Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Het nieuwe plaatje van annemiek

Ga naar beneden 
+5
celine
annemiek
Deepdiver
W
Dutch Spank Daddy
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimevr apr 16, 2010 12:08 am

annemiek, waar komt jouw nieuwe plaatje vandaan?

Het wijkt zo volledig af van wat wij tot nu toe gewend waren, zoals Buffy en zo ...

Matrozenpakje, indianenstaartje, ogen die wat te dicht bij elkaar staan (wat zou Lombroso daar van maken?) en dan ook nog dat heiligen kransje boven het hoofd.
Het intrigeert mij op de een of andere manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimevr apr 16, 2010 9:06 am

South Park!

Maar wie is dan toch Padma Lakshmi?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimevr apr 16, 2010 12:22 pm

Zij is auteur van kookboeken en een amerikaanse actrice en model.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimevr apr 16, 2010 12:34 pm

Ah, ik zie waar dat plaatje vandaan komt:

http://www.sp-studio.de/sp-studio.swf
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimevr apr 16, 2010 10:53 pm

Bingo, W

En voor de heren: bij acessoires kan er ook een rietje met gebogen handvat gekozen worden!
Ik heb het overwogen, maar dat leek me de goden verzoeken.

En met goden bedoel ik, nou ja, u begrijpt.

En waarom het brave schoolmeisje? Kwestie van stemming, denk ik. Ik voel me redelijk braaf. Denk ik. Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimevr apr 16, 2010 11:15 pm

annemiek schreef:
En met goden bedoel ik, nou ja, u begrijpt.
Ja, wij begrijpen dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimevr apr 16, 2010 11:29 pm

W schreef:

Maar wie is dan toch Padma Lakshmi?

Kind of a random question...

huh?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimevr apr 16, 2010 11:43 pm

annemiek schreef:
huh?
Dat was vrij associërend aan het handje van Google. Ik had met tineye gezocht waar je avatar vandaan kwam, en vond toen een soortgelijk plaatje dat "Padma" heette, en toen was ik nieuwsgierig gewoorden... Vandaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimeza apr 17, 2010 12:33 am

W schreef:
Ik had met tineye gezocht waar je avatar vandaan kwam, en vond toen een

Wat goed! Ik kende die methode helemaal niet eens.

Vanzelfsprekend heb ik via die site ook de prachtig gestriemde billen en dijen van fleur door die screening gehaald, maar dat leverde geen "hit" op. Sad Sad Sad Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimeza apr 17, 2010 12:42 am

Dutch Spank Daddy schreef:
Vanzelfsprekend heb ik via die site ook de prachtig gestriemde billen en dijen van fleur door die screening gehaald, maar dat leverde geen "hit" op. Sad Sad Sad Rolling Eyes
Dat had ik ook al gedaan natuurlijk... Twisted Evil Maar omdat het haar eigen billen zijn is dat niet zo verbazend. cheers

Soms vind je bij tineye overigens wel wat interessants. Bijv. de foto van "Bill" op de site billenkoek.org bleek een standaardfoto van een bekende artiest te zijn (ik ben vergeten van wie, maar goed; oh, diezelfde foto staat er nog! Vin Diesel dus), oftewel, dat was Bill helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimeza apr 17, 2010 8:25 pm

W schreef:
Dutch Spank Daddy schreef:
Vanzelfsprekend heb ik via die site ook de prachtig gestriemde billen en dijen van fleur door die screening gehaald, maar dat leverde geen "hit" op. Sad Sad Sad Rolling Eyes
Dat had ik ook al gedaan natuurlijk... Twisted Evil Maar omdat het haar eigen billen zijn is dat niet zo verbazend. cheers

Dat ligt er maar net aan hoe bekend deze fraai gestriemde billen (van fleur?) op het internet zijn.

Overigens interesseer ik mij nogal voor (abstracte) kunst.

Ik kan mij herinneren dat ik heel erg lang geleden (in mijn tienerjaren) eens een (zwart wit) filmpje op tv zag waarin Pablo Picasso wat blikken verf had gestort op het canvas dat op de grond lag en daar vervolgens een aantrekkelijk, jong, bloot meisje aan haar benen over heen trok, hetgeen uiteindelijk een fraaie compositie opleverde en een meestwerwerk.
Ik weet overigens niet waar het betreffende werk nu hangt.

Ik ga af en toe wat associatief te werk, wat voor niet altijd iedereen direct onmiddellijk te volgen hoeft te zijn, maar toen ik het plaatje van fleur zag, moest ik toch even aan bovenstaande (jeugd)herinnering denken: een aantrekkelijk, jong en bloot meisje, dat in dit geval echter niet het instrument maar het onderwerp was en kunst heeft opgeleverd, zij het dat het tijdelijke kunst zal zijn want dat fraaie abstracte patroon van striemen zal uiteindelijk weer verdwijnen ...

Ik vind de vlakverdeling en het lijnenspel van de artiest erg indrukwekkend. Very Happy

The art of caning & whipping!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimeza apr 17, 2010 8:54 pm

Dat meesterwerk hangt in mijn living, want dat jong meisje was ik .'Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Deepdiver
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Deepdiver


Aantal berichten : 149

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimeza apr 17, 2010 9:18 pm

Nu snap ik waar je man zijn wekelijkse drunken inspiratie vandaan haalt, Celine......uit iets heel kunstzinnigs.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimeza apr 17, 2010 10:06 pm

celine schreef:
Dat meesterwerk hangt in mijn living, want dat jong meisje was ik .'Rolling Eyes

Dan ben je meer op leeftijd dan we dachten, céline! Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimeza apr 17, 2010 10:31 pm

Oeps, hier val ik door de mand.'Embarassed

Nee hoor, zo oud ben ik echt niet,,, of is 36 toch al.........
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimeza apr 17, 2010 10:51 pm

celine schreef:
Oeps, hier val ik door de mand.'Embarassed

Nee hoor, zo oud ben ik echt niet,,, of is 36 toch al.........

Nee hoor, 36 hoeft niet zo oud te zijn. Very Happy

Ben je trouwens ook nog steeds "maatje 36" Question Very Happy

Wat daar ook van zij, het Picasso meisje kun je op grond van leeftijd natuurlijk niet zijn.

Overigens zijn wij inmiddels denk ik wel behoorlijk afgeweken van "het topic" maar tot nu toe heeft de van dienst zijnde moderator nog niet ingegrepen, dus het zal allemaal wel kunnen.

Blijft over de vraag van "het hoe & waarom" van het nieuwe plaatje van annemiek. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimeza apr 17, 2010 11:39 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
Ik kan mij herinneren dat ik heel erg lang geleden (in mijn tienerjaren) eens een (zwart wit) filmpje op tv zag waarin Pablo Picasso wat blikken verf had gestort op het canvas dat op de grond lag en daar vervolgens een aantrekkelijk, jong, bloot meisje aan haar benen over heen trok, hetgeen uiteindelijk een fraaie compositie opleverde en een meestwerwerk.
Ik ken dit alleen van Yves Klein:

Het nieuwe plaatje van annemiek 64648652_klein_show

Nou meen ik me dat inderdaad ook van Picasso te herinneren, maar ik kan het met Google niet vinden. Heeft iemand hier een referentie naar dat voor Picasso? Die man heeft zo godsgruwelijk veel gedaan, en zoveel met blote vrouwen, dat met trefwoorden zoeken niet zo opschiet...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimezo apr 18, 2010 12:23 am

Hier is nog een filmpje over die performances van Klein:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimezo apr 18, 2010 11:37 am

Het is altijd wel indrukwekkend om te zien hoe een kunstwerk tot stand wordt gebracht.

Bij fleur zit het nog het dichtst tegen "bodypaint".

Ik heb eigenlijk wel een idee voor een "Klaproos performance" filmpje/video.
Een Dom die het lijnenspel cq de striemen op fleur aanbrengt, met op de achtergrond het Klaproos kamerorkest dat geheel onbewogen klassieke muziek ten gehore brengt.
Met inmiddels 70 leden moet het toch wel mogelijk zijn om zo'n kamerorkest te vormen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimezo apr 18, 2010 3:40 pm

Dat hangt er maar net vanaf hoeveel redelijke muzikanten we in ons midden hebben. En de rest van de instemming van fleur, natuurlijk. Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimezo apr 18, 2010 6:45 pm

dawn schreef:
Dat hangt er maar net vanaf hoeveel redelijke muzikanten we in ons midden hebben. En de rest van de instemming van fleur, natuurlijk. Rolling Eyes

Tsja, daar heb je natuurlijk wel gelijk in, maar het idee op zich vond ik eigenlijk wel aardig en daar gaat het toch om. Very Happy

Overigens wellicht aardig voor een poll om na te gaan hoeveel redelijke (maar bij voorkeur goede!) muzikanten wij onder ons hebben. Exclamation
Vervolgens zou dan nog eventueel kunnen worden onderzocht of er al dan niet een correlatie bestaat tussen muzikale kwaliteiten en voorkeur voor spanking.
Uiteindelijk kan alles worden onderzocht en met de resultaten van zo'n onderzoek alles worden "aangetoond".

Ik realiseer mij dat wij steeds verder en verder "off-topic" geraken, maar "who cares". tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimezo apr 18, 2010 7:44 pm

Och, ik vind het wel leuk allemaal.

Ik speel trouwens heel slecht viool en 1-vingerig piano. Hebben we daar nog wat aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimezo apr 18, 2010 8:12 pm

Een vingerig piano annemiek? Goh, ik herinner me dat je best aardig speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimezo apr 18, 2010 8:47 pm

ok, 3-vingerig.
1e, 3e en 5e noot van een toonladder.
ook bekend als een 'accoord'

Ik speel dus kampvuur gitaar, maar dan op de piano.
Ver van kampvuren. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitimezo apr 18, 2010 8:48 pm

oh, en dank je
Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het nieuwe plaatje van annemiek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het nieuwe plaatje van annemiek   Het nieuwe plaatje van annemiek I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het nieuwe plaatje van annemiek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het nieuwe plaatje van leentje
» annemiek
» annemiek is een idioot
» fleur
» plaatje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: