Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Uitrusting

Ga naar beneden 
+3
annemiek
Strafhand
dawn
7 plaatsers
AuteurBericht
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Uitrusting Empty
BerichtOnderwerp: Uitrusting   Uitrusting I_icon_minitimedo nov 04, 2010 1:27 pm

Toen wij dit weekend een romantisch uitstapje naar Antwerpen maakten, hebben wij een zeer fraaie erowinkel bezocht met kekke spulletjes. We hebben daar flink in de buidel getast om onze collectie spankingmateriaal aan te vullen met een grote zware houten paddle met gaten Evil or Very Mad en een zeer onschuldig ogend doorzichtig en haast elastisch kunststof paddletje met een lief lintje er aan, dat in gebruik helaas bepaald niet onschuldig bleek Crying or Very sad ...

Onze collectie (die ik al was begonnen aan te leggen voor ik überhaupt een Dominant laat staan een Dominante geliefde had, gewoon omdat ik dat spannend vond om te hebben) is daarmee weer een beetje gegroeid. Ik vind dat we intussen best een redelijke voorraad hebben. Hoewel ik de materialen per stuk soms helemaal niet zo graag mag ( spanking ) vind ik het wel leuk om de complete verzameling in ogeschouw te nemen. Wie weet maak ik nog wel eens een lijstje of een foto van wat we allemaal hebben... Dat/die zien jullie dan tzt wel verschijnen.

Hebben jullie ook een grote verzameling en zijn er nog meer subjes die zich al sinds jaar en dag verlustigen in de aanschaf van slagwerk?

(Een van onze leden heeft ongetwijfeld de grootste verzameling van heel Nederland zo niet de wereld. Zou het ook niet interessant zijn om daar eens een inventaris van te zien? Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Uitrusting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitrusting   Uitrusting I_icon_minitimevr nov 05, 2010 12:59 pm

Hallo Dawn,
Mijn collectie past in een kleine sporttas , hoewel 4 van de spaanse rietjes er bovenuit steken, die bij vervoer afgeplakt worden. Dus ik ben niet degene met een enorme collectie.
Wat wil je met het bericht? Dat we een inventaris van onze collectie opsturen? Of een keer deze tentoonstellen en een ruilbeurs opzetten?
Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Uitrusting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitrusting   Uitrusting I_icon_minitimevr nov 05, 2010 1:21 pm

Oh! Ruilbeurs!

Ik heb een klein houten borsteltje in de aanbieding, dat ik best wil ruilen voor iets leers...
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Uitrusting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitrusting   Uitrusting I_icon_minitimevr nov 05, 2010 3:54 pm

Rein schreef:
Mijn collectie past in een kleine sporttas
Oh jee, dominanten met hun koffertje of tas! Dat herinner ik me van de VSSM bijeenkomsten, hoe zo'n dominant dan met z'n koffertje kwam aanzetten.

Ikzelf als liefhebber van "met de hand" heb dat dus niet Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Uitrusting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitrusting   Uitrusting I_icon_minitimevr nov 05, 2010 6:03 pm

Mijn collectie past ook wel in een grote tas. Ik verzamel meer uit liefhebberij, tenslotte heeft Meneer Victor meer dan genoeg attributen. Maar toch heeft het wel iets om zelf ook af en toe wat aan te schaffen. Ik vind het leuk om het af en toe te bekijken en beet te pakken. Als er onverhoopt toch iets gebruikt wordt, protesteer ik natuurlijk wel Sad Want dan pakt hij in plaats van mijn favoriet de tawse, natuurlijk die ellendige badborstel. Het ding is weliswaar van de bodyshop en zal wel stijl hebben, maar hij voelt helemaal niet fijner dan de goedkope borstels van de Lidl. Dus als er mensen zijn die leer willen ruilen voor hout, kom maar op!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Uitrusting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitrusting   Uitrusting I_icon_minitimevr nov 05, 2010 6:14 pm

Mijn eigen collectie bestaat eigenlijk alleen maar uit dingen die ik heb gehad. Kan iemand hier eens aan al die dominanten uitleggen dat ik echt geen paddles/tawses enzovoort voor mijn verjaardag/housewarming of als afscheidsvadeautje hoef te krijgen?
Alle gekheid bij elkaar, het heeft natuurlijk ook wel wat om boven een la met enge dingen te slapen.

Dat van die tassen klonk mij eerlijk gezegd wel wat vreemd in de oren. Al die mensen in Engeland kwamen altijd met een vistas of tekenkoffer aanzetten...
Misschien is dat wel een beetje cultureel bepaald of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Uitrusting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitrusting   Uitrusting I_icon_minitimevr nov 05, 2010 6:55 pm

elisa schreef:
Dat van die tassen klonk mij eerlijk gezegd wel wat vreemd in de oren. Al die mensen in Engeland kwamen altijd met een vistas of tekenkoffer aanzetten...
Dat snap ik niet: een vistas is toch een tas?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Uitrusting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitrusting   Uitrusting I_icon_minitimevr nov 05, 2010 10:48 pm

Een vistas valt niet onder mijn definitie van een sporttas W...
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Uitrusting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitrusting   Uitrusting I_icon_minitimevr nov 05, 2010 11:33 pm

Ik denk dat ik niet weet hoe een vistas eruit ziet... Maar heb je niet iets dat "hengelsport" heet?

Jij hebt dus ook de ervaring van de dominant met zijn koffertje Ik vond het altijd iets aandoenlijks hebben, hun enthousiasme voor zo'n uitrusting.

Maar misschien dat als je aan den lijve ervaart wat er uit zo'n koffertje kan komen, dat je dan meer respect ervoor hebt?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

Uitrusting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitrusting   Uitrusting I_icon_minitimevr nov 05, 2010 11:44 pm

Ik heb nu ineens enorme associaties met Okki Trooi.
De oudgedienden onder ons kennen hem waarschijnlijk nog wel.
Een koffertje, waar onuitputtelijk krentenbollen uit kwamen.
Koffertje open, krentenbollen eruit. Koffertje dicht en daarna weer open.... en hoppa daar waren weer nieuwe bollen.
Zo'n toverkoffertje, maar dan met spanking atributen lijkt me wel gaaf Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Uitrusting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitrusting   Uitrusting I_icon_minitimeza nov 06, 2010 12:02 am

Tom schreef:
Ik heb nu ineens enorme associaties met Okki Trooi.
De oudgedienden onder ons kennen hem waarschijnlijk nog wel.

Nee, zei me niets. Blijkbaar ben ik niet oudgediend genoeg... Evil or Very Mad

Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Uitrusting Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uitrusting   Uitrusting I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Uitrusting
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Je favoriete instrument-
Ga naar: