Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Schaatsmeisjes

Ga naar beneden 
+2
leentje
dawn
6 plaatsers
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Schaatsmeisjes Empty
BerichtOnderwerp: Schaatsmeisjes   Schaatsmeisjes I_icon_minitimema maa 29, 2010 1:20 pm

Vanochtend zat ik even naar het kunstschaatsen te kijken. Bij het observeren van al die frele dametjes in mooie jurkjes, vroeg ik me af of de fantasieën van de Heren Dominanten niet misschien op hol slaan wanneer die gazen rokjes opwaaien en de meiskes als het ware in hun onderbroekje rondzeilen. Ik had er in elk geval toch bepaalde associaties bij... Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Schaatsmeisjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaatsmeisjes   Schaatsmeisjes I_icon_minitimema maa 29, 2010 7:07 pm

Wat schaatsmeisjes betreft weet ik het niet, maar ik vermoed dat het net zo'n wereldje is als met turnmeisjes. En daar weet ik toevallig van.
De meisjes zijn heel schattig, vrouwelijk, elegant en gehoorzaam. De meeste coaches en trainers zijn mannen en ze gedragen zich zeer Dominant. Er wordt heel wat uitgehuild tijdens de trainingen en er is ook regelmatig een trainer die te ver gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Schaatsmeisjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaatsmeisjes   Schaatsmeisjes I_icon_minitimema maa 29, 2010 8:48 pm

Er was ooit iets in mijn jongere jaren over een schaatsmeisje Tonya Harding, die zich misdragen had. Het hele internet gonsde toen dat die gespankt zou moeten worden. Met nieuwsgroepen die gecreeërd werden zoals "alt.spank.tonya.harding" en "alt.fan.tonya-harding.whack.whack.whack".

Zelf begreep ik nooi zoveel van die fantasieën, maar blijkbaar zijn schaatsmeisjes inderdaad iets dat de spanker in sommige mannen wakkermaakt. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

Schaatsmeisjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaatsmeisjes   Schaatsmeisjes I_icon_minitimeza apr 03, 2010 11:12 am

Ik heb gelezen dat in het oostblok turnsters, schaatsters en tennissters regelmatig op hun blote billen krijgen van hun coach.
Ook in somige staten van de VS zou dit normaal zijn, dat ze met een paddle op hun billen krijgen bij onvoldoende prestatie, of betrapt worden op roken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon
Watje
Watje
Simon


Aantal berichten : 12

Schaatsmeisjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaatsmeisjes   Schaatsmeisjes I_icon_minitimezo apr 11, 2010 4:54 pm

celine schreef:
Ik heb gelezen dat in het oostblok turnsters, schaatsters en tennissters regelmatig op hun blote billen krijgen van hun coach.
Ook in somige staten van de VS zou dit normaal zijn, dat ze met een paddle op hun billen krijgen bij onvoldoende prestatie, of betrapt worden op roken.

Vroeger in de goede ouwe tijd stond er op de Daphne site een hele pagina met verwijzingen naar sporters en scholen....
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Schaatsmeisjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaatsmeisjes   Schaatsmeisjes I_icon_minitimezo apr 11, 2010 8:01 pm

dawn schreef:
(...) vroeg ik me af of de fantasieën van de Heren Dominanten niet misschien op hol slaan wanneer die gazen rokjes opwaaien en de meiskes als het ware in hun onderbroekje rondzeilen. Ik had er in elk geval toch bepaalde associaties bij... Surprised

Ik heb de uitzending gemist, maar heb overigens ook niet zo heel veel op met de winter en alles wat daar bij hoort, zoals onder andere schaatsen.

Ik heb meer met de zomer.
In dat kader spreken "opwaaiende zomerjurkjes" mij meer aan.
Ik vind het dan vooral interessant wanneer blijkt dat zich daar onder ook geen onderbroekje bevindt en de betreffende dame dus in feite in haar blote kont rondloopt.

Toegegeven, ik kom het niet dagelijks tegen, maar wanneer het voorkomt is mijn dag toch weer helemaal gemaakt. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

Schaatsmeisjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaatsmeisjes   Schaatsmeisjes I_icon_minitimezo apr 11, 2010 8:59 pm

Moet je in de zomer even in mijn buurt komen wandelen.
Als er een briesje waait natuurlijk . ('Cool')
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Schaatsmeisjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaatsmeisjes   Schaatsmeisjes I_icon_minitimezo apr 11, 2010 9:47 pm

celine schreef:
Moet je in de zomer even in mijn buurt komen wandelen.
Als er een briesje waait natuurlijk . ('Cool')

Laat maar weten waar jouw buurt is. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Aan het strand is overigens terzake altijd wel een mooie locatie.
Daar waait meestal wel een briesje en zijn de mensen vaak wat luchtiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

Schaatsmeisjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaatsmeisjes   Schaatsmeisjes I_icon_minitimezo apr 11, 2010 10:09 pm

Dat zeezand kruipt zo overal tussen, niets voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Schaatsmeisjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schaatsmeisjes   Schaatsmeisjes I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schaatsmeisjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: