Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Redheads 2: the poll!

Ga naar beneden 
5 plaatsers

Welke kleur haar heb jij?
Rood
Redheads 2: the poll! I_vote_lcap0%Redheads 2: the poll! I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Lichtblond
Redheads 2: the poll! I_vote_lcap14%Redheads 2: the poll! I_vote_rcap
 14% [ 2 ]
Donkerblond
Redheads 2: the poll! I_vote_lcap57%Redheads 2: the poll! I_vote_rcap
 57% [ 8 ]
Bruin
Redheads 2: the poll! I_vote_lcap21%Redheads 2: the poll! I_vote_rcap
 21% [ 3 ]
Zwart
Redheads 2: the poll! I_vote_lcap7%Redheads 2: the poll! I_vote_rcap
 7% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 14
 

AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Redheads 2: the poll! Empty
BerichtOnderwerp: Redheads 2: the poll!   Redheads 2: the poll! I_icon_minitimedi aug 17, 2010 1:54 pm

Elders plaatste ik het volgende bericht:

dawn schreef:
Gisteravond laat zag ik een programma op National Geographic, dat ging over pijngevoeligheid. Het schijnt dat roodharigen minder pijn voelen dan andersharigen! Het roodharigengen bij mensen is hetzelfde als bij muizen. Ik wist niet dat je roodharige muizen had trouwens, maar wel dus - heel schattig! Dat gen zorgt er voor dat er meer endorfine vrijkomt bij pijn, waardoor je het minder voelt. Ze hadden het op de arme muizen getest, maar ook op mensen. Er werden een aantal verschillend behaarde dames gepijnigd en inderdaad: de rode had een hogere pijngrens!

Uiteraard vroeg ik me meteen af hoeveel roodharige spankees we hier hebben (ik weet er maar van eentje... en die voldoet eigenlijk wel aan het beeld... die heeft duidelijk zo'n muizengen!) en of het inderdaad zo is dat die meer kunnen hebben. Interessant voor een testje... alleen moet je dan wel een Dominant hebben die iedereen precies even hard kan slaan. Of een spankingmachine natuurlijk, dan is het nog wetenschappelijker.

au


Aan de hand daarvan nu een polletje: wat is de haarkleur van de subs van Klaproos? Ik heb de keus beperkt gehouden - uiteraard zijn er vele nuances in alle kleuren, maar dat maakt de poll niet duidelijker. Let wel: het gaat om je natuurlijke haarkleur, dus kleuren die je met verf op je kop gesmeerd hebt, tellen niet mee - en als je al grijs bent, gaat het om de kleur die je daarvoor had. (Hoewel het ook wel interessant zou zijn te weten of dat muizengen misschien uitgewerkt raakt als je rode haar grijs geworden is...)

De poll gaat alleen over haarkleuren, omdat incassatievermogen een erg subjectief begrip is. Wat voor de een veel is, is voor de ander een peulenschil en omgekeerd. Dus daar vraag ik niet naar. Als we echt de invloed van het muizengen willen weten, moeten we een wetenschappelijk verantwoord experiment uitvoeren. Wie heeft er een spankingmachine?

Nu eerst maar eens kijken welke geluksvogels hier voorzien zijn van het gen en dus van een rode haardos.


Laatst aangepast door dawn op di aug 17, 2010 4:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
deugnietje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
deugnietje


Aantal berichten : 211

Redheads 2: the poll! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Redheads 2: the poll!   Redheads 2: the poll! I_icon_minitimedi aug 17, 2010 3:03 pm

helaas.....ik heb bruin haar.
Maar er zitten wel een paar roodharigen in de familie, dus misschien heb ik toch wat van die genen meegekregen..... tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Redheads 2: the poll! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Redheads 2: the poll!   Redheads 2: the poll! I_icon_minitimedi aug 17, 2010 3:19 pm

Oei, ben ik lichtblond of donkerblond? Dat weet ik eigenlijk niet...

Nou ja, ik heb er maar donkerblond van gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Redheads 2: the poll! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Redheads 2: the poll!   Redheads 2: the poll! I_icon_minitimedi aug 17, 2010 3:59 pm

Evil or Very Mad Halloooooo W! Wel lezen, hè! De poll is alleen voor subjes! Evil or Very Mad Tenzij jij ook graag aan de wetenschappelijke test wilt mee doen in een passieve rol, natuurlijk. Maar dat is dan een kant van je die wij nog niet eerder hier gezien hebben... scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Redheads 2: the poll! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Redheads 2: the poll!   Redheads 2: the poll! I_icon_minitimedi aug 17, 2010 11:50 pm

dawn schreef:
Tenzij jij ook graag aan de wetenschappelijke test wilt mee doen
Ik wil eventueel wel kijken hoeveel pijn aan mijn hand ik gedurende een handspanking kan verdragen. Is dat goed?

Het moet dan wel realistisch zijn, dus niet het onderzoeken met op nepbillen slaan ofzo. Evil or Very Mad (Het echte werk dus. Twisted Evil)

Redheads 2: the poll! Moderns


Laatst aangepast door W op wo aug 18, 2010 9:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

Redheads 2: the poll! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Redheads 2: the poll!   Redheads 2: the poll! I_icon_minitimedi aug 17, 2010 11:53 pm

W, ik heb lichtblond haar vind ik zelf, dussss... heb jij dan licht of donker blond haar? Redheads 2: the poll! Icon_scratch Redheads 2: the poll! Icon_razz
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Redheads 2: the poll! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Redheads 2: the poll!   Redheads 2: the poll! I_icon_minitimewo aug 18, 2010 10:02 am

Volgens mij was jij inderdaad wel een stuk blonder dan ik, mickey... geek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
lucy
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Redheads 2: the poll! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Redheads 2: the poll!   Redheads 2: the poll! I_icon_minitimewo aug 18, 2010 10:17 am

BRILJANT!
Die strip van Dirk en Desiree dan, ik heb (samen met manlief overigens) helemaal blauw gelegen.
Ik weet mijn eigen haarkleur niet meer, ik verf het al te lang. Iets met grijs erin vrees ik
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Redheads 2: the poll! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Redheads 2: the poll!   Redheads 2: the poll! I_icon_minitimewo aug 18, 2010 11:01 am

Verf je je wenkbrauwen ook? Anders is het die kleur. Of misschien heb je nog ergens anders haar in je oorspronkelijke tint? alien
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Redheads 2: the poll! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Redheads 2: the poll!   Redheads 2: the poll! I_icon_minitimewo aug 18, 2010 5:44 pm

Sjee lucy, wat ben jij steeds onzeker over je uiterlijk, is het zo erg dan? Evil or Very Mad

En dawn, schaamhaar heeft toch meestal wel een wat andere kleur dan hoofdhaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Redheads 2: the poll! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Redheads 2: the poll!   Redheads 2: the poll! I_icon_minitimewo aug 18, 2010 8:16 pm

Waar las jij "schaamhaar"? Shocked

Mijn ervaring daarmee is, dat vooral de structuur erg verschilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Redheads 2: the poll! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Redheads 2: the poll!   Redheads 2: the poll! I_icon_minitimewo aug 18, 2010 9:53 pm

Mijn ervaring daarmee is dat vrouwen het tegenwoordig allemaal afscheren overal, dus mijn ervaring daarmee is eigenlijk geen ervaring daarmee. geek
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Redheads 2: the poll! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Redheads 2: the poll!   Redheads 2: the poll! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Redheads 2: the poll!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Redheads
» Poll of enquête over grensoverschrijding.
» diploma spankee of bijna-poll
» Nieuwe poll: hoelang ben jij al spanko?
» Op wiens belangen en wensen richt de spanking zich? Poll

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Je favoriete 'mainstream' film of tv serie fragment-
Ga naar: