Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 vrijmarkt

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

vrijmarkt Empty
BerichtOnderwerp: vrijmarkt   vrijmarkt I_icon_minitimewo apr 28, 2010 8:57 pm

Het is weer bijna zover! Koninginnedag en de vrijmarkten. Nou heb ik wel wat met vrijmarkten, rommelmarkten en brocante verkoop.
Sinds ik met spanko's omga kijk ik dus heel anders rond op zo'n markt. Is er wat leuks en origineels te vinden? Een paddle of rietje ben ik nog niet tegengekomen. Wel een keer een razor strap (toen niet gekocht Embarassed , was in mijn meer verlegen periode). Mattenkloppers zijn er wel veel te vinden evenals akelige borstels.
Ik heb ook wel wat met oude schoolattributen, een grote bord lineaal bijvoorbeeld. Ook kerkspullen zoals een bidstoeltje kunnen mijn fantasie prikkelen.
En nu maar hopen dat het lekker weer wordt en ik iets leuks tegen kom.
ballonnen
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

vrijmarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijmarkt   vrijmarkt I_icon_minitimewo apr 28, 2010 9:33 pm

Mijn man heeft op zo'n rommelmarktje ooit een leren zweep gekocht, een prachtig afgewerkt ding, voor maar een prikje.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

vrijmarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijmarkt   vrijmarkt I_icon_minitimewo apr 28, 2010 9:37 pm

Sinds ik Needful Things gelezen heb, vermijd ik rommelmarkten en -winkeltjes meestal. Wel heb ik in zo'n stalletje langs de Seine in Parijs een keer prachtige oude spankingfoto's gezien. Helaas was ik toen in gezelschap van iemand met wie ik dat nooit zou kunnen kopen. Maar als ik eens met Alexjelief in Parijs ben... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

vrijmarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijmarkt   vrijmarkt I_icon_minitimewo apr 28, 2010 9:39 pm

... dan ben je te laat, want ik zit vaak in Parijs, en ga er nu speciaal naar uitkijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

vrijmarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijmarkt   vrijmarkt I_icon_minitimeza mei 01, 2010 5:18 pm

En... heeft iemand nog iets gescoord op de vrijmarkt?

Ik niet, ik was het land uit op koninginnedag... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

vrijmarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijmarkt   vrijmarkt I_icon_minitimeza mei 01, 2010 5:26 pm

Het regende Mad Dus ben ik uiteindelijk gewoon binnen gebleven. Ben net trouwens weer helemaal nat geregend met boodschappen doen. ik ben heeeeeeeeel zielig huil
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

vrijmarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijmarkt   vrijmarkt I_icon_minitimeza mei 01, 2010 5:46 pm

Ocharm, zo'n leentje toch!!!

* Geeft leen een dikke knuffel! *
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

vrijmarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijmarkt   vrijmarkt I_icon_minitimeza mei 01, 2010 11:42 pm

Ik heb geklust bij een vriend van me... Daar bleek dat een stuk rest laminaat best leuk gebruikt kan worden om mee te meppen....

ik heb soms best vreemde vrienden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





vrijmarkt Empty
BerichtOnderwerp: Re: vrijmarkt   vrijmarkt I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vrijmarkt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: