Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Switchen

Ga naar beneden 
+17
machteld
TuttiFrutti
angelica
sarah
carlijn
wulfram
annemiek
lovingdiscipline
fleur
pinkie
Peetwie
dawn
isis
Dutch Spank Daddy
spijtebijt
W
leentje
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimedo feb 10, 2011 4:13 pm

Ik denk er precies zo over als koaaltje, in 1 verhouding lijkt het me helemaal niks, maar dat er Doms zijn die ook sub kunnen zijn en andersom, mja.. Je wordt er in mijn beleving in elk geval geen betere of slechtere Dom dan wel sub door.

En stiekem lijkt het mij ook best leuk eens iemand er van langs te mogen geven clown Grappig genoeg zie ik dat dan veel meer voor me met leren pakjes en grote zwepen ipv schoolmeisjesuniformen en rietjes zoals ik spanking zie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimedo feb 10, 2011 4:15 pm

Heel herkenbaar, die andere voorkeur als sub als als D. Er zijn wel overeenkomsten, maar zeker ook verschillen bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 11:54 am

Ik heb helemaal geen behoefte om te switchen. Ik heb het voor de lol wel eens geprobeerd, maar als ik iemand ook maar een beetje pijn doe voel ik mij al een hele tijd schuldig. Ik durf dan ook echt niet hard te slaan.

Ik vind het wel jammer dat ik mij niet helemaal kan inleven in wat een Dominant voelt. Voor mij is het wel essentieel dat een Dominant er plezier uit haalt, maar ik kan gewoon niet helemaal invoelen wat er nou toch zo leuk aan is om mij te slaan.

Ik heb 2 keer een Domme gehad die switch was, maar dus sub bij iemand anders. Ze waren echt wel dominant en ik had er dan ook helemaal geen moeite mee dat ze ook wel eens sub gevoelens hadden. Wat ik wel merkte is dat ze minder meedogenloos waren dan dominanten die geen switch zijn. Nou kan het natuurlijk toevallig zijn of omdat het vrouwen waren, maar bij een Dominant die zelf nog nooit harde klappen heeft gehad vraag ik mij af of die echt goed kan invoelen hoe het voelt als sub. Nou houd ik eigenlijk wel van een beetje meedogenloosheid, maar ik blijf mij toch afvragen of ze nou echt weten wat wij voelen.

Ik heb het er wel eens met mijn Dom over gehad, maar Hij kon zich er een hele goede voorstelling van maken en het was geheel uitgesloten dat hij geslagen zou worden. Ik ben toch zo benieuwd hoe Hij zou reageren op harde klappen en of Hij zijn idee daarover daarna zou bijstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 2:12 pm

Bij mezelf denk ik eigenlijk dat "het zelf ervaren" tot harder slaan zou leiden. Zo van, "als ik er tegen kan dan moet een sub het nog wel harder kunnen verdragen."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 04, 2012 3:50 pm

Ik denk dat het gewoon een totaal andere beleving zou geven. Als mijn vriend ziet hoe goed ik me na een spanking voel, dan is hij daar soms een beetje... jaloers is niet het woord, maar hij zou willen dat hij dat gevoel ook kon ervaren. Maar dat gaat niet, want hij heeft het helemaal niet met pijn zoals ik dat heb.
Het gaat ook niet om de pijn kunnen verdragen, dat is het hem net: ik kan de pijn meestal niet verdragen, maar het moet, er is geen keuze.
Het is een combinatie van veel elementen en gevoelens die tot dat goeie gevoel achteraf leiden, maar ik denk dat je dat enkel kunt bereiken als je die specifieke relatie met pijn hebt. Naast het niet-willen (want het doet zo enorm veel pijn) moet ook het willen er een stuk aanwezig zijn. Dat wat het zo ingewikkeld maakt, is volgens mij net noodzakelijk om het doel te kunnen bereiken...

On topic: ik zou nooit D kunnen zijn, ik kan echt niemand pijn doen, zelfs niet als ik weet dat dat eigenlijk is wat die persoon wil...
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimewo sep 05, 2012 10:38 pm

Ik heb het al eerder gezegd hier, ik heb helemaal niets met switchen. Ik ben ooit wel een paar keer geslagen door een switch en hij was inderdaad ook minder meedogenloos dan andere Doms die ik heb mogen meemaken. Op zich vond ik het niet erg dat hij switch was, ik vond het pas vervelend toen hij graag wilde dat ik ook als zijn Domme zou fungeren.
V heeft helemaal niets met switchen, maar ik heb wel gemerkt dat hij extreem goed tegen allerlei ongemakken en pijntjes kan (beter dan ik eigenlijk). Ik vermoed dus dat het weinig uit zou maken als hij (en dat zal wel niet) zich ooit zou laten slaan. Trouwens ik wed dat als ik hem zou slaan het waarschijnlijk voor hem gewoon als aaien zou voelen roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Inlevingsvermogen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 10, 2012 1:09 pm

machteld schreef:

Ik vind het wel jammer dat ik mij niet helemaal kan inleven in wat een Dominant voelt. Voor mij is het wel essentieel dat een Dominant er plezier uit haalt, maar ik kan gewoon niet helemaal invoelen wat er nou toch zo leuk aan is om mij te slaan.
Het is altijd wel aardig om eens op zo'n vanilla vrouwenforum als dat van forum.viva.nl te lezen wat wordt geschreven over een onderwerp als 'Mannen!? Waarom is op billen slaan zo leuk?'
Ook vanilla's hebben kennelijk af en toe wel wat met billenkoek.

Als Dominant kan ik op mijn beurt wel goed invoelen wat een sub er leuk aan vindt om te worden geslagen. Ik zie het aan haar reactie en ik heb er ook nog veel over gelezen en weet dus ook hoe het zit met de endorfines die dan worden aangemaakt. Tenslotte evalueer ik een spanking meestal met de sub. Al die aldus opgedane kennis en ervaring bevordert het inlevingsvermogen terzake.
Ik weet aldus wat een spanking bij een sub doet en het doet mij goed dat het haar goed doet.
machteld schreef:

Nou houd ik eigenlijk wel van een beetje meedogenloosheid, maar ik blijf mij toch afvragen of ze nou echt weten wat wij voelen.
Als Dominant kan ik op grond van het bovenstaande wel redelijk invoelen wat een sub voelt. Helemaal precies kan het natuurlijk nooit, maar bedenk wel dat de ene sub het weer anders voelt dan de andere sub, waarbij komt dat een spanking, ook al wordt deze met dezelfde intensiteit gegeven ook bij dezelfde sub de ene keer weer anders kan aanvoelen dan de andere keer.
machteld schreef:

Ik heb het er wel eens met mijn Dom over gehad, maar Hij kon zich er een hele goede voorstelling van maken en het was geheel uitgesloten dat hij geslagen zou worden. Ik ben toch zo benieuwd hoe Hij zou reageren op harde klappen en of Hij zijn idee daarover daarna zou bijstellen.
Dat heb ik (en naar ik aanneem vele Dominanten met mij) met jouw Dominant gemeen.
Als jouw Dominant net is zoals ik, dan denk ik dat hij negatief zal reageren op harde klappen omdat hij als Dominant (niet tevens switch zijnde) niets zal hebben met het ontvangen van (harde) klappen. En op iets waar je niets mee hebt, zul je in de regel negatief reageren.
Om diezelfde reden denk ik dat hij zijn idee daarover niet zal bijstellen.

Overigens is een vergelijkbare discussie gevoerd in de rubriek Instrumenteel, slagtechniek Nieuwe instrumenten.
tomaatje schreef:
Hoe kun je met nieuwe instrumenten oefenen. Is het beter om op een kussen te proberen, of meteen op een live paar billen? Vind je dat je zelf een idee moet hebben van hoe het voelt voor je het gebruikt? En ga je dan af of wat je subs je vertellen of geef je jezelf een klap met je nieuwe speeltje?

De conclusie van die discussie was volgens mij dat een Dominant wel voldoende inlevingsvermogen heeft om in te kunnen voelen hoe een instrument (voor de sub) voelt.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
frizzle65
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 1:18 pm

spijtebijt schreef:
Voor mij werkt dat niet, ik zou het niet fijn vinden wanneer mijn man het leuk zou vinden dat ik hem op de billen sloeg. Doe het wel eens hoor maar dat is meer het uitdagen. Wachten op reactie.

ik zou mijn vriendinnen best een keer terug willen spanken Wink
maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 3:41 pm

frizzle65 schreef:


ik zou mijn vriendinnen best een keer terug willen spanken Wink
maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren Wink

Probeer het eens, zou ik zeggen. Wink

En hou ons op de hoogte van de gevolgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
frizzle65
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 4:35 pm

annemiek schreef:
frizzle65 schreef:


ik zou mijn vriendinnen best een keer terug willen spanken Wink
maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren Wink

Probeer het eens, zou ik zeggen. Wink

En hou ons op de hoogte van de gevolgen...

haha is goed ik zal het een keer proberen.
zal waarschijnljjk een garantie zijn voor rode billen van mij maar dan heb ik het in ieder geval geprobeerd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 5:38 pm

Succes Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
frizzle65
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimewo jun 26, 2013 6:39 pm

isis schreef:
Succes Wink

dank je, het verslag volgt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
IngridD
Watje
Watje



Aantal berichten : 8

Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimevr jun 28, 2013 12:20 pm

annemiek schreef:
frizzle65 schreef:


ik zou mijn vriendinnen best een keer terug willen spanken Wink
maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren Wink

Probeer het eens, zou ik zeggen. Wink

En hou ons op de hoogte van de gevolgen...
zeg dames niet ons frankje opstoken he Wink
hoewel, hij mag het proberen hihi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Switch
Watje
Watje



Aantal berichten : 18

Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 13, 2013 2:26 am

Ik vind het allebei opwindend, om zelf voor je billen te krijgen als om billekoek te geven. Een van de spannendste dingen is om te horen dat ze ook wel voor d'r billen wil krijgen. Als je dat allebei lekker vindt, dan lijkt het me heerlijk om elkaar om de beurt goed te spanken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitimezo apr 29, 2018 8:03 pm

Soms weet je het niet van jezelf. Mijn man heeft mij ooit een keer echt pijn gedaan. (Door zijn gedrag) ik zei dat ik echt zin had om hem er echt flink van langs te geven. Dat was overigens een paar dagen later toen de emoties wat gezakt waren.
Mijn man is gevoelig als ik mij dominant tegen hem opstel op seksueel gebied. Hij werd er direct opgewonden van. Ik heb hem toen uit het niks ineens een goed pak slaag gegeven. Ik vond het echt heel leuk om te doen en ik heb het met mijn stem heel duidelijk kunnen maken hoe ik over zijn gedrag denkt. En mijn man kwam ondanks de pijn er gewoon op klaar.
Zo zie je maar...
Het is bij die ene keer gebleven. Waar ik stiekem wel blij mee ben want ik ben liever toch diegene die de klappen krijgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Switchen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Switchen   Switchen - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Switchen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: