Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Ik ben rosa

Ga naar beneden 
+5
elisa
Björn
W
leentje
rosa
9 plaatsers
AuteurBericht
rosa
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: Ik ben rosa   Ik ben rosa I_icon_minitimema jul 19, 2010 7:18 pm

Sinds dit weekend ben ik lid van dit forum, op aanraden van iemand die ik sprak op BSC waar ik al langer lid van ben.
Ik ben 28 en al sinds mijn vroege tienerjaren geinteresseerd in spanking. Door deze jarenlange interesse ben ik ook bijzonder goed in bratting Twisted Evil .
Ik heb op het moment een friends with benefits relatie en op zoek naar een "echte" relatie met iemand die ook van spanking houdt, en mij een beetje in de hand kan houden Very Happy .

Als je verder nog vragen hebt hoor ik het graag.

Rosa
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben rosa   Ik ben rosa I_icon_minitimema jul 19, 2010 8:39 pm

Welkom rosa, Op dit moment is het (vakantie) dus wat rustig hier. Maar voel je vrij om een nieuw draadje te beginnen of vragen die je hebt te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben rosa   Ik ben rosa I_icon_minitimema jul 19, 2010 9:49 pm

Welkom Rosa! Een perfecte leeftijd en geïnteresseerd in spanking, dat klinkt precies zoals het moet zijn.

En ik hoop dat je een spankovriendje zult vinden!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben rosa   Ik ben rosa I_icon_minitimema jul 19, 2010 10:33 pm

Dag Rosa!

Leuk te zien dat je je hebt aangemeld! Meer zielen, meer vreugd nietwaar? Dat vriendje komt er vast nog wel, maak je maar niet ongerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
rosa
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: dank jullie wel   Ik ben rosa I_icon_minitimewo jul 21, 2010 3:29 pm

Bedankt voor jullie reacties, enne dat vriendje heeft niet onwijze prioriteit hoor!
Ik heb veel meer zin in lol maken.......
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben rosa   Ik ben rosa I_icon_minitimewo jul 21, 2010 4:47 pm

Hoi rosa,

Leuk dat je nu ook hier te vinden bent. Ik weet eigenlijk niet meer zeker of wij nou al een keer keer op de BS chat hebben gesproken. Maar een zeker ander persoon op BS in ieder geval. Hopelijk voel je je ook hier snel thuis!

Liefs,
elisa
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben rosa   Ik ben rosa I_icon_minitimedo jul 22, 2010 10:23 pm

Hallo Rosa,
Welkom op deze website. Ik hoop dat je snel je weg vindt en dat je berichten plaatst in de vorm van vragen, stellingen, spannende verhalen of wat dan ook .
Misschien een onverwachtse vraag: hoe kijk je aan tegen je spankingneiging of -hobby? Met enige schroom of acceptatie of anders? Ik houd het bij één vraag.
Stel ons gerust ook vragen.
Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
rosa
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: schroom of acceptatie   Ik ben rosa I_icon_minitimedo jul 22, 2010 11:22 pm

Hoi Rein,

Langzamerhand maakt spanking meer en gemakkelijker deel uit van mijn leven, maar mijn spanking behoeftes hang ik niet aan de grote klok in mijn vrienden/familie kring.

Groetjes Rosa
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben rosa   Ik ben rosa I_icon_minitimedo jul 22, 2010 11:32 pm

rosa schreef:
maar mijn spanking behoeftes hang ik niet aan de grote klok in mijn vrienden/familie kring
Dat doet niemand hier, denk ik. Maar weten je ouders of broers/zussen (indien van toepassing) het wel? Of je beste vriendin of zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben rosa   Ik ben rosa I_icon_minitimevr jul 23, 2010 11:38 am

Hallo Rosa,
Neen, ik hang evenmin mij spankinggevoelens aan de grote klok bij collega’s, vrienden of buren [hoewel die misschien wel iets horen].
Alleen een zeer selecte groep is ervan op de hoogte.
Maar deze relatieve geheimhouding is iets anders dan het wel of niet erkennen of waarderen van je eigen behoefte. Maw: je kunt er tevreden over zijn, maar gelijktijdig denken: “och, niet iedereen snapt dat nu eenmaal! Ik houd mijn mond”
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben rosa   Ik ben rosa I_icon_minitimevr jul 23, 2010 11:52 am

Voor mij is spanking net zoiets als mijn seksleven: ik hang ook niet aan de grote klok wat ik verder allemaal in bed uitvreet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
rosa
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: ouders?   Ik ben rosa I_icon_minitimezo jul 25, 2010 12:50 am

@ W: mijn ouders weten er niks van, wat dat betreft is het idd net als mijn sexleven daar ga ik ze ook niets over vertellen. Okay ze zijn er vast wel achter dat ik het doe maar meer hoeven ze niet te weten....
Ik heb wel een vriend die ervan weet en ik denk dat een paar andere goede vrienden het wel weten maar dat is wel indirect gegaan (moet je aar vaker de geschiedenis van je browser wissen)
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben rosa   Ik ben rosa I_icon_minitimezo jul 25, 2010 11:22 am

rosa schreef:
ze zijn er vast wel achter dat ik het doe
Bedoelde je hier nu seks of spanking? scratch

Maar ik begrijp hoe het zit. Dank voor je antwoord, rosa!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
lovingdiscipline
Meeloper
Meeloper
lovingdiscipline


Aantal berichten : 55

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben rosa   Ik ben rosa I_icon_minitimezo jul 25, 2010 5:22 pm

Dag Rosa, welkom bij Klaproos!
Ik hoop dat je veel plezier hebt hier Smile

Liefs, LD
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben rosa   Ik ben rosa I_icon_minitimewo aug 04, 2010 10:21 am

Hallo rosa. van harte welkom hier. flower
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben rosa   Ik ben rosa I_icon_minitimewo aug 04, 2010 12:41 pm

Hoi rosa,

ik was op vakantie en kon je daarom niet eerder verwelkomen... Maar dan nu alsnog: hartelijk welkom op Klaproos!
Heel veel lees- en schrijfplezier hier!

x, dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik ben rosa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik ben rosa   Ik ben rosa I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik ben rosa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: