Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spanker (20) is op zoek!

Ga naar beneden 
+2
isis
Björn
6 plaatsers
AuteurBericht
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Spanker (20) is op zoek! Empty
BerichtOnderwerp: Spanker (20) is op zoek!   Spanker (20) is op zoek! I_icon_minitimedo okt 07, 2010 12:41 am

Hallo!

Ik zag dat er hier nog helemaal geen berichtje was geplaatst. Das gek! Laat ik dan maar de eerste zijn. Het is wel een prachtig staaltje copypasta, maargoed. Ik zoek een spankee!

Misschien is dat wat kort door de bocht. Ik zal me eens wat beter voorstellen. Ik ben Björn, nu nog 20 maar over een paar weken niet meer, ik ben 1,96 meter lang, en ik ben student. Mensen omschrijven me als zorgzaam, betrouwbaar, humoristisch, en nuchter. Ik ben niet de dominant die jou als slavinnetje behandelen wil. Ik ben iemand die jou graag dat plekje in je leven bied waar je even jezelf kunt zijn. Een plekje van opluchting, geborgenheid en veiligheid. En dat allemaal verpakt in een spankingspel. Pijn doet het dus wel, dus misschien dat ik toch een sadist ben . Dat is wat het voor mij zo leuk maakt. Voor jou ook?

Misschien dat je nu denkt van 'hé! dat spreekt me wel aan!'. Naar wie ben ik dan op zoek? Nou, je hebt ongeveer mijn leeftijd. Ik kijk niet neer op een paar jaar meer of minder, maar vrouwen van 30: Alstublieft niet mailen. Dankuwel. Ik wordt zelf trouwens wel eens wat ouder geschat. Je bent niet op zoek naar iemand die je leven volledig gaat overnemen, want je bent een zelfstandig meisje, dat alleen af en toe een pak slaag nodig heeft. Omdat je anders teveel gaat stressen, of omdat het je echt stimuleert om toch eens dingen te gaan doen. Misschien vind je het zelfs gewoon een lekker gevoel geven. Je uiterlijk is wat mij betreft niet echt een selectiecriterium, hoewel het oog natuurlijk ook wel wat wil. Maar ik ben niet zo moeilijk. Echt.

Ervaring of niet maakt me niet veel uit. Het gaat erom dat je het graag wilt. Ik ben niet op zoek naar een vlug contact, maar eerder naar een langdurige diepe vriendschap. Op basis van gelijkheid, maar met plaats voor onze hobby.

Ik heb zelf al het geluk enkele meisjes te kennen die deze geweldige hobby met mij delen. Eén van die meisjes woont zelfs een half land verderop. De ervaring leert mij dat afstand geen bezwaar is om een vriendschap te onderhouden, maar dat het wel een extra uitdaging is. Ik kan als student gelukkig redelijk vrij reizen, en vind dat ook niet erg. Maar, mocht je in de regio Den Haag wonen: Dat is zeker een plus.

Hoe gaat het nu verder dan? Nou, je kunt contact met me opnemen door te mailen: spanker.1989@gmail.com Ik mail graag eerst een beetje over- en weer, om elkaar beter te leren kennen. Ook msn is daarbij een handig hulpmiddel. Pas als we het beide echt willen zien we elkaar in het echt.

Alvast groeten,

Björn Smile !
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Spanker (20) is op zoek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanker (20) is op zoek!   Spanker (20) is op zoek! I_icon_minitimedo dec 09, 2010 4:17 pm

Mooie advertentie Bjorn. Als ik niet al voorzien was geweest had ik me zeker aangesproken gevoeld, en ik denk andere vrouwen van mijn leeftijd ook!
Heel veel succes met je zoektocht!
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Spanker (20) is op zoek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanker (20) is op zoek!   Spanker (20) is op zoek! I_icon_minitimedo dec 09, 2010 5:25 pm

Ik ben het met isis eens, een geweldige advertentie, Björn!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Spanker (20) is op zoek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanker (20) is op zoek!   Spanker (20) is op zoek! I_icon_minitimedo dec 09, 2010 6:31 pm

*En ik maar denken dat er een serieuze reactie was Razz.

Nee even serieus, ik vind het leuk om te horen dat er iemand is die mijn geblaat leuk vindt op te lezen. Ik probeer zelf altijd vrij veel moeite in een contactadvo te stoppen, omdat ik 100% serieus ben over wat ik zoek. Ik heb al een aantal reacties gehad, sommige niet zo veelbelovend, andere veelbelovend, maar ik sta nog steeds open voor meer respons. Ik vind het gewoon leuk om mede-hobbyisten te kennen en misschien iets op te bouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

Spanker (20) is op zoek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanker (20) is op zoek!   Spanker (20) is op zoek! I_icon_minitimedo dec 09, 2010 7:47 pm

rofl
Weer vals alarm Björn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Spanker (20) is op zoek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanker (20) is op zoek!   Spanker (20) is op zoek! I_icon_minitimema nov 07, 2011 7:27 pm

Inmiddels is deze advertentie voor de geïnteresseerden weer actueel. Er zijn wel een aantal verschillen, met name de leeftijd. Ik ben inmiddels 22. Interesse? Ik wacht je mailtje af, of zie je een keer op de klaproos-chat.

Björn
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesly
Watje
Watje
Lesly


Aantal berichten : 18

Spanker (20) is op zoek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanker (20) is op zoek!   Spanker (20) is op zoek! I_icon_minitimezo mei 06, 2012 2:01 pm

Ik Heb gemailt Very Happy en wacht nog op je antwoord Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://melly6.deviantart.com/
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Spanker (20) is op zoek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanker (20) is op zoek!   Spanker (20) is op zoek! I_icon_minitimezo mei 06, 2012 8:36 pm

Belofte is belofte, dus je krijgt nog een mailtje van me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lillian94
Watje
Watje
Lillian94


Aantal berichten : 12

Spanker (20) is op zoek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanker (20) is op zoek!   Spanker (20) is op zoek! I_icon_minitimevr mei 18, 2012 10:52 pm

Hey Ik ben nieuw hier, vandaag een account aangemaakt. Ik ben ook student en begin volgend schooljaar aan mijn eerste stage in Den Haag. Ik heb soms wel eens een duwtje in de goede richting nodig Rolling Eyes Ben je nog steeds op zoek naar Iemand of geld de advertentie niet meer? Embarassed Groetjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fetlife.com/users/2182367
Gesponsorde inhoud





Spanker (20) is op zoek! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanker (20) is op zoek!   Spanker (20) is op zoek! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spanker (20) is op zoek!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 40 jarige spanker zoekt spankee
» Johan, 29 jaar spanker
» spanker zoekt spankee
» 31 jarige discrete spanker zoekt meid/vrouw!
» Hoe trek je een spanker aan op een gewone datingsite

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: