Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Maureen O'Hara

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Maureen O'Hara  Empty
BerichtOnderwerp: Maureen O'Hara    Maureen O'Hara  I_icon_minitimewo jul 14, 2010 10:21 am

Henry Fonda gave me a spanking during a scene in Spencer's Mountain.
Maureen O'Hara

Maureen O'Hara  200px-Maureen_O%27Hara_Black_Swan_3
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Maureen O'Hara  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maureen O'Hara    Maureen O'Hara  I_icon_minitimedo jul 15, 2010 1:07 am

Maureen O'Hara... Die krijgt er in meerdere films van langs of wordt daarmee bedreigd. Onder andere speelt zij in een oude film met John Wayne: The quiet man. Dat is de film die mij me als 11-jarig meisje met veel spankingfantasieën deed realiseren dat er meer was dan de ouderlijke correctie waar ik tot dan toe over had gefantaseerd... Het concept van de slaande maar liefhebbende echtgenoot sloop mijn prepuberale hersenpan binnen om daar nooit meer uit te verdwijnen... En dat terwijl er alleen maar over gepraat en mee gedreigd wordt, er gebeurt helemaal niets in die film. Maar de onderhuidse spanning... Oef! drunken drunken drunken

Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Maureen O'Hara  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maureen O'Hara    Maureen O'Hara  I_icon_minitimedo jul 15, 2010 9:31 am

haha, grappige trailer, met al het nodige "gooi- en smijtwerk". Ze wordt al een paar keer stevig bij haar arm gegrepen....impliceert ook al het een en ander cyclops
Maar die dreiging van een pak slaag, hmmmm, krijg er ook vlinders van vlinder
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Maureen O'Hara  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maureen O'Hara    Maureen O'Hara  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maureen O'Hara
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Quotes-
Ga naar: