Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Is de hand genoeg

Ga naar beneden 
+6
angelica
yun
dawn
W
leentje
tomaatje
10 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Is de hand genoeg   Is de hand genoeg I_icon_minitimedo maa 18, 2010 7:35 pm

Is een handspanking genoeg of heb je meer nodig?

Voor mij ligt het aan de reden van de spanking, hoe schuldig ik me daarover voel en hoe hard hij slaat met zijn hand. Ook maakt het uit hoe ik me voel, soms ben ik al in tranen voor hij begint en dan heb ik niet zoveel nodig. Andere momenten zou ik nooit op dat moment toegeven dat ik meer nodig heb, maar het zou anders geen of weinig effect hebben. Of me het gevoel geven dat er nog iets in de lucht hangt, het nog niet genoeg was. Soms heb ik die instrumenten wel nodig. Voor mij voelt de hand meer als een soort opwarming of zo, ook al kan het ook flink aankomen. en slaat hij heel hard. Het is mijn favoriete "instrument" maar alleen de hand is vaak niet voldoende. Misschien juist omdat het mijn favoriet is?

Vinden jullie de hand genoeg, of hebben jullie meer nodig?
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is de hand genoeg   Is de hand genoeg I_icon_minitimedo maa 18, 2010 8:27 pm

Als het ergens om gaat is het gewoon niet genoeg. t Want hoe hard hij ook slaat ik vind met de hand gewoon lekker
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is de hand genoeg   Is de hand genoeg I_icon_minitimedo maa 18, 2010 8:40 pm

leentje schreef:
Want hoe hard hij ook slaat ik vind met de hand gewoon lekker
Ik zou graag proberen of ik je een handspanking zou kunnen geven die meer dan "lekker" is, maar helaas...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is de hand genoeg   Is de hand genoeg I_icon_minitimedo maa 18, 2010 9:40 pm

Jammer he W

Weet je wat dan doe je toch zo kussengevecht of
hamertjetik
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is de hand genoeg   Is de hand genoeg I_icon_minitimevr maa 19, 2010 2:02 am

W heeft wel flinke knuisten, dat is me wel opgevallen... Dus wie weet wat er mogelijk zou zijn als en indien en zo. confused

Met de hand kan wel zeer doen, maar het is ook prettig, want het is veel warmer dan een instrument. Het kan genoeg zijn als "fijne" spanking, dan vind ik het zelfs soms jammer als hij iets anders gaat gebruiken. Maar als echte straf... nee, dat denk ik niet. En verder hangt het een beetje van de situatie en je gemoedsgesteldheid en zo af. ass
Terug naar boven Ga naar beneden
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is de hand genoeg   Is de hand genoeg I_icon_minitimevr maa 19, 2010 10:55 pm

Wel ik moet zeggen dat alleen met de hand vaak niet genoeg is maaaaaaar...
IK heb ervaren dat een bepaalde dom de verrassende kwaliteit heeft om me zelfs met de hand niet normaal hard te kunnen slaan. Soms wil ik zelfs dat ie maar zou stoppen omdat t echt zeer doet, later denk ik dan weer zo t is weg, maar als ie nog eens begint...aiaiai....niet zo hard. Ook vind ik het wel eens lekker maar het kan ook zo verdomd pijn doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is de hand genoeg   Is de hand genoeg I_icon_minitimevr maa 19, 2010 10:57 pm

yun schreef:
een bepaalde dom
Vertel! Ken ik 'm? Smile

yun schreef:
Ook vind ik het wel eens lekker maar het kan ook zo verdomd pijn doen.
Dit is een erg mooie samenvatting van hoe een sub volgens mij spanking ervaart Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is de hand genoeg   Is de hand genoeg I_icon_minitimewo feb 02, 2011 4:43 pm

Er is iemand geweest van wie ik zijn hand meer vreesde dan de borstel die hij hanteerde...
Die man had flink grote en harde handen...! affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: De vlakke hand.   Is de hand genoeg I_icon_minitimedi dec 11, 2012 6:30 pm

yun schreef:

IK heb ervaren dat een bepaalde dom de verrassende kwaliteit heeft om me zelfs met de hand niet normaal hard te kunnen slaan. Soms wil ik zelfs dat ie maar zou stoppen omdat t echt zeer doet, later denk ik dan weer zo t is weg, maar als ie nog eens begint...aiaiai....niet zo hard. Ook vind ik het wel eens lekker maar het kan ook zo verdomd pijn doen.

angelica schreef:
Er is iemand geweest van wie ik zijn hand meer vreesde dan de borstel die hij hanteerde...
Die man had flink grote en harde handen...! affraid
Ik heb van meer dan een sub gehoord dat ik die verrassende kwaliteit ook heb en dat mijn vlakke hand meer wordt gevreesd dan bijvoorbeeld de haarborstel of de pollepel.
En dan te bedenken dat ik helemaal niet eens zulke grote en harde handen heb.

Een en ander kan volgens mij worden verklaard doordat ik nu eenmaal de neiging heb om met de blote hand met volle kracht cq uit alle macht te slaan op de blote billen van de sub.
Dan hou ik niet in, terwijl ik dat bij instrumenten wel pleeg te doen, zeker met het rietje.

In een andere posting heb ik al aangegeven dat ik bij het slaan met het rietje een boek onder mijn slagarm hou dat op die manier als een 'begrenzer' fungeert.
Je kunt dan niet met volle kracht slaan, maar uitsluitend uit de onderarm of de pols.
Verder ben ik wellicht bang om te veel haarborstels en pollepels kapot te slaan.

Bij het slaan met de vlakke hand vormt mijn pijngrens slechts de 'begrenzer'.
Ik ga er van uit dat zo lang mijn blote hand de pijn van het het slaan kan verdragen, de blote billen van de sub dat ook moeten kunnen, te meer nu het oppervlakte daarvan groter is dan dat van mijn handpalm.

Is de hand genoeg Nude-girls-bare-bottom-spanked-otk-01
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is de hand genoeg   Is de hand genoeg I_icon_minitimedi dec 11, 2012 11:52 pm

Citaat :
Verder ben ik wellicht bang om te veel haarborstels en pollepels kapot te slaan.

Haha geweldig!! Zuinige Hollander Wink.

Ook mijn D kan zeer hard slaan met de hand, in het begin moest ik soms ook zelfs vol verbazing achterom kijken omdat ik gewoon niet geloofde dat hij echt alleen met zijn hand sloeg. Maar echt...100x liever dan de borstel of de paddle hoor!

En DSD, jij speelt vals, op die foto hierboven is overduidelijk al eerst met een stuk leer geslagen Wink

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Vals spelen   Is de hand genoeg I_icon_minitimewo dec 12, 2012 1:53 am

isis schreef:
En DSD, jij speelt vals, op die foto hierboven is overduidelijk al eerst met een stuk leer geslagen Wink

Ik begin altijd met de hand, ga vervolgens op de instrumenten over, waaronder het leer, hetgeen als voordeel heeft dat mijn hand(palm) dan weer even kan afkoelen cq tot rust kan komen, waarna ik weer eindig zoals ik ben begonnen, namelijk met de hand. Very Happy

Aan het gekronkel van de sub over mijn knie en haar gekerm kan ik horen dat de hand dan toch goed aankomt.

De foto is dus redelijk realistisch. Slechts de striemen van het rietje ontbreken. Twisted Evil

Een Dominant speelt nooit vals. tongue Is de hand genoeg A-bare-bottom-otk-spanking-with-the-hairbrush-from-dad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is de hand genoeg   Is de hand genoeg I_icon_minitimewo dec 12, 2012 9:42 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
isis schreef:
En DSD, jij speelt vals, op die foto hierboven is overduidelijk al eerst met een stuk leer geslagen Wink

Ik begin altijd met de hand, ga vervolgens op de instrumenten over, waaronder het leer, hetgeen als voordeel heeft dat mijn hand(palm) dan weer even kan afkoelen cq tot rust kan komen, waarna ik weer eindig zoals ik ben begonnen, namelijk met de hand. Very Happy


Goed idee, het inlassen van een afkoelingsperiode voor de hand.
Je toont twee erg mooie fotos.
Groet
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is de hand genoeg   Is de hand genoeg I_icon_minitimedo dec 13, 2012 12:52 am

Afkoelingsperiode voor de hand...heren toch wat zijn we weer lui Wink Wij moeten ook afkoelen hoor!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is de hand genoeg   Is de hand genoeg I_icon_minitimedo dec 13, 2012 12:03 pm

isis schreef:
Afkoelingsperiode voor de hand...heren toch wat zijn we weer lui Wink Wij moeten ook afkoelen hoor!!!
Uuu nee Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is de hand genoeg   Is de hand genoeg I_icon_minitimedo dec 20, 2012 1:41 am

Mijn partner kan ook wel heel erg hard met de hand slaan. Hij heeft echt geen instrumenten nodig. Met de hand levert eveneens een pukkelig resultaat op, vergelijk de foto's. Ik ben nu bijna in een stadium dat ik eigenlijk geen instrumenten meer wil, maar ja ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is de hand genoeg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is de hand genoeg   Is de hand genoeg I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is de hand genoeg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Met de hand
» Hand
» Blauwe hand
» Warme hand zoekt..
» Een gat in de hand staat gelijk aan rode billen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Subtiel-
Ga naar: