Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hoe heb je Klaproos gevonden?

Ga naar beneden 
+18
W
Björn
spoilt
quincy
sarah
ivonne
myrna
Peetwie
anne-lisa
spijtebijt
Deepdiver
celine
kitty
Dutch Spank Daddy
Strafhand
isis
dawn
leentje
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Hoe heb je Klaproos gevonden?
Ik heb van iemand over het bestaan van Klaproos gehoord
Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_vote_lcap32%Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_vote_rcap
 32% [ 15 ]
Ik was op het feestje bij leentje en heb me daar meteen geregistreerd
Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_vote_lcap9%Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_vote_rcap
 9% [ 4 ]
Ik heb het via een link op een startpagina
Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_vote_lcap13%Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_vote_rcap
 13% [ 6 ]
Ik heb het via een link op een ander forum of een spanking website
Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_vote_lcap36%Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_vote_rcap
 36% [ 17 ]
Ik ben oprichtster van klaproos
Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_vote_lcap4%Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_vote_rcap
 4% [ 2 ]
Anders
Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_vote_lcap6%Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_vote_rcap
 6% [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 47
 

AuteurBericht
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 07, 2010 6:43 pm

Iets wat ik inderdaad ook al vond... Google indexeert toch aan de hand van het aantal referenties op andere sites? Misschien moet iedereen op vanilla fora eens een link in z'n signature zetten Very Happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 07, 2010 7:08 pm

alsof dat gaat gebeuren Razz
maar het ligt denk ik ook beetje aan het feit dat er in de url niks staat over spanking wat meestal wel het geval is
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 07, 2010 7:13 pm

Dat kan ook. Ik ben niet zo'n IT-deskundige, maar misschien zitten die hier wel? Trouwens, spoilt, open eens een voorsteltopic. We zijn allemaal razend benieuwd wat voor een vlees we in de kuip hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 07, 2010 7:44 pm

Geen vlees in de kuip Björn, tranen in de ogen... tissues Ja, een voorstelberichtje zou ik ook leuk vinden. Hoe oud ben je en hoe beleef je de dingen en heb je een actieve spankingrelatie enzo.

Ik heb nog even gekeken en het forum heeft zowel als titel op de beginpagina als in de titel van je browserwindow alleen de string "Klaproos". Misschien als daar "spanking" of "billenkoek" of zoiets in voor zou komen, dat dat zou helpen?

Overigens, ik was ook teleurgesteld hoe laag mijn "pakvoordebillen" blogje altijd uitkwam als je op "pak voor de billen" zocht. Ik denk dat mensen zo hard proberen hoog in de google lijst te komen, dat google van de weeromstuit het nogal moeilijk maakt uit het niks hoog te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 07, 2010 9:22 pm

Als ik nu de trefwoorden "spanking", "vrijwillig" en "volwassenen" intyp, of alleen spanking en vrijwillig, dan krijg ik o.a. Klaproos:

http://klaproos.heavenforum.org/helpdesk-f27/vindbaarheid-website-en-berichten-t143.htm

groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 07, 2010 10:56 pm

Dag spoilt,

Je kunt je het beste eerst even aan iedereen voorstellen via "Aangenaam" bovenaan de index.
Da's wel zo netjes als je ergens nieuw binnenkomt en je merkt dat je veel sneller opgenomen wordt door, en meedraait met de andere forumleden.
Succes ermee.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 16, 2010 1:08 pm

Rein (di dec 07, 2010 7:22 pm) schreef:
Als ik nu de trefwoorden "spanking", "vrijwillig" en "volwassenen" intyp
http://www.lmgtfy.com/?q=spanking+vrijwillig+volwassenen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 16, 2010 1:16 pm

Leuke link. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 16, 2010 1:23 pm

Ja, dat was inderdaad een reclame voor "lmgtfy" Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
je-lientje
Meeloper
Meeloper
je-lientje


Aantal berichten : 62

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 11, 2011 12:00 am

Ik heb het gevonden door heel veel te googelen, googelen enzo... Toen kwam ik via een ander forum hier op uit. Hoe weet ik niet meer, maar dit deed me denken aan het forum van de daphne site,,
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 11, 2011 12:39 am

Van iemand Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 11, 2011 12:52 am

ik was gewoon wat aan het googlen. en kwam al heel snel hier terecht
ik zocht gewoon op billenkoek
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 11, 2011 1:12 am

Letterlijk: Je was aan het googlen en op zoek,
naar onderwerpen en billenkoek,
en toen vond je dat in deze hoek! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 11, 2011 1:56 am

Jimvdberg schreef:
Van iemand Smile

/me is nu heel nieuwsgierig wie... Wink Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 11, 2011 6:18 pm

jaa vast van een heeeeel aardig iemand Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 11, 2011 7:04 pm

haha ja heeeeeeeeeeeeel aardig maar ik weet even niet meer wie Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe heb je Klaproos gevonden?   Hoe heb je Klaproos gevonden? - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe heb je Klaproos gevonden?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gevonden plaatjes
» #Klaproos
» Klaproos?
» Hallo Klaproos
» Klaproos receptenhoek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: