Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 D/s beleving buiten de spanking om

Ga naar beneden 
+3
dawn
W
leentje
7 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimema aug 09, 2010 5:00 pm

Het is niet zo moeilijk om je sub (of Dom) te voelen tijdens een spanking sessie. Je komt er speciaal voor, verwacht het, anticipeert enz. enz. Je bent in de juiste stemming en het is dan niet zo moeilijk om op het juiste moment in sub of Dom modus te komen.
Maar hoe zit dat buiten die momenten om? Voel je jezelf al sub op het moment dat je bij je Dom in de buurt bent of aan hem denkt? Of voel je je gelijk tot het moment dat.....
Zo vind ik mezelf nogal assertief en weet ik goed wat ik wil. Ik roep dan ook vaak dat ik buiten de spanking om helemaaaaaaal niet zo submissive ben. Nee joh, ik ben gewoon een spanko meisje die af en toe over de knie gaat en dan eventjes.......... Nou ben ik een beetje in een reflectieve bui en heb mezelf een beetje bestudeerd en kwam tot de conclusie dat het toch niet helemaal zo is als ik dacht. Ik betrapte me er op om bij een half verzoek al koffie te gaan halen, dingen te sjouwen en nog erger te gaan strijken. Nee hoor, ik ben helemaaaaaaaaaaaal niet submissive. Erger nog, ik betrapte mezelf erop dat ik het nog leuk vind ook! Nou ja laten we het er maar op houden dat het een vlaag van verstandsverbijstering was.
Ben wel benieuwd hoe submissive (of Dominant) de leden op dit forum zijn en hoeveel invloed dat op je dagelijkse leven heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimeza aug 28, 2010 2:00 pm

Ik heb eigenlijk nóóit het gevoel dominant te zijn. Maar mijn (vanille) geliefde vertelt me altijd dat ze me zéér dominant en dwingend vindt, en vooral in bed. ("Ga liggen! Doe je benen uit elkaar! Nee, wijder!", etc.) Nu ja, dat zal dan wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimeza sep 04, 2010 12:04 pm

En natuurlijk vind je dat alleen maar leuk W, toch iemand die je dominant vindt Very Happy
Ik vind zelf een dominante man in bed fijner dan zo eentje die de hele tijd vraagt: "is het wel lekker schat? Geniet je er wel van? Ben je wel klaar gekomen? enz. enz"
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimedi sep 07, 2010 12:26 pm

leentje schreef:
die de hele tijd vraagt
Ik vraag de hele tijd: "en, is het alweer tijd voor een vervolgspanking?" Waarbij er maar één antwoord goed wordt gerekend. En waarbij foute antwoorden worden bestraft.

Nou ja, soms.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimedi sep 07, 2010 7:47 pm

Streng, hoor! Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimewo sep 08, 2010 12:43 am

En welk antwoord leidt denk je tot de strengste straf, hm? Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimewo sep 08, 2010 1:19 am

Ik denk: "Nee, nog lange niet, nog lange niet." Of misschien nog erger:"Nee, nooit en te nimmer." bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimedo sep 09, 2010 1:25 pm

Om even terug te komen op leens begin (hoewel ik wel benieuwd ben of dawns antwoord het juiste (of is het nu juist onjuiste) antwoord is) ik herken dat ook wel hoor. Ik vind mezelf ook best een beetje stoer en vind ik mezelf ook best zelfstandig en doe ik lekker toch wat ik wil.
Maar een bepaald persoon weet toch van alles van me gedaan te krijgen en dan alleen maar door het te vragen. En dan ga ik me toch afvragen hoe dat dan komt. Tot nu toe heb ik zelfs geen theorie nog, maar ik blijf er over denken.
En als afsluiting kan ik alleen nog maar zeggen.... Gelukkig kan ik niet strijken D/s beleving buiten de spanking om Icon_biggrin
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimedo sep 09, 2010 1:55 pm

Gelukkig maar! Maar een agenda heb je hopelijk inmiddels wel, hm? geek

En natuurlijk levert "nee" inderdaad een véél heftiger straf op dan het deemoedige "ja, W". En dawns formuleringen, ik weet niet precies wat ik zou doen, maar het zou beslist een zéér pissige ondertoon hebben. Is ze nou helemaal! Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimedo sep 09, 2010 4:38 pm

awww
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimedo sep 09, 2010 7:15 pm

Ik bied me aan om mickey strijkles te geven Very Happy De overhemden van Vic zijn prima oefenlapjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimedo sep 09, 2010 10:34 pm

Dat aanbod sla ik vriendelijk maar toch zeer beslist af leentje. Het komt me eigenlijk heel goed uit dat ik niet kan strijken D/s beleving buiten de spanking om Icon_biggrin

En W, als de vraag van de agenda aan mij gericht was, ja die heb ik inmiddels wel en er is op m'n werk zelfs al een pouletje wanneer ik 'm weer kwijt ben. Ik zelf heb ingezet op het eind van het schooljaar, wanneer ik hem eigenhandig in de papierbak gooi Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimedo sep 16, 2010 3:41 pm

mickey schreef:
En W, als de vraag van de agenda aan mij gericht was,
Ja mickey, die was aan jou gericht, dat begreep je best. geek En héél goed dat je nu een agenda hebt. Al dat geschrijf op je hand, dat is niets voor een dame. Dus ik ben trots op je! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimedo sep 16, 2010 9:49 pm

W schreef:
mickey schreef:
En W, als de vraag van de agenda aan mij gericht was,
Ja mickey, die was aan jou gericht, dat begreep je best. geek En héél goed dat je nu een agenda hebt. Al dat geschrijf op je hand, dat is niets voor een dame. Dus ik ben trots op je! Twisted Evil

Nu beschouw ik mezelf nou niet echt als een dame W, dus wat dat betreft kan ik best op m'n hand schrijven Smile
Enne... het blijft de vraag of die agenda niet verdwijnt... momenteel weet ik bijv. niet precies waar ie is... D/s beleving buiten de spanking om Icon_rolleyes
Maar ik vind hem wel weer terug hoor... D/s beleving buiten de spanking om Icon_wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimedo jan 12, 2012 12:45 pm

Interessant, interessant!

Hoe werkt dat voor mij? Mijn subby kant moet echt getriggerd worden, zolang dat niet gebeurt ben ik gewoon een assertieve, zelfstandige vrouw. Ook als mijn begeleider er is. Het zou vreemd zijn als ik aan kwam lopen op t station, hem zag staan, en gelijk helemaal sub zou worden Razz. Voor mij zou dat ook niet werken, omdat je ook meer deelt dan alleen spanking, je bouwt ook vriendschap op en dan zou het lastig zijn als je constant in die onderdanige rol zat.

Wel vind ik het fijn dat de D/s verhouding altijd aanwezig is, het is niet zo dat je daar alleen instapt als je geslagen wordt. Wat er ook voor zorgt dat je midden in het gesprek als assertieve zelfstandige vrouw met een opmerking en een strenge blik in een klap totaal in sub stand komt. En als dat gebeurt..dan smelt ik. drunken Dat zijn toch zulke gave dingen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimedo jan 12, 2012 10:09 pm

Ik zou ook niet weten hoe het zou moeten als mijn sub altijd compleet submissive is...lijkt me weinig aan. Dus beter van niet Wink En over mijn dominante gevoelens 'buiten werk', sinds ik een subje heb merk ik wel dat deze gevoelens en neigingen steeds meer boven water komen qua zelfverzekerdheid en assertiviteit Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimedo jan 12, 2012 10:35 pm

Marc82nl schreef:
Ik zou ook niet weten hoe het zou moeten als mijn sub altijd compleet submissive is...lijkt me weinig aan.
Nou, mij lijkt het wel heel bijzonder. Maar of het gezond is, of dat het überhaupt kán, dat weet ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitimedo jan 12, 2012 11:12 pm

hmmmm. bij ons zijn de rollen buiten het D/s gebeuren dus compleet omgekeerd. terwijl ik dat helemaal niet wil eigenlijk :s
maar hij laat me geen keus, want als ik niets doe dan gebeurt er ook eigenlijk helemaal niks.

en op het werk ligt het er toch echt aan met wie ik op die dag samen moet werken of ik dominant of submissive ben.
heel vreemd eigenlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





D/s beleving buiten de spanking om Empty
BerichtOnderwerp: Re: D/s beleving buiten de spanking om   D/s beleving buiten de spanking om I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
D/s beleving buiten de spanking om
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: