Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 klimaat

Ga naar beneden 
+3
leentje
Björn
dawn
7 plaatsers
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

klimaat Empty
BerichtOnderwerp: klimaat   klimaat I_icon_minitimema jun 28, 2010 12:42 pm

Persoonlijk vind ik het de afgelopen dagen een beetje te warm... daar word ik sloom en lusteloos van. Van mij mag het allemaal wat koeler. Een leuk zonnetje is prima, maar daar mag best een fris windje bij waaien. Zonder jas naar buiten zonder het kous te hebben, lekker op een terrasje kunnen zitten... dat is heerlijk. Maar dit is allemaal wat overdreven.

Maar... toen ik gisteravond wat klappen op mijn billen kreeg, waarvan ik gedacht had dat ik het daar te heet voor vond, was dat eigenlijk best prettig. Dat paste toch meer bij de hitte dan ik verwacht had... Het was dat we allebei geen zin hadden om op te staan om het raam dicht te gaan doen i.h.k.v. burengerucht, maar anders had ik best meer willen hebben... Ik kwam al helemaal in de stemming!

Hoe is dat voor jullie? Vinden jullie spanking meer iets voor gure herfstavonden, ijskoude winterdagen, frisse lenteochtendjes of de zwoele zomertijd? Is je behoefte groter in een bepaald jaargetijde? Of is het altijd goed ongeacht de temperatuur?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

klimaat Empty
BerichtOnderwerp: Re: klimaat   klimaat I_icon_minitimedi jun 29, 2010 8:04 pm

Ik heb afgelopen zaterdag toch mogen concluderen dat spanken met hoogzomer het niet helemaal is. Ramen stijf dicht, op een zolderkamer, met de zon op het dak. Haar billen waren niet de enigen wier temperatuur nogal hoog werd. Gelukkig betaan er dingen zoals ventilatorzuilen Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

klimaat Empty
BerichtOnderwerp: Re: klimaat   klimaat I_icon_minitimedi jun 29, 2010 8:21 pm

Ach nou ja het is te warm voor wel meer dingen. Wat denk je van werken!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

klimaat Empty
BerichtOnderwerp: Re: klimaat   klimaat I_icon_minitimedi jun 29, 2010 9:00 pm

Eens! Had vandaag inwerkdag voor m'n vakantiebaantje, getver zeg :O!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

klimaat Empty
BerichtOnderwerp: Re: klimaat   klimaat I_icon_minitimedi jun 29, 2010 11:45 pm

Ik vind het echt veel en veel te warm voor dit soort activiteiten, lig je een beetje bezweet daar te liggen en al dat gehijg van beide kanten...liever niet Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
funbun
Watje
Watje
funbun


Aantal berichten : 24

klimaat Empty
BerichtOnderwerp: Re: klimaat   klimaat I_icon_minitimewo jun 30, 2010 8:24 am

Voor mij is het ALTIJD OK wanneer een pak voor de - blote - billen moet worden uitgedeeld. Koud of warm.

Als het koud is stralen de heet geslagen billen lekkere warmte af en dat is weer goed voor opvolgende activiteiten.

Als het warm is voelt het koel als de billen bloot komen en eenmaal heet gelsagen werkt het net als met hete thee. Omdat de thee heet is voelt de omgeving koeler aan...

Vandaar...

Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

klimaat Empty
BerichtOnderwerp: Re: klimaat   klimaat I_icon_minitimewo jun 30, 2010 8:18 pm

Ik denk dat de hete-thee-theorie van Funbun wel iets buiten de wetten van de wis- en natuurkunde omgaat. Ik kan natuurlijk je originele klimaatneutrale houding wel waarderen.
Het over de knie slaan is op zich al flink opwarmend: je eigen fysieke inspanning levert extra calorieën op en dan ligt er ook nog een aardig iemand met de “uitstraling” van een forse kachel op je schoot!
Verder is het zaak, om overdag de gordijnen dicht te doen, de tweede helft van de nacht de ramen open te zetten, rustig door de te werken onder het blazen van de airco en tijdens een zo lang mogelijk weekend aan een meer onder de bomen te liggen.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

klimaat Empty
BerichtOnderwerp: Re: klimaat   klimaat I_icon_minitimewo jun 30, 2010 11:11 pm

Jij komt dus midden in de nacht uit bed om de ramen open te zetten???
Terug naar boven Ga naar beneden
funbun
Watje
Watje
funbun


Aantal berichten : 24

klimaat Empty
BerichtOnderwerp: Re: klimaat   klimaat I_icon_minitimewo jun 30, 2010 11:23 pm

Hi Rein,

De lol is dat we hier 'Down under' aan veel van die voorwaarden voldoen. We kijken uit over een redelijk groot meer: De Pacific Ocean. Met een aantal vulkaan eilanden daarin. Wonen op een bergrug op 154m boven zeeniveau, (De bergen achter ons huis gaan tot 850/1100 meter) met links en rechts een dal. Geen buren en dus geen gordijnen die dicht hoeven en afkoeling genoeg. Alleen het geluid van de wind, het riviertje in het dal en de vogels als je op de verandah stapt. Voor ons... Paradise.
Een pak voor de blote billen kan zowel binnen als buiten plaats vinden zonder dat iemand er iets van merkt , anders dan degene over de knie :-)
Puur natuur, maar we missen wel de typisch Nederlandse gezelligheid.

En ehhhh... Ik had een 4 voor scheikunde, een 6 voor Natuurkunde en 8 tot 9 voor de vijf wiskundevakken van toen. Algebra, Stereometrie, Goniometrie, Analytische meetkunde en Sterrenkunde (als die laatste meetelt).

Vandaar dar de hete thee theorie aan kritiek onderhevig kan zijn... :-)

Groet Funbun
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

klimaat Empty
BerichtOnderwerp: Re: klimaat   klimaat I_icon_minitimedo jul 01, 2010 12:14 am

Hi Funbun,

Mooie wiskundevakken; het klinkt als een zeevaartschoolopleiding?? Enne...zo te lezen woon je wel aardig en heb je ook nog een welwillende Eva in je paradijsje. Bofferd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





klimaat Empty
BerichtOnderwerp: Re: klimaat   klimaat I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
klimaat
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: