Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 eerste ontmoeting

Ga naar beneden 
+5
Thomas
dawn
Strafhand
Björn
carlijn
9 plaatsers
AuteurBericht
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitimema dec 06, 2010 3:00 am

hoi iedereen!
Ik zat er net is over na te denken hoe ik zou reageren als ik voor het eerst een Dom zou ontmoeten, en ik heb werkelijk geen idee! Misschien klap ik wel helemaal dicht ofzo.. Ik zou het in ieder geval doodeng vinden denk ik (niet persoonlijk bedoeld Wink ). Hoe hebben jullie die eerste ontmoeting ervaren?

groetjes carlijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitimema dec 06, 2010 3:07 am

Ben jij ook nog steeds wakker Wink ? Ik was bij m'n eerste ontmoeting met een spankee doodnerveus. We hadden afgesproken eerst gewoon eens een drankje te doen, een soort date dus eigenlijk. Dat is ook vrij belangrijk, omdat je elkaar op die manier leert kennen als mens, waardoor je een vertrouwensband kunt opbouwen. De zenuwen waren trouwens helemaal weg toen ik d'r voor het eerst zag. Wel apart overigens, dat je iemand ontmoet met eigenlijk het doel haar een pak slaag te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitimema dec 06, 2010 3:14 am

hihi ja, vooral erg handig met de volgende dag twee tentamens:P maar goed.. ik hoop maar dat dat bij mij ook zo zal gaan. En ik zou idd zeker niet willen dat er de eerste keer al iets gebeurt. Hoe oud was je toen eigenlijk? En zij? (sorry ik ben gewoon heel nieuwsgierig)
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitimema dec 06, 2010 3:17 am

Ik 20, zij 21. Eigenlijk heb ik ook alleen maar spankees gehad die ouder zijn. Dat de eerste keer er direct gespankt wordt is misschien leuk, maar inderdaad niet erg verstandig. Het gaat wel om het opbouwen van een bepaalde vriendschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitimema dec 06, 2010 7:50 pm

Hallo Carlijn
Er kunnen 2 verschillende eerste ontmoetingen zijn: met iemand die je al kent en aan wie je deze bijzondere gevoelens hebt verteld; of iemand die je totaal onbekend is en die je hebt gezocht op basis van je wensen.
In beide gevallen lijkt het me goed om je eigen wensen vast te stellen: wat wil je en wat wil je niet? Daar kun je rustig een tijdje over doen.
Dan adviseer ik om zeker een eerste keer te blijven bij je wensen en grenzen. Zie ook de tips: deze verwijzing geeft je vooral tips voor een eerste ontmoeting tussen dominant en submissive / onderdanig of hoe je het ook noemt. Mocht een dominant roepen: “ja maar, een echte onderdanige danst meteen naar mijn pijpen en negeert eigen wensen", dan moet je hem negeren.

http://klaproos.heavenforum.org/je-eerste-keer-f12/voor-je-eerste-keer-hoe-herken-je-een-goede-dominant-t282.htm?highlight=eerste

Misschien vind je de lijsten met tips lang, maar er zijn nu eenmaal voorzichtige mensen.
Om terug te komen op je vraag: een eerste keer met een onbekende vrouw was ik aangenaam gespannen; dat is nog steeds zo bij iemand die voor het eerst buiten de “Vanille-paden” treedt.
Groet
Rein

Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitimema dec 06, 2010 8:06 pm

Hoi carlijn,

mijn eerste ontmoeting met een Dominant was wel grappig. Ik was verschrikkelijk zenuwachtig, hij misschien ook wel, maar dat liet hij niet echt merken. We gingen ergens lunchen en op weg naar het restaurantje viel hij van een trapje... Dat vond ik zo lullig voor hem, omdat hij natuurlijk the man wilde zijn. Gedurende de dag werd het allemaal makkelijker en ontspannener, alleen als hij erg on topic opmerkingen begon te maken werd ik er weer zenuwachtig van. Het was best gezellig allemaal. Uiteindelijk is hij trouwens niet mijn Dominant geworden en heeft hij me niet eens ooit gespankt. Maar ik heb hem nog wel eens terug gezien.

Wat betreft in het begin voorzichtig zijn: je moet gewoon zo voorzichtig zijn als goed voelt voor jou. Niets doen voor je er aan toe bent, je nergens toe laten dwingen voordat je besloten hebt dat jij je door de persoon in kwestie wilt laten dwingen en zo. Maar ook niet wachten als je er wel aan toe bent natuurlijk.

Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas
Watje
Watje



Aantal berichten : 19

eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitimedo maa 17, 2011 3:20 pm

Ik heb nog nooit via internet met iemand afgesproken over dit onderwerp. Denk dat het toch super spannend zal zijn om iemand te ontmoeten die je misschien gaat spanken. Toch denk ik dat het voor de dames nog veel spannender is dan voor een man. Op internet kan iemand heel anders overkomen dan dat degene in het echt is. Je hebt tegenwoordig veel gekken op de wereld. Als vrouw ben je toch een stukje kwetsbaarder dan een man. Ik zou erg voorzichtig zijn met zo internetdate.

Wanneer je degene nog nooit in het echt heb gezien dan zou ik bij de eerste keer afspreken op een openbare plek. Gewoon gezellig wat kletsen en wat drinken of eten. Kijken of je elkaar kan vertrouwen en of er een soort klik is. Mocht het goed voelen aan beide kanten dan zou ik pas overgaan tot de echte spankdate Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitimedo maa 17, 2011 9:27 pm

Thomas schreef:
Ik heb nog nooit via internet met iemand afgesproken over dit onderwerp. Denk dat het toch super spannend zal zijn om iemand te ontmoeten die je misschien gaat spanken.
Wanneer je degene nog nooit in het echt heb gezien dan zou ik bij de eerste keer afspreken op een openbare plek. Gewoon gezellig wat kletsen en wat drinken of eten. Kijken of je elkaar kan vertrouwen en of er een soort klik is. Mocht het goed voelen aan beide kanten dan zou ik pas overgaan tot de echte spankdate Laughing

Hallo Thomas,
Dat afspreken op een openbare plek is iets wat ik zo hanteer.
Soms valt dat niet mee; als blijkt dat een stationsrestauratie is opgeheven na 10 jaren zoals op Amsterdam Amstel, dan zit je ineens in een lawaaierige hoek onder de patat-frieten.

Overigens welkom op deze site en veel leesplezier en schrijfgenoegen gewenst.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitimedo maa 17, 2011 9:42 pm

Iets buiten Amsterdam Amstel zit café-restaurant Dauphine, erg fijne sfeer daar. Alleen niet om 12 uur of 18 uur proberen naar binnen te komen zonder reservering. Utrecht Centraal heeft dan weer wel een fijne stationsrestauratie Cool

Zelf vind ik het altijd wel prettig om in zo'n geval in de stad af te spreken, dan kun je nog een stukje lopen tijdens het kennismaken. Mochten er dan wat stiltes vallen, dan is dat minder erg dan in een stil café tegenover elkaar zittend.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitimevr maa 18, 2011 12:39 am

De restauratie op Utrecht Centraal is gesloten sinds kort. Dat is dus geen goede optie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas
Watje
Watje



Aantal berichten : 19

eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitimevr maa 18, 2011 12:56 am

leentje schreef:
De restauratie op Utrecht Centraal is gesloten sinds kort. Dat is dus geen goede optie.

gewoon het centrum van utrecht in gaan. er is genoeg te doen in utereg me stadsjie Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitimezo maa 20, 2011 4:49 am

en als je geen zin hebt om te lopen, er is sinds kort een tweede starbucks op station utrecht
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitimezo maa 20, 2011 11:43 am

Hm... Starbucks. Daar zou ik bijna een eerste ontmoeting voor doen.
Jammer dat ik al extreem voorzien ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Nick


Aantal berichten : 249

eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitimezo maa 20, 2011 11:45 am

Gesloten, echt? Wat jammer, ze hadden er altijd lekkere pasta. Maar de Starbucks is een prima alternatief natuurlijk.

Voor de echte nerds: als je richting ABN Amro loopt en dan door naar de Albert Heijn, dan zit daarnaast Seats2meet.com, een heerlijke plek met gratis koffie, thee én internet voor iedereen die het weet te vinden. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





eerste ontmoeting Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste ontmoeting   eerste ontmoeting I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
eerste ontmoeting
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De eerste ontmoeting
» ontmoeting
» nog meer spankinggereedschap
» Nou, neuh.
» Eerste keren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Gevoelig-
Ga naar: