Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Mosella komt hier ook eens kijken...

Ga naar beneden 
+3
Strafhand
W
elisa
7 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Mosella komt hier ook eens kijken... Empty
BerichtOnderwerp: Mosella komt hier ook eens kijken...   Mosella komt hier ook eens kijken... I_icon_minitimewo dec 15, 2010 7:15 pm

Hallo allemaal...

Dit forum heb ik bij toeval gevonden en het leek me leuk mij aan te melden.
Ben al een wat oudere jaargang.....ben iets over de mid 50 om precies te zijn.
Weduwe al 7 jaar.
Wij genoten van het uitleven van spanking en het was heel leuk om na zoveel jaar huwelijk toch altijd nog van de spanning van een goede spanking te kunnen genieten!!
Na de dood van mijn man heb ik wel wat spanking vriendschappen gehad, maar op de één of andere manier zat de ware er niet tussen.

Lijkt me leuk om eens wat ervaringen uit te wisselen op dit forum.
Groetjes, Mosella.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Mosella komt hier ook eens kijken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mosella komt hier ook eens kijken...   Mosella komt hier ook eens kijken... I_icon_minitimewo dec 15, 2010 8:42 pm

Hoi Mosella,

Welkom hier op het forum.
Veel plezier hier en succes met het vinden van de ware!

elisa
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Mosella komt hier ook eens kijken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mosella komt hier ook eens kijken...   Mosella komt hier ook eens kijken... I_icon_minitimewo dec 15, 2010 9:48 pm

Hallo mosella, ook van mij welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Mosella komt hier ook eens kijken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mosella komt hier ook eens kijken...   Mosella komt hier ook eens kijken... I_icon_minitimewo dec 15, 2010 10:17 pm

Hallo Mosella,
Leuk om een generatiegenoot te kunnen verwelkomen.
Ik ben benieuwd naar je verhalen, vragen en andere bijdragen.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Mosella komt hier ook eens kijken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mosella komt hier ook eens kijken...   Mosella komt hier ook eens kijken... I_icon_minitimedo dec 16, 2010 12:34 am

Hoi Mosella,

welkom op Klaproos!

Goed te horen dat je ook op wat latere leeftijd nog je spankingfantasieën uit kunt leven. Dat geeft hoop voor de toekomst! Wink

Het lijkt me heel moeilijk als je je man en daarmee ook je spankingpartner verliest. Waar pak je dan de draad weer op?

Ik wens je hier veel plezier en wie weet kom je "Hem" hier tegen!

Groeten,

dawn
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Mosella komt hier ook eens kijken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mosella komt hier ook eens kijken...   Mosella komt hier ook eens kijken... I_icon_minitimedo dec 16, 2010 1:13 am

hoi mosella!
Welkom op het forum! Het is hier altijd super gezellig dus ik denk dat je je wel zal vermaken.

groetjes carlijn
Terug naar boven Ga naar beneden
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

Mosella komt hier ook eens kijken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mosella komt hier ook eens kijken...   Mosella komt hier ook eens kijken... I_icon_minitimedo dec 16, 2010 2:18 am

Hoi mosella,

van harte welkom hier cheers ik hoop dat je snel een goede Dom zult vinden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mosella komt hier ook eens kijken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mosella komt hier ook eens kijken...   Mosella komt hier ook eens kijken... I_icon_minitimedo dec 16, 2010 3:20 pm

dawn (wo dec 15, 2010 10:34 pm) schreef:



Het lijkt me heel moeilijk als je je man en daarmee ook je spankingpartner verliest. Waar pak je dan de draad weer op?
dawn

Ja Dawn...dat was zeker niet makkelijk . Na ongeveer anderhalf jaar ben ik weer op zoek gegaan naar een partner. Aanvankelijk eerst voor spanking. Maar dat is niet voldoende. een beetje vriendschap is toch ook wel leuk. Ik heb een tijd een leuke spankingvriend gehad die ik via een duits forum heb leren kennen. Niet al te ver over de grens. Maar voor zijn werk moest hij toen heeeeeel ver Duitsland in en is daar toen ook gaan wonen. Daz zie je elkaar te weinig.

Moest niet alleen mijn spanking draad oppakken, maar ook heel veel andere. Na 7 jaar went het wel iets, maar soms kan ik hem zó gigantisch missen!
Groetjes, Mosella
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Mosella komt hier ook eens kijken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mosella komt hier ook eens kijken...   Mosella komt hier ook eens kijken... I_icon_minitimedo dec 16, 2010 3:37 pm

Ik ben het met je eens, dat een spankingrelatie niet zonder op zijn minst een vorm van vriendschap kan. Ik heb ooit na wat experimenten en ervaringen besloten dat ik zelfs dat te weinig vond en het alleen nog binnen een liefdesrelatie wil. Gelukkig is het me gelukt in alle aspecten de juiste partner te vinden. Maar de spoeling is erg dun, dat kan ik beamen. De leuke Dominante kerels liggen niet voor het oprapen!

Ik wens je heel veel succes met je zoektocht en hoop dat je Hem snel tegenkomt! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Mosella komt hier ook eens kijken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mosella komt hier ook eens kijken...   Mosella komt hier ook eens kijken... I_icon_minitimedo dec 16, 2010 10:52 pm

Hallo mosella,

Wees welkom in ons midden. Als je hier nieuw bent is er heel veel te lezen en te zien dus ik zou zeggen kijk op je gemak eens rond. En post lekker mee op het forum. Succes met alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mosella komt hier ook eens kijken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mosella komt hier ook eens kijken...   Mosella komt hier ook eens kijken... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mosella komt hier ook eens kijken...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tom komt ook eens kijken
» Wie denkt hier ook wel eens aan?
» a
» Samen kijken naar spanking films
» machteld stelt zich ook eens voor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: