Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 age

Ga naar beneden 
+20
KcirtaP
Gille-
jongkind
wenneke
Jimvdberg
Liquid
Ruben
angelica
isis
mickey
Tom
Peetwie
nanatalie
elisa
Strafhand
Björn
spoilt
W
dawn
carlijn
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 13, 2010 8:59 pm

Ja, inderdaad "for what it's worth". Net als FYI "for your interest betekent. Of YMMV "your mileage may vary". Enz. enz. HTH.

Spankos en onderwijs, tsja. Bij Doms kan ik me wel voorstellen dat het leraarsambt een zekere aantrekkingskracht uitoefent... Twisted Evil

Destijds bij de jarenvijftigschool was dat wel bijzonder... het erg vertrouwd en toch héél anders!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 14, 2010 9:32 pm

Nou, ik ben een 55-jarige non-conformist zonder kind en (momenteel) zonder partner maar wel met een vaste woon-en verblijfplaats.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 34

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 16, 2010 9:39 pm

Deze Dom is 53.
Ik heb gemerkt dat leeftijdsverschil niet zo heel veel uitmaakt in een D/s relatie.
Zou vroeger hebben gedacht dat jonge subjes wat 'flexibeler' en 'gehoorzamer' waren, maar dat blijkt in mijn ervaring volkomen ongerelateerd te zijn aan leeftijd, puur aan karakter.
Terug naar boven Ga naar beneden
mickey
Eeuwige wat
mickey


Aantal berichten : 220

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimevr dec 17, 2010 12:02 am

Ik ben 30
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimema jan 31, 2011 12:33 am

Ik ben een 23 jarige rechtse over haar kinderen pratende redelijke geconformeerde welzijnswerker. Very Happy Heel leuk om jezelf eens op zon manier samen te vatten!
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimema jan 31, 2011 7:42 pm

Ik ben.... in de war?

maar qua leeftijd ben ik al 30 dagen 24
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimema jan 31, 2011 8:28 pm

Nog gefeliciteerd! En waarom ben je in de war?
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimema jan 31, 2011 11:33 pm

Thanks, maar kom alsjeblieft niet aanzetten met de oh-wat-grappig-dan-ben-je-een-nieuwjaarskindje-dat-is-zeker-hardstikke-leuk crap Evil or Very Mad
Dat heb ik nu zo vaak gehoord dat ik mom2

Maar toch dank je wel Very Happy


Rein schreef:
Kinderlozen en over-hun-kind-praters, linkse rakkers en rechtse ballen, non-conformisten en platgetreden-paden-lopers [meestal autorijders], de 8 groepen uit de motivaction-indeling; je kunt allerlei verschillen hebben en binnen ie verschiilen ook overeenkomsten hebben die het gesprek bemoeilijken of vergemakkelijken; jawel, de spanking-voorkeur hoort daar ook bij.


Daarom/daardoor ben ik in de war.... WTH is een non-conformist?
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimedi feb 01, 2011 10:33 am

angelica schreef:

Rein schreef:
Kinderlozen en over-hun-kind-praters, linkse rakkers en rechtse ballen, non-conformisten en platgetreden-paden-lopers [meestal autorijders], de 8 groepen uit de motivaction-indeling; je kunt allerlei verschillen hebben en binnen ie verschiilen ook overeenkomsten hebben die het gesprek bemoeilijken of vergemakkelijken; jawel, de spanking-voorkeur hoort daar ook bij.


Daarom/daardoor ben ik in de war.... WTH is een non-conformist?

Hallo Angelica
Mijn dikke Van Dale is uit 1982; deze geeft als betekenis:
“het niet-meedoen aan wat “iedereen” doet; streven naar een zelfstandige levenshouding; niet-aansluiting bij een staatskerk.
Dat laatste is vreemd, maar ja een woordenboek uit 1982 . . . . . .

Wikipedia geeft als conformisme onder meer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Conformist
Conformisme slaat op het aanpassen van zichzelf aan het gedrag en de opvattingen die heersen in een bepaalde groep met als doel geaccepteerd te worden binnen deze groep.
Etc, etc
Ik veronderstel, dat wie graag buiten de platgetreden paden loopt, ook minder belemmeringen in zichzelf heeft om bezig te gaan met spanking.
WTH? Ik krijg een vermoeden wat dat betekent.
Met groet Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimedi feb 01, 2011 11:28 am

Dank je Rein, het is me allemaal wat duidelijker geworden.
Dan ben ik een 24-jarige kinderloze linkse half-non-conformist zonder partner Smile

haha ik weet niet of WTH een officiële afkorting is maar hier stond het in ieder geval voor What The Hell Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimedi feb 01, 2011 11:29 am

Rein schreef:
WTH? Ik krijg een vermoeden wat dat betekent.
Ik ken dat als "WTF" Twisted Evil

Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimedi feb 01, 2011 11:45 am

Pfff.... en dan zeggen ze dat subs opgevoed moeten worden
Ik wilde het nog netjes houden Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimedi feb 01, 2011 1:59 pm

Ik ben een 22 jarige linkse non-conformist zonder partner of kinderen, en er trots op. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Liquid
Watje
Watje



Aantal berichten : 9

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 02, 2011 2:17 am

/me is een 23 jarige man, met een politiek complexe voorkeur welke niet valt te vatten in de enkelvoudige dimensie van links/rechts (zeg maar gevalletje richt een eigen partij op)

Ik ben een groot voorstander van conformisten die zich aanpassen aan mij.....daar ik een non-conformist bent houdt dat me scherp en beweeglijk Very Happy (heeft onwaarschijnlijk te maken met de vorige uitspraak over politiek).

Ben overigens niet werkzaam in het onderwijs maar als begeleider van jongeren in de zorg.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimewo feb 02, 2011 2:24 am

Grappig al die nonconformisten hier....krijg ik toch het idee dat jullie aardig geconformeerd zijn aan elkaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimvdberg
Meeloper
Meeloper
Jimvdberg


Aantal berichten : 89

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 07, 2011 3:49 pm

Ik ben 19 Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
wenneke
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
wenneke


Aantal berichten : 274

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 07, 2011 7:34 pm

en ik dus 24 zoals de meeste van jullie inmiddels wel weten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
jongkind
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 26

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 30, 2016 5:14 pm

cc


Laatst aangepast door jongkind op zo aug 07, 2016 12:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gille-
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 30, 2016 8:37 pm

en ik heb, na rijp beraad, besloten om niet meer te verjaren...ne mens wordt daar zo oud van eh
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 31, 2016 1:43 am

isis schreef:
Ik ben een 23 jarige rechtse over haar kinderen pratende redelijke geconformeerde welzijnswerker.  Very Happy  Heel leuk om jezelf eens op zon manier samen te vatten!

Ik las dit ineens van mezelf terug, best hilarisch:D
Terug naar boven Ga naar beneden
KcirtaP
Watje
Watje



Aantal berichten : 13

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 31, 2016 10:15 pm

48
scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimema feb 01, 2016 1:34 am

carlijn schreef:
hoi allemaal  
Ik weet dat ik hier wel een van de jongsten ben Cool , maar ik zou het wel leuk vinden om te weten hoe oud kullie allemaal zijn! Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor;)

Ik lees dit en ik denk 'is dit serieus 5 jaar geleden?' Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimema feb 01, 2016 10:12 am

ik ben van 1978, met man en 2 kinderen, waar ik graag over praat, pas me zo min mogelijk aan, ga graag mijn eigen gang, stem meestal links van het midden, ben ageplayer van een jaar of 3, zou graag een HA-relatie hebben, maar mij man heeft daar wat moeite mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
KcirtaP
Watje
Watje



Aantal berichten : 13

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimema feb 01, 2016 11:15 am

puk schreef:
zou graag een HA-relatie hebben

Help me even Question

Wat is een HA relatie?
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitimema feb 01, 2016 11:46 am

dat is gewoon te snel getypt, moet HD zijn...

zou er ook nog huiselijke ageplay van kunnen maken natuurlijk Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





age - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: age   age - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
age
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: