Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Herfstslaap?

Ga naar beneden 
+4
Björn
W
Peetwie
leentje
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Herfstslaap? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 31, 2010 1:56 am

Geloof me Bjorn, het is altijd persoonlijk.
Laat je niet misleiden door vriendelijke en 'niet kwetsende' redenen.
Die zijn er altijd.
Je bent als dominant kennelijk tekort geschoten, anders zou afstand geen bezwaar zijn.
Tijd voor zelfonderzoek...... zou ik zeggen.
En voel je vooral niet aangevallen. Been there, seen that.....

Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Herfstslaap? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 31, 2010 2:04 am

Sorry Tom, dat gaat er bij mij echt niet in. Ik ken d'r goed genoeg om te weten dat als ik echt zo'n slechte dom was geweest dat ze het simpelweg had laten doodbloeden. Dat is niet het geval. De reden dat het over is, is dat er in het kleine jaar dat ik haar ken ongeveer 4 a 5 keer gespankt is. Te weinig dus. En dat is voor haar de reden geweest om er een punt achter te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Herfstslaap? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 31, 2010 2:13 am

Sorry Bjorn,
maar dat komt ongeveer op t zelfde neer.
Als ik een subje had die minder dan 1 keer per maand tijd voor mij had, zou ik er niet eens aan beginnen......
Zo kun je geen enkele relatie onderhouden.
Dat heeft niets met afstand te maken, maar meer met toewijding.
Als je niet de moeite neemt iemand minstens 1 maal per maand te zien, betekent het kennelijk niet voldoende voor jou.
Kort door de bocht mischien, maar ik denk wel waar.
Wat dat betreft moet je keuzes maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Herfstslaap? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 31, 2010 2:17 am

Het heeft niets met willen te maken, het heeft met kunnen te maken. Helaas is het een feit van het leven dat de meeste jongeren (ik en haar dus) niet over een eigen huisje beschikken. De spaarzame momenten dat we samen kunnen zijn waren voornamelijk wanneer haar ouders een keer een avondje weg waren. Op die basis is inderdaad niets te bouwen.

Sorry, maar ik snap niet dat je zo over haar kunt denken. Zo oppervlakkig is ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Herfstslaap? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 31, 2010 2:21 am

Ik ben wellicht op het verkeerde been gezet door jouw opmerking, dat je haar hooguit 5 keer gespankt hebt.
Dacht daarbij dat je haar maar hooguit 5 keer gezien had.
Is dat een misvatting?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Herfstslaap? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 31, 2010 2:23 am

Tom schreef:
Ik ben wellicht op het verkeerde been gezet door jouw opmerking, dat je haar hooguit 5 keer gespankt hebt.
Dacht daarbij dat je haar maar hooguit 5 keer gezien had.
Is dat een misvatting?

Dat ik verder weinig 'vanilla' contact met d'r had is een misvatting. Ik denk niet dat ik haar maandelijks heb gezien - maar wel via msn vrijwel dagelijks gesproken. Als ik er over nadenk is dat misschien nog wel iets dat ik het meeste ga missen. Want de vriendschap was wel dusdanig dat er niet alleen over spanking gesproken werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Herfstslaap? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 31, 2010 2:27 am

ok Bjorn.....
het beeld begint een beetje completer te worden en ik kan me nu beter inleven...
Helder dat jullie echt iets hadden.
Geen kans om dat op 1 of andere manier te herstellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Herfstslaap? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 31, 2010 2:30 am

Ja, ik zou kunnen verhuizen. In de particuliere huursector is in haar regio vast nog wel een voor een student betaalbaar appartementje te vinden. Maar zoveel is ze me eerlijk gezegd ook niet waard Wink.

Nee. Eigenlijk niet. Het is gewoon de combinatie van afstand, en het wederzijds niet altijd kunnen ontvangen. Tenminste, ik zou het niet aandurven een meisje te spanken terwijl al m'n huisgenoten er zijn. Ik weet dat dit huis nogal gehorig is...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Herfstslaap? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 31, 2010 2:43 am

Duidelijk.
Ze is je zeer dierbaar, maar niet je alltime love, waar je voor naar de Noordpool verhuist.
Ok dan..... even doorbijten..... verlies verwerken.... (vasthouden als het kan, voor af en toe als de gelegenheid zich voordoet... toch nog even genieten dan)
en verder zoeken dichter bij huis....

Best wel herkenbare dilemma's.

Sterkte!
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Herfstslaap? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 31, 2010 2:53 am

Ik was d'r aan het begin van de week ook behoorlijk kapot van, maar ik kan het nu allemaal wel redelijk relativeren. Nog aan haar vastklampen om op dezelfde manier verder te modderen ga ik niet doen. Ik weet dat ik daar op de lange termijn niets aan heb, en zij ook niet. Bovendien heeft zij nu ook kennismakend contact met een andere jongen, die liever een vorm van exclusiviteit in de spankingvriendschap heeft.

at is natuurlijk rot voor mij, maar als ze daarvoor kiest, omdat het praktischer is, dan is dat haar keuze. Ik ben niet degene om haar in die vrijheid te beperken. Ik weet dat er geen persoonlijke redenen spelen, dus ik vat het (de eerlijkheid gebied me te zeggen dat het begin deze week anders was) niet al te persoonlijk op.

Maar dat extra uurtje slaap is geen reden om nog langer op te blijven. Ik ga deze laptop dichtklappen en mijn bed opzoeken. Dat zal niet lang duren want ik ben erin geslaagd een tweepersoons bed in een kamertje van 8 m2 te plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Herfstslaap? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 01, 2010 8:51 pm

Nou Björn, succes maar met je zoektocht naar subje dichterbij. Ik heb al vaker gehoord dat het allemaal niet handig en makkelijk is als je ver uit elkaar woont, maar ik ken ook gevallen waar het weinig uitmaakt. Maar het klinkt alsof het bij jullie wel erg lastig was om elkaar te zien - en op een studentenbudget kun je er ook geen hotelkamers tegenaan gooien, natuurlijk. Wel jammer voor je! Maar er zijn zoooooooo veel leuke spankomeisjes! queen Er woont er vast ook wel eentje bij jou in de buurt! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Herfstslaap? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herfstslaap?   Herfstslaap? - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herfstslaap?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: