Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hier is bofbips!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
bofbips
Watje
Watje
bofbips


Aantal berichten : 1

Hier is bofbips! Empty
BerichtOnderwerp: Hier is bofbips!   Hier is bofbips! I_icon_minitimedi aug 31, 2010 5:52 pm

Hallo,

ik zal me ook voorstellen. Heb me vanochtend aangemeld na hier een paar keer rondgeneusd te hebben. Voel me al jaren, eigenlijk al sinds ik echt klein was, aangetrokken tot spanking! Schaamde me vaak voor deze gevoelens.
Ben bijna 9 jaar getrouwd en mijn man wist niks van mijn gevoelens af. Tot ik het enkele jaren geleden met heel veel moeite heb verteld. Hij stond er eigenlijk niet negatief over maar liep ook niet over van enthousiasme. Denk ook dat het kwam omdat we best een druk bestaan hadden met toen nog 2 kleine kinderen (we hebben nu 3 kinderen) en zo verdrong ik mijn gevoelens...
Nu begon het toch best weer te kriebelen en als mijn man weg was voor zijn werk (en dat komt nogal eens voor...) kroop ik stiekem achter de computer om op zoek te gaan naar spankingverhalen en HD-verhalen. Oooooh wat verlangde ik ook naar een goed pak voor de billen, maar ik vond het zo moeilijk om het te zeggen. Toch gisteren de "stoute" schoenen aangetrokken en wonder boven wonder zag hij het nu best zitten. Sterker nog... heb mijn eerste pak voor de billen al te pakken gehad. Wat een opluchting cheer

We hebben nog een heleboel te leren en hoop hier op het forum dan ook mijn kennis te vergroten Smile Ook ben ik benieuwd hoe men het in het dagelijks leven een HD-relatie inpast, want hier lopen toch altijd wel kinderen rond, behalve 's avonds dan...
(oja, voordat men verkeerde ideeën krijgt, mijn kinderen krijgen nooit een tik, zelfs geen pedagogische Wink )

grt!
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Hier is bofbips! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier is bofbips!   Hier is bofbips! I_icon_minitimedi aug 31, 2010 6:50 pm

Welkom op Klaproos bofbips. Fijn dat je man zo goed heeft gereageerd Smile Als je vragen hebt. stel ze dan gerust. Er is veel te ontdekken en leren in het voor jou nieuwe wereldje van de spanking.
Heb je trouwens iets met mattenkloppers? Ik ken hier in ieder geval minstens 1 iemand op het forum die dat ook heeft Laughing

groetjes,
leentje
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Hier is bofbips! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier is bofbips!   Hier is bofbips! I_icon_minitimedi aug 31, 2010 7:58 pm

Beste Bofbips,
Welkom hier.
Je geeft een leuke introductie; fijn dat je die stoute schoenen hebt aangetrokken!
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Hier is bofbips! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier is bofbips!   Hier is bofbips! I_icon_minitimewo sep 01, 2010 12:23 am

Ha bofbips!

Welkom!

Wat goed van je om het allemaal toch aan je man te vertellen en super dat hij er intussen voor open staat! Dat je nog maar veelvuldig over de knie mag liggen! over knie

En wat een kekke avatar heb je...! Smile

Oja, wat je terzijde betreft: volgens mij is - op een enkeling na misschien - iedereen hier tegenstander van meppen in de opvoeding. Onze liefhebberij heeft gewoon niks met kinderen te maken, hoe klein we onszelf ook graag voelen. Ik bedoel maar: wij krijgen niet zomaar rare ideeën, hoor! rabbit

Veel plezier hier en voel je vrij om te vragen en te posten!

x

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hier is bofbips! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hier is bofbips!   Hier is bofbips! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hier is bofbips!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nieuw hier...
» Nieuw hier...
» Nieuw hier!
» Ben jij hier? Ik wil je vinden.
» Hier is Anne

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: