Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Gisteren in de trein

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Gisteren in de trein Empty
BerichtOnderwerp: Gisteren in de trein   Gisteren in de trein I_icon_minitimewo nov 10, 2010 9:07 am

Gisteren in de trein hoorde ik een mevrous in de stoel achter me bellen met haar dochter of die een sleutel onder een bloempot wou leggen, want blijkbaar was ze haar sleutel vergeten. En ze voegde eraan toe "... en niet aan Pappa zeggen!" Toen ik daarover grinnikte sprak ze me aan, en veronschuldigde zich dat ze haar dochter aanzette tot onwaarheden. Waarop ik zei "ja, ik snap dat je wil dat je man het niet te weten komt, want anders krijg je ervan langs!" Waarop ze een beetje verlegen "inderaad" lachte.

Wat ik dus wel grappig vond. Achteraf bedacht ik dat ik beter "... anders volgt er huiselijke discipline" had kunnen zeggen, om te kijken wat haar reactie daar op was geweest. Maar ja, zoiets bedenk ik dus altijd pas achteraf. Haar reactie had vast niets met ons soort ding te maken, maar ik kon dat er wel bij fantaseren, wat me dus amuseerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
nanatalie
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
nanatalie


Aantal berichten : 183

Gisteren in de trein Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gisteren in de trein   Gisteren in de trein I_icon_minitimewo nov 10, 2010 8:27 pm

Oh W, wat een leuk verhaal !

Als ik die dame in kwestie was geweest, had je me ongetwijfeld onmiddellijk door gehad. Op jouw opmerking : " ... anders krijg je er van langs!" had ik waarschijnlijk met een rood hoofd zoiets gemompeld : "ja, hihi, was het maar waar ... " of zoiets.




Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gisteren in de trein
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nrc next gisteren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: