Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?

Ga naar beneden 
+6
Roel
W
deugnietje
Peetwie
dawn
Strafhand
10 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimema jul 12, 2010 6:47 pm

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?

Scène 1: op het perron staan man en vrouw met kind een patat te eten. Man strijkt min of meer achteloos over het achterwerk van zijn vriendin; beiden eten ondertussen rustig verder.
Scéne 2: man en vrouw lopen naar de fietsenstalling van Schoorl aan Zee; man knijpt vrouw in haar linkerbil, die er knijpbaar uit ziet.

Vraag: heeft het vrouwelijke achterwerk bijzondere aantrekkingskracht op de man?
Vraag: geldt dat voor spankingmannen sterker dan voor anderen?
Nog een vraag: zijn vrouwen er zich van bewust en wat vinden ze ervan?
De laatste vraag: letten vrouwen vooral op mannenbillen of niet?

Ik weet de vraag van sommige mannen al [nee, W, ik noem geen namen]; maar schroom niet.
Groet
Rein
PS: als je dit bericht wilt verplaatsen naar “zomaar geklets”; prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimema jul 12, 2010 7:36 pm

Ik was mij voorheen nooit heel erg bewust van de aantrekkingskracht van mijn ruim bemeten bilpartij. Maar intussen weet ik dat ik maar een beetje bevallig met mijn achterste hoef te wiebelen om iemand helemaal in de stemming te brengen...

En nee, ik kijk niet speciaal naar mannenbillen. Ik zeg niet nooit, want bij sommige heren zijn ze erg opvallend in positieve of negatieve zin - en ik kan een goed paar mannenbillen best waarderen. Maar het "lekkere kontje" is niet het eerste waar ik naar kijk bij een man. Eerder handen. En ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimema jul 12, 2010 10:31 pm

Ik kan een mooi stel billen heel goed waarderen en natuurlijk is ook heel belangrijk hoe dat stel billen verpakt zit. Strakke rok of sexy jurk hebben mijn voorkeur.
Verder is het natuurlijk zo dat je borsten- en billenmannen hebt maar billenmannen hoeven niet perse spanko's te zijn, denk ik. Ik wel, gelukkig....... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimedi jul 13, 2010 8:52 pm

Ik denk wel dat spankingmannen iets meer aangetrokken worden door de vrouwelijke bilpartij, dat is immers het doelgebied, mikpunt zeg maar Wink
Tuurlijk zie ik zelf ook graag een lekker strak mannelijk kontje Twisted Evil maar ik vind karakter vele malen belangrijker dan het uiterlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimevr jul 16, 2010 11:53 pm

"Nou ik krijg altijd wel complimenten over m'n billen." Van zo'n zinnetje kan ik heel blij worden... Twisted Evil



(3:35 dus)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimezo jul 18, 2010 9:31 am

je geeft geen antwoord op de vraag W, foei

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Download-angel-smiley-angel-wings-m

Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimezo jul 18, 2010 10:13 am

Ah, er waren vragen? Ik reageerde alleen op het laatste berichtje... Maar goed, antwoorden dus:

Rein schreef:
Vraag: heeft het vrouwelijke achterwerk bijzondere aantrekkingskracht op de man?
Vraag: geldt dat voor spankingmannen sterker dan voor anderen?
Nog een vraag: zijn vrouwen er zich van bewust en wat vinden ze ervan?
De laatste vraag: letten vrouwen vooral op mannenbillen of niet?

Vier keer ja. Lijkt me.

En wat ze ervan vinden? Dat hangt van de man in kwestie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Roel
Watje
Watje



Aantal berichten : 12

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimedi aug 03, 2010 11:05 pm

Ik denk dat elke man wel graag naar mooie vrouwenbillen kijkt. Ik zelf kijk altijd bij een vrouw eerst naar haar gezicht en dan naar haar billen. Ik ben dan ook een echte billenman.
Dat ik billenkoek lekker vind, heeft daar denk ik niet zo veel mee te maken.
Verder denk ik dat vrouwen zich er zelf zeker van bewust zijn als ze een lekker kontje hebben en dat mannen hier graag naar kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
King
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimeza sep 18, 2010 12:34 am

Ellen ten Damme heeft een heel aantrekkelijk lichaam. Ze is atletisch en gespierd. Heerlijk ronde, stevige billen. Ik zou er een moord voor doen om die te mogen spanken! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimedi nov 23, 2010 9:52 pm

Ik heb menigmaal een compliment over mijn billen ontvangen Embarassed , en het doet me altijd goed om een compliment te krijgen. Ook wat dat aangaat. Ik weet ook dat mannen me bekijken als ik in een sauna ben. En zeker ook naar mijn billen.

Het vrouwelijk achterwerk is zeker een aantrekkingsbron. Dat heeft de natuur goed geregeld. De kleur rood is daarbij ook van belang. als signaal of aantrekkingsbron. Vanuit soortbehoud hebben billen zeker een aantrekkingsvermogen.

Zelf ben ik ook een billenvrouw. Maar ook bij mij, is dat niet het enige, waar het om gaat, om een ander aantrekkelijk te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimedi nov 23, 2010 10:37 pm

sarah schreef:
Zelf ben ik ook een billenvrouw.
Wat is dat, een billenvrouw? Iemand die naar mannenbillen kijkt?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimedi nov 23, 2010 11:34 pm

Vreemd genoeg dacht ik onmiddelijk aan vrouwenbillen...
Zegt dat iets over sarah, over W of over mij?
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimewo nov 24, 2010 12:54 am

Vrouwenbillen, ook best. Maar gaat het dan om de eigen billen, de billen van de andere vrouwen, allebei...? scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimewo nov 24, 2010 5:54 am

Shocked Nee, natuurlijk niet om mijn billen of van een andere vrouw.
Ik kijk ook graag naar de man zijn billen. Ik vind de man ook wel het aanzien waard hoor ... hmm ... dat een man ,dat niet bedenken kan Wink

Als je het hebt over een billenman, dan denk je toch ook niet dat de man naar de andere mannen hun billen kijkt. Dus nou ... als ik het dan over een billenvrouw heb, dan bedoel ik overeenkomstig, maar van de man.

Misschien had ik billenlover moeten zeggen. Ik weet het niet. Hoe dan ook, ik val alleen op mannen! En verder niets.

gek he ... Embarassed ik heb weer het gevoel Embarassed ... sub te zijn. Waar dat nu toch door komt ??
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimewo nov 24, 2010 9:13 am

Sarah zegt:
Citaat :
gek he ... ik heb weer het gevoel ... sub te zijn. Waar dat nu toch door komt ??

Door het vallen op mannenbillen?


Zelf heb ik daar niet speciaal iets mee. Ik let vooral op ogen, stem en niet te vergeten handen. Mooie sterke, slanke, grote handen. Zodra ik die zie heb ik meteen on topic gedachten. wolk
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimewo nov 24, 2010 12:40 pm

Ik heb wel eens wat fotootjes van mijn rechterhand gemaakt voor gebruik als avatar, maar die hand bleek zó verschrikkelijk ontzettend lelijk dat ik dat maar vlug weer heb weggegooid...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimewo nov 24, 2010 4:05 pm

Very Happy Very Happy Very Happy

maarreh ... leentje ... het is sarah zonder hoofdletter,... ik schaam me toch al zo

enne ... ook nog ... dit topic gaat over vrouwenbillen ... een klein beetje naast de lijn, ben ik ook, als ik het over de man en zijn billen hebt, ... maareh ... dat een man voor mij meer is dan billen alleen en dus ook nog handen heeft en een stem heeft enz ...ehh eeh ... plaatselijk optredend kuchje ... hmm ... wat zal ik er van zeggen ... straks gaat W nog zeggen, dat zijn billen niet om aan te zien zijn ... volgens mij wilt niemand dat hier zo ...
hmmm ... een beetje heet onder mijn voeten .... Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? P036
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimewo nov 24, 2010 9:10 pm

Nee hoor, mijn billen zijn (voor zover ik weet) wel okee. Maar je hebt gelijk, en ik geef ook de voorkeur aan het over vrouwebillen hebben.

Hebben jullie trouwens de laatse entry van www.thespankingblog.com al gezien? Zulke leuke fotootjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimewo nov 24, 2010 9:39 pm

Waarom maakt iedereen zich zo druk over op welk geslacht billen hij/zij valt? Het lijkt mij dat dat helemaal niet uitmaakt. En dat het ook weinig zegt over je geaardheid, die trouwens ook al niet uitmaakt. Ik bijvoorbeeld ben hetero, maar toch kan ik vrouwenbillen best heel mooi (of lelijk) vinden. En ik vind ze niet vervelend om naar te kijken. Idem voor mannenbillen. Ik kan zelfs beide in bepaalde mate aantrekkelijk vinden, maar niet op dezelfde manier. Ik vind trouwens billen niet het meest aantrekkelijke deel van de man, uitzonderingen daargelaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimewo nov 24, 2010 10:10 pm

[nieuwsgierig]Wat dan wel, dawn?[/nieuwsgierig]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimewo nov 24, 2010 11:22 pm

Schouders, rug, kaken, ogen, handen, stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimedo nov 25, 2010 12:54 am

dawn schreef:
...Waarom maakt iedereen zich zo druk over op welk geslacht billen hij/zij valt?
... Ik vind trouwens billen niet het meest aantrekkelijke deel van de man, uitzonderingen daargelaten.
... scratch daar gaat dit topic toch over ... over billen enz., niet over mannenstem of kaak ... Cool

en ja ... W ... wel bijzondere plaatjes ... vooral die ene waarbij de man op de stoel achter de vrouw zit ... Very Happy
Ik geloof dat ik het wel inzie hoor, waarom mensen zich zo druk over vrouwen billen maken ... Die plaatjes waar W op doelt spreken boekdelen. Wink

Haha ... ik had eens een plaatje van een blote australische rugbyspeler uitgeprint ... zo... die heeft echt wel een mooie billenpartij ... Rohan was er niet mee eens ... helaas ... Ik vind het best ook leuk hoor mannenbillen te zien ...
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimedo nov 25, 2010 11:33 am

Oorspronkelijk ging dit topic over het vrouwelijk achterwerk. Maar als we dan al afdwalen naar dat van de man (is ook al off topic), dan mogen we ook gerust nog verder afdwalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimedo nov 25, 2010 12:30 pm

Ik heb zelf altijd ontzettend de neiging vrij associërend van onderwerp te veranderen. Maar ik begrijp best dat sommigen dat nogal vermoeiend vinden.

Over wat er aantrekkelijk is aan mannen: ik las ooit dat het beeld wat mannen en vrouwen daarvan hebben vrij sterk verschilt. Meer dan bij vrouwen, denk ik. Zou dat zo zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitimedo nov 25, 2010 12:45 pm

Laten we er eens een leuke poll er op los laten.
Zie nieuw onderwerp
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?   Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vrouwelijk achterwerk als aantrekkingsbron?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: