdromen terug. Maar die waren buitengewoon frustrerend!!! Mad

Ik droomde dat ik op een strenge school zat of een strenge man had of weet ik veel wat, de scenario's waren legio. Dan was er een variabele aanleiding waarom ik een pak slaag zou gaan krijgen. de spanning bouwde zich op naar het moment van uitvoering van de straf. Dan was daar de preek, de schuldekentenis en de voorbereidende handelingen als het kiezen van de instrumenten en het ontbloten van de billen. "Nu zal ik weten hoe het is..." dacht ik dan, tot het uiterste gespannen... En dan... Crying or Very sad

... werd ik wakker. ALTIJD!

notfair
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimezo maa 14, 2010 7:45 pm

Ik droom ook vaak over spanking door onbekende strenge mannen op bijvoorbeeld school, en dan meestal in een soort scene als in die zwart films. Heel gaaf. Als ik wakker wordt voel ik me vaak juist erg bevredigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimezo maa 14, 2010 7:50 pm

Ik droom ook regelmatig iets met spanking erin, maar dan altijd zijdelings, dat ik iets in de verte zie gebeuren, of dat ik een boek zie waar iets in staat, of dat iemand er (bijna) achter kom dat ik spanko ben, dat soort dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimewo maa 17, 2010 2:06 am

Ik heb afgelopen nacht gedroomd dat iemand me op het forum blijkbaar brutaal had gevonden en via een reactie vertelde wat me te wachten stond was wel apart, tot ik werd gestoord door een stomme recruiter die me wakker belde terwijl ik graag had geweten hoe het zou aflopen grrrrr....
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimewo maa 17, 2010 8:47 pm

yun schreef:
Ik heb afgelopen nacht gedroomd dat iemand me op het forum blijkbaar brutaal had gevonden en via een reactie vertelde wat me te wachten stond was wel apart, tot ik werd gestoord door een stomme recruiter die me wakker belde terwijl ik graag had geweten hoe het zou aflopen grrrrr....

En hoe laat werd je dan wel niet wakker gebeld door die "stomme recruiter" Question Shocked Shocked Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimewo maa 17, 2010 10:12 pm

Misschien was t wel een voorspellende droom yun. Dus als je nou even brutaal doet, dan weet je hoe je droom eindigt. Wink Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimedo maa 18, 2010 5:45 pm

Als yun dat graag wil, wil ik haar best brutaal vinden hoor. En een bijbehorende straf verzinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimevr maa 19, 2010 1:35 am

W schreef:
En een bijbehorende straf verzinnen.

Als je bij het verzinnen van die bijbehorende straf nog behoefte mocht hebben aan "input" van de zijde van het forum, dan wil je dat natuurlijk wel even laten weten. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimevr maa 19, 2010 10:48 pm

Dat was al om 8 uur in de ochtend....pffff

Maar goed das dan toch een mooie opdracht, dat alle mannen een verhaal schrijven over de straf dan kan ik zien wie er in de buurt kwam Wink en weten we gelijk over wie ik droomde haha. Bovendien hebben we dan gelijk weer verhalen erbij Razz een winwinwin situatie lijkt me zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimevr maa 19, 2010 10:55 pm

yun schreef:
Dat was al om 8 uur in de ochtend....pffff
Ja, inderdaad, brutaal Twisted Evil

Sja, wat is een goeie straf. Vroeger hadden ze altijd "straf een studente". Misschien dat er met zoiets iets te doen valt? Een stelletje polls, of zo?

Maar vertel eens, yun, heb je momenteel een begeleider. Want het is natuurlijk veel leuker als we het zo kunnen regelen dat die straf dan inderdaad op een gegeven moment ook bij je billen terecht komt...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimevr maa 19, 2010 11:07 pm

Nou kom eerst maar met de verhalen, of zijn de dominanten niet bedeeld met fantasierijke gedachten?
Terug naar boven Ga naar beneden
zofia nina
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimema maa 22, 2010 1:24 am

Ik droom vaak over spanking. Meestal door iemand van tv - Rob Trip, Indiana Jones, zelfs een keer Obama! pandalol
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimema maa 22, 2010 1:38 am

zofia nina schreef:
Ik droom vaak over spanking. Meestal door iemand van tv - Rob Trip, Indiana Jones, zelfs een keer Obama! pandalol
En wat droom je dan? Dat jij zelf door hun gespankt wordt? Of iets subtielers?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimedi maa 23, 2010 7:07 pm

Ik heb vannacht zoiets geks gedroomd. Ik droomde dat ik in een cafe zat te roken, en dat ik toen gespankt werd door minister Klink Neutral . En nee....ik werd dus niet vrolijk wakker! tissues
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimedi maa 23, 2010 8:02 pm

rofl Kon je niemand spannender dromen. roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimedi maa 23, 2010 10:42 pm

isis schreef:
minister Klink Neutral

Kan het me voorstellen, isis... Die man heeft gewoon een heel natuurlijke Dominantie over zich...



























terrific lol! rofl pandalol rofl lol! dank
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimewo maa 24, 2010 1:11 am

Jaja...lach er maar om chilly
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimedi apr 06, 2010 7:18 pm

Misschien komt het omdat ik gisteren met een paar 'spankingvriendinnen' fetishwinkeltjes bezocht heb, maar gisteren nacht had ik voor het eerst in tijden een spankingdroom cheers
We waren met hetzelfde gezelschap als gisteren in het echt op stap. Ik zou niet weten waar het was, maar het was erg leuk. een omgeving vol kloosters, kerkjes, kastelen en internaten. Er waren ook een paar Dominanten bij. Victor en nog twee heren die ik niet kende. Het was prachtig weer, we wandelden, bekeken dingen, hielden een break met wijn, stokbrood en boursin en bezochten uiteindelijk nog een laatste kasteel. Tot onze verbazing was er in de kelder een soort headmasters kamer inclusief het mooie antieken bureau wat we op een antiek markt in Londen hadden gezien. We hadden dolle pret en vonden ineens in een hoek een kolenkit met rietjes. We hadden er al snel elk eentje te pakken en hielden een 'rietjes' gevecht.. Maar na verloop van tijd grepen de Dominanten in en belandden we over het bureau. Twee aan de ene kant en twee aan de andere kant. De Dominanten speelden een soort loop rond de tafel spelletje net zoals rond een tafeltennistafel, maar ja nu mepten ze niet tegen een balletje aan maar op onze billen. Vooral iris was erg verontwaardigd en protesteerde luid. nienke bleef stoïcijns liggen, tara was als de dood voor de rietjes en probeerde alsmaar te ontsnappen en ik had de slappe lach. jennifer was op de een of andere manier ontkomen en stond vanaf een afstandje de heren aan te moedigen.
Na een tijdje kwam er een gids langs, gekleed in een soort ss uniform, een echte griezel. We waren allemaal als de dood, ook de mannen, die ineens een stuk minder dominant leken, we wisten niet hoe snel we weg moesten wezen.
Helaas werd ik toen wakker, erg jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimedi apr 06, 2010 7:38 pm

leentje schreef:
een echte griezel. We waren allemaal als de dood,
Ah, ik vroeg me al af of ik ook nog in je droom voorkwam... Twisted Evil

(Leuke droom, leen!)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimedi apr 06, 2010 7:57 pm

Nou je het zegt W affraid Dat ik je niet meteen herkend had.
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitimema nov 29, 2010 6:31 pm

yun schreef:
...Ik heb afgelopen nacht gedroomd dat iemand me op het forum blijkbaar brutaal had gevonden en via een reactie vertelde wat me te wachten stond was wel apart, ....
Very Happy Very Happy Very Happy
Nou ... voor mij geen droom hoor ... allang werkelijkheid ... ik wordt op zijn minst gezocht en aangekondigd, ook door zo'n 5 mensen, volgens mij hierzo ... Het is maar goed dat Victor hier niet ook rondhuist. Volgens mij, zou hij het er niet beter voor mij gemaakt hebben, of juist wel ... 't is maar hoe je het bekijkt .... Op een ander forum waren het er wel 10, die me wel wat gunden, ... dus niets droom ... maar waar dat nou toch in zit scratch ... ik vind mezelf best wel sub doen ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spankingdromen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankingdromen   Spankingdromen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spankingdromen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: