Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spanker (20) is op zoek!

Ga naar beneden 
+2
isis
Björn
6 plaatsers
AuteurBericht
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Spanker (20) is op zoek! Empty
BerichtOnderwerp: Spanker (20) is op zoek!   Spanker (20) is op zoek! I_icon_minitimedo okt 07, 2010 12:41 am

Hallo!

Ik zag dat er hier nog helemaal geen berichtje was geplaatst. Das gek! Laat ik dan maar de eerste zijn. Het is wel een prachtig staaltje copypasta, maargoed. Ik zoek een spankee!

Misschien is dat wat kort door de bocht. Ik zal me eens wat beter voorstellen. Ik ben Björn, nu nog 20 maar over een paar weken niet meer, ik ben 1,96 meter lang, en ik ben student. Mensen omschrijven me als zorgzaam, betrouwbaar, humoristisch, en nuchter. Ik ben niet de dominant die jou als slavinnetje behandelen wil. Ik ben iemand die jou graag dat plekje in je leven bied waar je even jezelf kunt zijn. Een plekje van opluchting, geborgenheid en veiligheid. En dat allemaal verpakt in een spankingspel. Pijn doet het dus wel, dus misschien dat ik toch een sadist ben . Dat is wat het voor mij zo leuk maakt. Voor jou ook?