Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Vastbinden?

Ga naar beneden 
+3
fleur
Dutch Spank Daddy
W
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Vastbinden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? - Pagina 2 I_icon_minitimema mei 31, 2010 11:45 pm

fleur schreef:
Zoiets (maar dan kun je er ook roeioefeningen mee doen).
Je moet je voorstellen dat het gedeelte wat nu omhoog geklapt is gewoon plat kan, dan op je buik liggen (evt. met het bankje tussen je benen) en met je benen onder die ronde dingen door. handen voor bij de poten vastmaken... riem om je middel et voila!

Er is een duizenden jaren oud Chinees spreekwoord dat zegt: "Een afbeelding/plaatje zegt meer dan duizend woorden".

Toegegeven, je bent binnen die duizend woorden gebleven maar een plaatje (en dan niet alleen van dat apparaat) zou verhelderend hebben gewerkt.

Ik vind het trouwens niet echt een roei apparaat, maar meer een buikspierbankje.

Op jouw plaatje heb ik je weliswaar voornamelijk van achteren kunnen bekijken, maar toch heb ik de indruk gekregen dat het met jouw buik(spieren) wel goed moet zitten. Very Happy

Het apparaat moet dus in dat opzicht wel zijn diensten hebben bewezen.

Als je nou dat triomfantelijke "voila" zou kunnen vervangen door een afbeelding/plaatje, dan zou je mij en diverse lezers/kijkers erg dankbaar hebben gemaakt en zou je verder op jouw geheel eigen wijze een bijdrage hebben kunnen leveren aan de eeuwigheidswaarde van voornoemd al duizenden jaren oude Chinese spreekwoord.

Opdat het spreekwoord niet in de vergetelheid raakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Vastbinden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 01, 2010 9:02 pm

De afbeelding van Leentje is natuurlijk erg fraai.
Ik probeer er eentje met foto’s uit een video van Ed Lee, die een dominant nuttige lessen geeft.
Hij leert, hoe je een vrouw met de houten paddle moet geven.
Titel:
Three women over the box.
Ik probeer het plaatje te kopiëren en duim even dat het lukt.
Hier komen de dames.
Groet Rein

Nee, dit vereist hogere computerkunde; jammer, want ik had Ingrids caning van dezelfde Ed Lee ook willen laten zien.
Kan een computeroloog helpen?

Vastbinden? - Pagina 2 Threewomenovertheboxnwv

Jaaaaaaah! Het is gelukt! (vraag niet hoe...)


Laatst aangepast door Rein op wo jul 21, 2010 10:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Vastbinden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? - Pagina 2 I_icon_minitimewo jun 02, 2010 1:13 am

Zeg DSD dat vind ik toch wel ernstig dat je dat zomaar van mij denkt. Onder bouw je gedachte eens beter...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Vastbinden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? - Pagina 2 I_icon_minitimewo jun 02, 2010 7:42 pm

Was jouw (toenmalige) vriend niet ook een van de docenten?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Vastbinden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? - Pagina 2 I_icon_minitimedo jun 03, 2010 10:50 pm

Wel tijdens de gemengde bijeenkomst had ik geen vriend dus dat wordt best lastig. En degene die jij eventueel bedoeld was iig geen leraar poezie Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Vastbinden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? - Pagina 2 I_icon_minitimedo jun 03, 2010 11:31 pm

yun schreef:
Wel tijdens de gemengde bijeenkomst had ik geen vriend dus dat wordt best lastig. En degene die jij eventueel bedoeld was iig geen leraar poezie Wink

Het was, zoals ik al eerder aangaf, een gok.
Ik weet niet of jij tijdens de gemengde bijeenkomst een vriend had, maar degene die jij (eventueel) bedoelt, was daar toch wel aanwezig, het was voor een ieder, althans voor mij, wel voldoende duidelijk dat jij wel van hem onder de indruk was en volgens mij heb jij daar op het Daphne forum ook wel wat over gepost. Ik vond het allemaal wel lief en ontwapenend. Er was volgens mij ook nog zo'n gedicht van: "Rietje o rietje". Ik vond dat wel een mooi gedicht. Very Happy

Ik ben niet bij die jaren vijftig school aanwezig geweest, maar ik dacht dat ik wel iedereen althans de meeste aanwezigen kon plaatsen in de buitengewoon interessante verslagen die ik daarover heb gelezen.
Die verslagen lezend vond ik het achteraf jammer dat ik mij niet ook had aangemeld.

Er was volgens mij een duidelijke regel dat de "docenten" zelf niet mochten straffen/slaan (omdat zij immers geen relatie met de "leerlingen" hadden). Daar was de "bovenmeester" voor bedoeld.

Op elke regel is wel een uitzondering en die geldt natuurlijk wanneer er buiten die "jaren vijftig school" al sprake was van een relatie.

Ik weet niet waar hij les in heeft gegeven. Geschiedenis zou wellicht meer voor de hand hebben gelegen.

Maar nogmaals; het is/was allemaal een gok, meestal gok ik goed (maar heel soms af en toe niet), til er allemaal niet te zwaar aan, want volgens mij is dit forum toch ook wel een beetje lichtvoetig bedoeld. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
yun
Meeloper
Meeloper
yun


Aantal berichten : 63

Vastbinden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? - Pagina 2 I_icon_minitimevr jun 04, 2010 11:55 pm

Haha ik ben ook heel lief en ontwapenend :-)
En of dat wel of niet gebeurd is, daar mag je altijd zelf over fantaseren of gokken en dan zal ik gewoon geen antwoord geven dan blijft de fantasie iig sowieso intact :-P
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Vastbinden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? - Pagina 2 I_icon_minitimewo jul 21, 2010 10:18 pm

Rein schreef:
De afbeelding van Leentje is natuurlijk erg fraai.
Ik probeer er eentje met foto’s uit een video van Ed Lee, die een dominant nuttige lessen geeft.
Hij leert, hoe je een vrouw met de houten paddle moet geven.
Titel:
Three women over the box.
Ik probeer het plaatje te kopiëren en duim even dat het lukt.
Hier komen de dames.
Groet Rein

Nee, dit vereist hogere computerkunde; jammer, want ik had Ingrids caning van dezelfde Ed Lee ook willen laten zien.
Kan een computeroloog helpen?

Vastbinden? - Pagina 2 Threewomenovertheboxnwv

Jaaaaaaah! Het is gelukt! (vraag niet hoe...)

Ik kreeg hierbij fantastische externe hulp, maar we proberen als coproductie nog een foto toe te voegen.
Titel The bench.

Vastbinden? - Pagina 2 Thebenchnwv381
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Vastbinden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? - Pagina 2 I_icon_minitimewo jul 21, 2010 10:23 pm

Laatste poging, maar ik zou eigenlijk privé-les moeten krijgen van Leentje.

Ingrids caning, waarbij ze goed is vastgebonden.

groet
Rein

Vastbinden? - Pagina 2 Ingridscaningnwv258
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vastbinden? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vastbinden?   Vastbinden? - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vastbinden?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: