Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 leer

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

leer Empty
BerichtOnderwerp: leer   leer I_icon_minitimeza feb 06, 2010 1:11 pm

Voorlopig kan ik hier eerlijk zijn, tenslotte komt mijn Dom hier toch niet Smile.Handen, vooral mooie slanke, zijn absoluut mijn favoriet.
Maar als ik een implement moet kiezen, dan graag leer. Leer is soepel en ruikt ook nog eens lekker.
De pijn is ook veel draagbaarder dan bij hout. Ik haat hout!!!! Borstels, paddles voor mij mogen ze het allemaal op de barbecue gooien.
Rietjes doen stekend pijn, maar die rode streepjes na afloop die zijn wel erg spannend. De ene Dominant is trouwens veel behendiger met rietjes dan de ander. Mijn huidige Dom is een echte expert.

Wat leer betreft, maak ik toch nog een uitzondering. De prison strap, daar moet je voor uitkijken. Doet behoorlijk veel pijn Rolling Eyes Voordeel is dat je daarna gevoelloos bent. Ik voelde de badborstel (die ik normaal haat) totaal niet meer. Ik hoorde de klappen, maar voelde totaal geen pijn. Een idiote gewaarwording Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

leer Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer   leer I_icon_minitimezo feb 14, 2010 2:18 pm

Altijd gevaarlijk dit soort onderwerpen, zeker als je begeleider ineens wel mee gaat lezen.

Het ligt er wel aan welk soort leer en of je al hout hebt gevoeld voor het leer. Dan voel je het een stukje minder. Die prison strap is wel het ergste leren instrument ja. Maar ja, in prison zitten meestal geen lieverdjes. ( wij zijn dat wel, dus eigenlijk zie ik geen reden om de prison strap op ons te gebruiken)
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

leer Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer   leer I_icon_minitimezo feb 14, 2010 6:40 pm

Ben het er mee eens dat hout erger is dan leer, maar het hangt er ook inderdaad van af welk soort leer. Dik zwaar leer komt gewoon ook heel hard aan en geeft een snijdend gevoel dat hout niet geeft. Maar het is eigenlijk voor elk soort leer ook wel zo dat je er na een tijdje aan gewend raakt. Hangt af van de hoeveelheid klappen en hoe hard er geslagen wordt, maar na een tijd(je) ontstaat er een soort gloeierige numbness, die eigenlijk heerlijk is. Het doet wel pijn, maar dat hindert niet meer. Je kunt je nergens zo lekker aan overgeven als daaraan... En soms kan dat ook héél ero zijn/worden... Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

leer Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer   leer I_icon_minitimewo feb 17, 2010 1:05 pm

Makkelijk, de cane! Ik ben dol op cane's, nou ja....voor en achteraf dan natuurlijk...... alleen die hele dikke niet..maar de dunne en gewone wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

leer Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer   leer I_icon_minitimedo apr 01, 2010 12:01 am

Ik ben hier net nieuw, maar val ineens met de deur in huis .
Ik hou ook meer van het dunne rietje.
Het laat mooie striemen na, die ik achteraf in de spiegel kan bewonderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

leer Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer   leer I_icon_minitimedo apr 01, 2010 5:57 pm

Juist! Eindelijk een duidelijke medestander. Ik hou ook van het dunne rietje celine, inderdaad om de mooie strepen die het achterlaat maar ook omdat ik de soort pijn, snel en scherp, erg fijn vind.

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
celine
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 164

leer Empty
BerichtOnderwerp: leer   leer I_icon_minitimedo apr 01, 2010 6:34 pm

Vind ik ook erg fijn. Ik geraak er fel opgewonden van, en niet enkel van op mijn billen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





leer Empty
BerichtOnderwerp: Re: leer   leer I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
leer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Leer
» leer, hout, riet, allen favoriet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Je favoriete instrument-
Ga naar: