Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Bekende Nederlandse Vrouwen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Roel
Watje
Watje



Aantal berichten : 12

Bekende Nederlandse Vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Bekende Nederlandse Vrouwen   Bekende Nederlandse Vrouwen I_icon_minitimezo aug 01, 2010 10:42 pm

Kennen jullie bekende Nederlandse vrouwen die hebben toegegeven weleens billenkoek te hebben gehad?
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Bekende Nederlandse Vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse Vrouwen   Bekende Nederlandse Vrouwen I_icon_minitimezo aug 22, 2010 10:40 am

ik kwam wel deze tegen Roel van Heleen van Rooyen:

vandaag met zorg een marliesdekkers setje uitgekozen, anders krijg ik later op de dag billenkoek. Of ist billekoek?.....

Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Bekende Nederlandse Vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse Vrouwen   Bekende Nederlandse Vrouwen I_icon_minitimezo aug 22, 2010 10:46 am

Waar kwam dat Heleen van Royen citaat vandaan, deugnietje?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Bekende Nederlandse Vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse Vrouwen   Bekende Nederlandse Vrouwen I_icon_minitimezo aug 22, 2010 10:50 am

Ik zat te googlen of ik iets kon vinden voor Roel, en toen vond ik deze uitspraak op www.bnerslive.nl, is niet echt een leuke site overigens, een soort twitter.....
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Bekende Nederlandse Vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse Vrouwen   Bekende Nederlandse Vrouwen I_icon_minitimema aug 23, 2010 10:56 pm

Ik heb inmiddels gevonden dat die mededeling niet op een soort twitter, maar gewoon op twitter zelf stond:
http://twitter.com/heleenvanroyen/statuses/21648692299

En overigens vind ik die Heleentje Kroon vreselijk mooie billen hebben:

Bekende Nederlandse Vrouwen 7_myLarge2_1
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Bekende Nederlandse Vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse Vrouwen   Bekende Nederlandse Vrouwen I_icon_minitimedi aug 24, 2010 9:23 am

hahaha W, je bent toch ook een soort Sherlock he!
Ja? stond het gewoon op twitter? dat heb ik dan niet gezien omdat ik haar niet volg daar clown

Grappig dat jij haar Heleen Kroon noemt.....en ik maar googlen.......tis gewoon dezelfde Heleen cyclops

zal ik haar een tweet sturen met de vraag of ze die billekoek nou nog gehad heeft? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
marlou
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 56

Bekende Nederlandse Vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse Vrouwen   Bekende Nederlandse Vrouwen I_icon_minitimedi aug 24, 2010 9:57 am

ja en dan om nog even bij haar vraag te blijven is het billekoek of billenkoek.je hebt er wel 2 van of kun je dat niet zo zeggen en spreek je van 1 geheel.In dat geval is het billekoek
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Bekende Nederlandse Vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse Vrouwen   Bekende Nederlandse Vrouwen I_icon_minitimedi aug 24, 2010 10:43 am

deugnietje schreef:
zal ik haar een tweet sturen met de vraag of ze die billekoek nou nog gehad heeft? Wink
Jaaaaa!

(Ben benieuwd of daar een reactie op komt...)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Bekende Nederlandse Vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse Vrouwen   Bekende Nederlandse Vrouwen I_icon_minitimedi aug 24, 2010 10:49 am

ik heb net een berichtje gestuurd, met de prangende vraag Very Happy
Jullie horen het van me Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Bekende Nederlandse Vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse Vrouwen   Bekende Nederlandse Vrouwen I_icon_minitimewo aug 25, 2010 6:27 pm

tot mijn grote spijt moet ik meedelen dat Heleentje niet meer gereageerd heeft..... Crying or Very sad
jammer, maar het gebeurt ook maar zelden dat een BN-er op een tweet antwoord...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Bekende Nederlandse Vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Spellingsregels   Bekende Nederlandse Vrouwen I_icon_minitimema jun 18, 2012 12:36 am

marlou schreef:
ja en dan om nog even bij haar vraag te blijven is het billekoek of billenkoek.je hebt er wel 2 van of kun je dat niet zo zeggen en spreek je van 1 geheel.In dat geval is het billekoek

Het zijn twee billen (meervoud) en dus billeNkoek:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tussen-n_in_de_Nederlandse_spelling
En dus met een "N".

Daar is in dit geval geen uitzondering op:

"Wat precies een versteende samenstelling genoemd mag worden is niet altijd even duidelijk. Zo worden bijvoorbeeld billenkoek, paddenstoel en hartenkreet sinds 2005 niet meer als versteend aangemerkt (verg. ter illustratie padde(n)stoel met het Engelse toadstool)".

Twee billen vormen inderdaad 1 geheel en dan heet het "achterste" of "kont" of "whatever"., maar in ieder geval enkelvoud.

Desondanks het "eigenwijze" Witte Boekje (derde druk, 2006, blz. 171):
"bille(n)...: billekoek, billentikker, enz." Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Gesponsorde inhoud





Bekende Nederlandse Vrouwen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bekende Nederlandse Vrouwen   Bekende Nederlandse Vrouwen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bekende Nederlandse Vrouwen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nederlandse spanking film
» Website jack over vrouwen en disciplinaire spanking
» Wat vind je aantrekkelijk in een (Dominante) man (alleen in te vullen door vrouwen)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Quotes-
Ga naar: