Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Muziek!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Muziek! Empty
BerichtOnderwerp: Muziek!   Muziek! I_icon_minitimema jun 21, 2010 1:31 pm

Ik was gisteren bij een spanking aanwezig, en het viel me toen op hoeveel ik het vond lijken op een musicus die een instrument bespeelt. Waarbij de Dom de musicus is, natuurlijk, en de sub het instrument. Van die gedachte werd ik toen heel blij (of zou het door de spanking zijn gekomen dat ik zo blij werd? Wink)

En toen vroeg ik me af: zou je net zoals je virtuose musici hebt ook virtuose Doms hebben? En net zoals je bijv. een Stradivarius hebt ook heel bijzondere subs?

Muziek! Stradivarius
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Muziek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek!   Muziek! I_icon_minitimema jun 21, 2010 10:31 pm

Interessant onderwerp, W.
Maar een virtuose Dom? Of een heel bijzondere sub?
Sir Stephen en O? A Man and his maid?
Een goede musicus zoekt in ieder geval met zorg zijn instrument en probeert het zo goed mogelijk te bespelen.
En een echte Dom zal zichzelf altijd de beste vinden.......
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Muziek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek!   Muziek! I_icon_minitimema jun 21, 2010 10:58 pm

O er bestaan wel virtuoze Doms en ze hebben ook vaak een eigen specialiteit en voorkeur.
Bij mijn vroegere echtgenoot was ik als de dood als hij het rietje ter hand nam. Hij sloeg regelmatig op een niet bedoelde plek en ik had na afloop ook wel redelijk heftige kapotte gestreepte billen. Bij V daarentegen ben ik bijna blij als hij het rietje ter hand neemt. Hij slaat maar zelden mis en hij is er zo behendig mee dat ik het totaal niet eng vind. Gevolg is wel dat daardoor het rietje maar zelden wordt gehanteerd.
Mijn ex daarentegen sloeg wel lekkerder met hout (voor zover hout lekker kan zijn dan), hout in de hand van V is een nachtmerrie.

De vergelijking van een sub met een Stradivarius vind ik heel romantisch, ik weet nog goed hoe ik het verhaal van Victor daarover op de toenmalige Daphne site las.
In het echt vind ik de sub meer vergelijkbaar met een trommel en de Dom met een drummer. roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Muziek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek!   Muziek! I_icon_minitimedi jun 22, 2010 12:58 pm

Ah, dus de Stradivarius-analogie stond al op de Daphnewebsite? Dat herinnerde ik me niet.

Maar het is echt waar dat het er als het bespelen van het instrument uitziet. Het instrument wordt uitgepakt, gestemd (warming up), en dan begint het bespelen... Twisted Evil

En ik ben het er niet mee eens dat het er als het bespelen van een trommel uitziet. De manier waarop de sub beweegt is veel te dynamisch voor een instrument als een trommel. Het heeft echt meer van de bewegingen die een strijkinstrument maakt als er op gespeeld wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Muziek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek!   Muziek! I_icon_minitimewo jun 23, 2010 10:43 am

Bovendien komt de vorm van een strijkinstrument hopelijk ook meer dan die van een trommel overeen met die van een sub. Laughing

Ik ben het wel met leen eens dat iedere spanker zijn eigen specialiteit heeft. De een heeft meer techniek dan de ander, de ander heeft meer fantasie dan de een, de een is virtuoos e de ander inventief. Sommigen hebben het allemaal en sommigen bakken er niets van.

V. krijgt zoveel oefening dat het geen wonder is dat hij zo bedreven is, maar ongetwijfeld zal het hem ook nooit aan aanleg ontbroken hebben. Om van gedrevenheid (ook belangrijk voor een musicus) maar niet te spreken... Wink

Alex is erg goed in met twee handen verschillende dingen doen, wat resulteert in spannend en onvoorspelbaar spel, vol rubato en dynamiek. drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Muziek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek!   Muziek! I_icon_minitimewo jun 23, 2010 10:54 am

P.S. Ik ben vooral weer nieuwsgierig naar waar en bij wie W bij die spanking aanwezig was... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Muziek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muziek!   Muziek! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Muziek!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» muziek
» Welk instrument maakt de minste herrie?
» Muziek voor tijdens de spanking.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: