Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spankenburg

Ga naar beneden 
+4
W
isis
deugnietje
Simon
8 plaatsers
AuteurBericht
Simon
Watje
Watje
Simon


Aantal berichten : 12

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimedi jul 13, 2010 10:21 pm

Als radiomaker moest ik een reportage maken over een afslankclub in Spakenburg. Al enigszins van mijn stuk gebracht door een stoel met roterend zitvlak, die meer dan een behoorlijke bilmassage gaf, zette ik op internet bij mijn verslag per ongeluk Spankenburg.....
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimedi jul 13, 2010 10:26 pm

cheers Great! whahaaha
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimedi jul 13, 2010 10:30 pm

Prachtig! roflol
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimevr jul 16, 2010 11:50 pm

Ikzelf kan ook "Spanje" nooit in één keer goed typen. (En nu óók weer niet, gvd! violent)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimezo jul 18, 2010 9:33 am

ken je het verhaal van de ezel en de steen? rofl
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimema okt 18, 2010 1:08 am

Als avatar een engeltje?
En dan een beetje duiveltje spelen?
hmmmmm dat engeltje verdient billenkoek, als je t mij vraagt!
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimema okt 18, 2010 11:44 am

Ah! Nu weet ik éíndelijk waar die B van is van "een engel met een B er soms voor"... albino
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimema okt 18, 2010 11:51 am

Ik dacht dat het de wind was die je van voren kreeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimema okt 18, 2010 11:57 am

Wind kan ook heel goed van achteren komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimevr nov 26, 2010 12:01 am

???? nahh ...

Elders over de ideale mepman: Monster van Spankenstein. affraid
De fantasieen klappen mijn dak uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimema nov 29, 2010 11:52 am

Dat zit voor mij een beetje in de buurt van de fantasie van de spanking machine. Hoewel ik altijd denk dat spanking machines meer iets is voor mannen dan voor vrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
nanatalie
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
nanatalie


Aantal berichten : 183

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimema nov 29, 2010 8:22 pm

zou heel goed kunnen, mij lijkt een spanking machine echt helemaal niks.

Als iets gloednieuw is, heet dat hier : brand spanking new. Vind ik altijd weer leuk om te zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimema nov 29, 2010 8:40 pm

W schreef:
Dat zit voor mij een beetje in de buurt van de fantasie van de spanking machine. Hoewel ik altijd denk dat spanking machines meer iets is voor mannen dan voor vrouwen.

Ik weet het niet, hoor. Ik vind in elk geval het idee heel triggerend. En ook in mijn fantasieën figureert al lang bij tijd en wijle een spanking machine (voor als de Heer des Huizes niet thuis is, bijvoorbeeld, en toch op afstand de regie moet voeren...). Het morbide zakelijke er van spreekt me wel aan. En dat je geen enkele invloed (vooral psychisch) kunt uitoefenen op de kracht van de klappen.

Ik heb vorige week een heel kek spanking machinefilmpje gezien, maar ik weet niet meer waar en ik heb het nog niet teruggevonden. Mocht dat nog lukken, verschijnt hier een linkje!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimema nov 29, 2010 8:46 pm

dawn schreef:
Het morbide zakelijke er van spreekt me wel aan.
Ja, voor mij is dat ook een trigger. Maar ik denk dat er verschillende vormen van spankingbeleving zijn, en dat voor een aantal mensen die onpersoonlijke kant juist een enorme turn off is.

Zie vooral ook http://pakvoordebillen.blogspot.com/2009/08/spanking-machine.html (wat me typisch een verhaaltje geschreven door een man lijkt).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimema nov 29, 2010 8:51 pm

Kan best door een man geschreven zijn, maar het is best leuk...
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimema nov 29, 2010 8:52 pm

Vooral die weekendsessies leken me altijd wel aardig. Zo van: het is toch zonde om zo'n ding alleen voor school te gebruiken, laten we het ook beschikbaar maken voor gezinstoepassingen Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
sarah
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
sarah


Aantal berichten : 309

Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitimedo dec 02, 2010 10:48 pm

Lijkt me best wel wat. Zo kan er nooit een beschuldigende vinger gewezen worden. Ik kan niet ontkennen dat ik een pak op de billen voor jongelui best wel leerzaam kan vinden, maar wil ik het zeker van erotiek/seks ontdoen. Zo'n apparaat kan dan best van dienst zijn. Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spankenburg Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spankenburg   Spankenburg I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spankenburg
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Miskleun-
Ga naar: