Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Eerste spanking feestje/bijeenkomst

Ga naar beneden 
+3
W
leentje
tomaatje
7 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimevr maa 26, 2010 4:03 pm

Hoe was het om voor het eerst naar een spankingfeestje of bijeenkomst te gaan?

Mijn eerste keer was een chatetentje van Daphne. Ik ken de wel al een aantal mensen, dus ik was niet helemaal nieuw. Maar toch was het wel spannend. Ik was enorm benieuwd naar de mensen achter de nicks, dus ik vond het vooral heel erg leuk. Bij het eten zat ik naast Victor en dat vond ik in het begin wel een beetje eng. Maar hij bleek mee te vallen. Iedereen was heel erg aardig en ik heb het prima naar mijn zin gehad. Nog geen maand later was mijn tweede feestje, dus dat zegt wel genoeg denk ik.

Hoe was dat voor jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimevr maa 26, 2010 4:22 pm

Mijn eerste bijeenkomst was een vrouwen bijeenkomst van Daphne. Ik was dus al jaren met spanking bezig, maar dit was de eerste keer dat ik een hele groep spanko vrouwen tegen kwam. Ik was best zenuwachtig en bang dat het allemaal rare mensen zouden zijn. Maar het had net zo goed een bijeenkomst van wat voor clubje dan ook kunnen zijn. Er waren ongeveer 20 vrouwen van allerlei leeftijden. Het was gewoon heel knus en gezellig!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimevr maa 26, 2010 6:54 pm

Ik ben destijds naar alle gemengde bijeenkomsten geweest. Dat was niet het eerste wat er van Daphne was, maar die vrouwenbijeenkomsten kon ik natuurlijk niet naar toe.

En daarvoor ben ik wel naar "munches" geweest. Dat is iets uit de BDSM wereld, zie http://www.drkdesyre.com/munchfaq.html, en daar is er ook wel eens eentje in Nederland geweest. Waar ik dus heenging.

En daarvoor ben ik wel eens naar een VSSM avondje geweest. Maar dat is niet heel erg spankingachtig. Die munches trouwens ook niet. Oh ja, en ik placht naar G-force te gaan, toen dat nog bestond. Die Gerda was wel into spanking, meen ik, de eerste tijd stonden daar altijd spanking video's aan.

En ik heb wel eens een ontmoeting gehad met iemand van soc.sexuality.spanking, maar dat was meer één op één. Hoewel ook wel erg spannend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimeza maa 27, 2010 1:16 pm

Mijn eerste spanking feestje was de verjaardag van Victor. Dat was best een beetje boel eng en ik was ook best een beetje boel rustig aan het begin (waar sommigen misschien nog met weemoed aan terug denken aangezien het de enige keer is dat ik rustig was Wink)
Ik kende de meesten wel van de chat, maar alleen simone en Victor nog maar in het echt. Victor kreeg toen een rijtje voor z'n verjaardag en ook dat was best eng (voor mij dan Wink) Tip voor wie ooit in dezelfde positie terecht komt... Ga niet na leentje in een rijtje staan en hou nina in de gaten Wink
Ondanks dat ik het allemaal best eng vond was het ook een hele leuke avond, vooral de voetbalwedstrijd was extra interessant Wink De aanwezigen bleken lang niet zo raar als verwacht en ze waren allemaal gewoon heel leuk, aardig en gezellig.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimeza aug 21, 2010 6:51 pm

Mijn laatste spankingfeestje was ook weer erg leuk Smile Dat was nog maar een paar weekjes geleden toen nienke en tara samen hun verjaardag vierden. birthday Natuurlijk kregen de jarigen veel kadootjes en een welgemeende birthday spanking Smile Na de barbecue kwam het Daphnespel te voorschijn. Vooral Victor had er erg veel lol in als er iemand een consequentie kaartje moest trekken en een straf in ontvangst mocht nemen. Arme ik trok de hele tijd studiezaal kaartjes en moest dan vervolgens allemaal onzin uit het hoofd leren die ik niet kon onthouden Sad
Alle dames hadden aan het eind van de avond rode en/of blauwe billen, Vicor een pijnlijke hand Very Happy en als toetje hebben we allemaal ook nog kennisgemaakt met het afschuwelijke prototype teakhouten paddle van jennifer. Kortom het was een heel gezellig feestje
ballonnen
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimezo nov 21, 2010 12:18 am

Ik ben best nieuwsgierig naar dat Daphnespel. Is het vergelijkbaar met Spankopoly?

Ik heb nog niet eerder een 'spankingfeestje' meegemaakt. Moet nog wel het nodige overwinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimezo nov 21, 2010 11:35 am

Sarah schreef:
Ik ben best nieuwsgierig naar dat Daphnespel. Is het vergelijkbaar met Spankopoly?
Dat was meer ganzenbordachtig, meen ik me te herinneren. Met "opdrachtjes" voor de subs, die als ze ze niet goed uitgevoergd worden tot "straf" leiden.

Sarah schreef:
Ik heb nog niet eerder een 'spankingfeestje' meegemaakt. Moet nog wel het nodige overwinnen.
De spankos die ikzelf ken zijn ontzettend gewoon hoor sarah, dus eng is het helemaal niet. En het blijft altijd heel beschaafd ("helaas" Twisted Evil)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimezo nov 21, 2010 12:52 pm

Nou het Daphnespel is nou ook weer niet Ganzenbord. Voor zover ik me herinner heb je bij Ganzenbord geen kans en studiezaal en consequentiekaartjes. Het is eigenlijk een soort combi van allerlei spellen. Net als bij Ganzenbord gooi je met een dobbelsteen en ga je zoveel plekken vooruit. Maar net als bij bijv. carrière moet je een bepaald soort kaarten trekken als je op sommige vakjes terecht komt.
Maar in ieder geval komt het er op neer dat je als sub maar zelden met roze billen het spel af sluit.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimezo nov 21, 2010 3:02 pm

leentje schreef:

Maar in ieder geval komt het er op neer dat je als sub maar zelden met roze billen het spel af sluit.

Ik heb het mijn eerste keer blank overleeft... En volgens mij een keer daarna ook alleen maar net niet omdat W dwars lag en een van zijn 'Dom' Kanskaartjes op mij gebruikte.
De laatste keer daarentegen was best wel heftig, voor iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimezo nov 21, 2010 3:40 pm

elisa schreef:
En volgens mij een keer daarna ook alleen maar net niet omdat W een van zijn 'Dom' Kanskaartjes op mij gebruikte.
Dat komt omdat ik je graag ter wille ben, elisa! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimezo nov 21, 2010 5:31 pm

Very Happy
Ik speel nog wel eens Kolonisten. Daar krijg ik iedereen tegen me in het harnas, tot grote vreugde van mij Eerste spanking feestje/bijeenkomst K020 Cool .
Ergens zou ik me best een variant als Kolonisten van Daphne kunnen voorstellen. Ik verzin maar wat. Alleen of ik dan de week daarop nog fatsoenlijk zitten kan, dat blijft nog de vraag. In het vuur van het spel kan ik reuze irritant worden, want met name dan, vind ik het spel echt leuk, als er wat emoties los komen.

Dus als Elisa onder handen van W terecht gekomen is, lijkt me de spelvreugde wel tegemoet komen. En ergens proef ik een teleurstelling bij Leentje. Maar ik welk opzicht, weet ik niet zo zeker. weetniet
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimezo nov 21, 2010 5:39 pm

Dat zie ik als een uitdaging om met een spankingvariant op kolonisten te komen Sarah!
Ik ga eens een poging doen als ik weer tijd over heb, wat helaas nu niet het geval is...
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimezo nov 21, 2010 6:13 pm

hmmm ... ik heb wel wat los gemaakt ... dan zal ik wel een bijeenkomst aan durven ... wel een beetje moed verzamelen ... dat ook .... helpie ... een beetje veel moed verzamelen ... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimezo nov 21, 2010 10:13 pm

sarah schreef:
Dus als Elisa ... bij Leentje ...
Ho, ho! Dat je steeds je eigen naam met een hoofdletter schrijft moet je zelf weten (hoewel ik het géén gezicht vind), maar om nou ook anderen hun naam met hoofdletters te gaan schrijven... Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimezo nov 21, 2010 10:42 pm

Helpie .... wat heb ik verkeerd gedaan??? ...
o jee ... schrijf je alleen Dom's met een hoofdletter of zo ???
mwaah ... wat is het nu ... snapput nie!! scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimema nov 22, 2010 12:37 am

Twisted Evil

Het is in bepaalde, wat meer bdsm georienteerde kringen gebruikelijk om Doms met een hoofd- en subs met een kleine letter te schrijven. En om de één of andere reden ben ik daaraan gewend geraakt. Dus nu vind ik een sub met een hoofdletter héél gek staan. Alsof je "hij" zou zeggen tegen een vrouw of zo.

Ik weet niet precies hoe de andere mensen hier dit ervaren, maar volgens mij zijn er wel meer hier die zich aan deze conventie houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimema nov 22, 2010 1:34 am

Dank je W voor je allertheid. Ik kan het nu zelf niet wijzigen, maar de eigenaar van het forum vast wel.
Dus middels een PM hoop ik dat het rechtgezet wordt.

Even voor de duidelijkheid. Ik ben een sub! Dus het moet worden sarah.
En excuses aan de dames, van wie ik de positie fout hebt weergegeven. Het spijt me, ik was me er niet van bewust!
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimema nov 22, 2010 2:08 am

Lieve sarah,

Dat is natuurlijk geen probleem, ik schrijf mijn naam eigenlijk ook vooral met een kleine letter is omdat het nou eenmaal makkelijk is voor de buitenwereld (En natuurlijk omdat ik weet dat W het erg waardeert... Wink)
En natuurlijk is het niet verplicht je naam naar zonder hoofdletter te veranderen, keuze is aan jou. En als je het wilt zullen de moderators dat vast graag voor je doen, ze hebben mijn nick ook ooit eens aangepast.

elisa
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimema nov 22, 2010 1:40 pm

Zo, onze Dominant ogende Sarah is vanaf nu héél onderdanig, zoals het hoort! Wink

Zij gaat - op verzoek - verder door haar Klaproosleven als sarah.

Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitimema nov 22, 2010 5:35 pm

Very Happy Embarassed Embarassed Very Happy

Dank je!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eerste spanking feestje/bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eerste spanking feestje/bijeenkomst   Eerste spanking feestje/bijeenkomst I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eerste spanking feestje/bijeenkomst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mijn eerste spanking ervaring
» De eerste ontmoeting
» Eerste keren
» Nou, neuh.
» Mijn eerste keer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je eerste keer-
Ga naar: