Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spanko bij cosmetica merk Lush?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Spanko bij cosmetica merk Lush? Empty
BerichtOnderwerp: Spanko bij cosmetica merk Lush?   Spanko bij cosmetica merk Lush? I_icon_minitimedi feb 16, 2010 7:53 pm

Ik denk dat 1 van de mensen die de namen bedenkt bij Lush ook 1 van ons is. Kijk maar:

You Snap the Whip: https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=111&category_id=494&option=com_virtuemart&Itemid=80

Buffy ( the backside slayer): https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=233&option=com_virtuemart&category_id=494

Whipstick: https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=121&category_id=499&option=com_virtuemart&Itemid=80

en vroeger schijnen ze spank me showergel gehad te hebben.

Overigens gebruik ik Dream Cream voor probleemhuid, ook tijdelijke, plaatselijke probleemhuid door Victor veroorzaakt. Werkt erg goed en het maakt mijn billen weer zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Spanko bij cosmetica merk Lush? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanko bij cosmetica merk Lush?   Spanko bij cosmetica merk Lush? I_icon_minitimedi feb 16, 2010 9:02 pm

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dream cream!!!

Het ruikt niet zo lekker, maar het werkt gewèèèèèèèldig!!!

I :heart: Lush
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Spanko bij cosmetica merk Lush? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanko bij cosmetica merk Lush?   Spanko bij cosmetica merk Lush? I_icon_minitimedo feb 18, 2010 4:24 pm

Als ik ergens de tijd vandaan kan halen ga ik gelijk even kijken!!!!
(Soms heeft ver weg wonen ook wel voordelen Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Spanko bij cosmetica merk Lush? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanko bij cosmetica merk Lush?   Spanko bij cosmetica merk Lush? I_icon_minitimedo feb 18, 2010 8:00 pm

Ja, het is een Brits bedrijf elsa, dus jij zit nu goed. ( voor zover een spankee goed zit Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Spanko bij cosmetica merk Lush? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanko bij cosmetica merk Lush?   Spanko bij cosmetica merk Lush? I_icon_minitimedo feb 18, 2010 8:30 pm

tomaatje schreef:
Ja, het is een Brits bedrijf elsa, dus jij zit nu goed. ( voor zover een spankee goed zit Wink )

Op het moment even niet tomaatje, maar komt vast binnekort goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Spanko bij cosmetica merk Lush? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanko bij cosmetica merk Lush?   Spanko bij cosmetica merk Lush? I_icon_minitimema maa 08, 2010 10:34 pm

En jawel, ik ben in het bezit van een blok Buffy:
Zelfs de verpakking zegt het: Use it to scrub, tone up and moisturise your thighs and bottom...
Ideaal voor een spankee dus, en hij ruikt ook nog eens heeeel lekker.

Binnenkort krijgen jullie een verslag...
Terug naar boven Ga naar beneden
elisa
Overijverige Poster
Overijverige Poster
elisa


Aantal berichten : 717

Spanko bij cosmetica merk Lush? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanko bij cosmetica merk Lush?   Spanko bij cosmetica merk Lush? I_icon_minitimedo maa 18, 2010 3:31 am

Recensie:

Krap een week geleden heb ik Buffy uitgeprobeerd. Heerlijk grote scrub-korrel en laat een heerlijke dikke vettige laag achter. (Maar dan weer niet zoeen die vet aanvoelt, heerlijk op je billen en dijen)
Om die reden gebruik ik hem zelf ook echt alleen maar voor die plekjes die wel wat kunnen hebben. Op mijn bovenlijf zou ik bijvoorbeeld ook niet zo'n vettige laag willen hebben.

Toen ik op shopping-spree was voor iris kon ik de verleiding niet weerstaan om ook voor mezelf een Snap The Whip te kopen.
Ze hadden er op de verpakking wel bij mogen zeggen: Niet gebruiken als de badkamer net schoon is...
Maar goed, ook dit is een heerlijke scrub, met venijnige kleine lekkere scrubkorreltjes voor over je hele lijf. En dan naderhand als je helemaal zwart bent alles weer grondig afsp0elen... Heerlijk voor over je hele lijf dus.

Conclusie: allebij heerlijk, maar voor het doel billen en dijen ga ik persoonlijk toch voor Buffy.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spanko bij cosmetica merk Lush? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanko bij cosmetica merk Lush?   Spanko bij cosmetica merk Lush? I_icon_minitimedo maa 18, 2010 9:08 am

rofl
Je lijkt wel een commercial elsa, ze kunnen je zo inhuren bij Lush
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Spanko bij cosmetica merk Lush? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanko bij cosmetica merk Lush?   Spanko bij cosmetica merk Lush? I_icon_minitimedo maa 18, 2010 7:49 pm

Ja, je krijgt wel een ander kleurtje van You Snap the Whip. Maar gelukkig spoel je het wel zo weg. De combinatie van YSTW en Dreamcream zorgt bij mij voor een hele zachte, gladde huid. Ik had wat bultjes op mijn arm en die waren na het scrubben en smeren helemaal weg.

Leuke bijkomstigheid vind ik dat ze zo veel mogelijk natuurlijke producten gebruiken en dat het niet wordt getest op dieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
annemiek
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
annemiek


Aantal berichten : 231

Spanko bij cosmetica merk Lush? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanko bij cosmetica merk Lush?   Spanko bij cosmetica merk Lush? I_icon_minitimezo apr 04, 2010 12:53 pm

In mijn badkamer staat verder nog:

Honey beehave (dusting powder)

Spank me with saplings (shower jelly, nu leeg helaas)

Want to believe (bathmelt voor kerst)
Op de website staat:
Not everyone can make Santa's "Nice" list, so for those that lean a little more naughty, consider gifting them LUSH's Want to Believe Bath Melt
En op de sticker:
Stoute kinderen krijgen in Spanje geen cadeautjes met kerst maar houtskool. Deze Bubble Bar is gebaseerd op een Spaans snoepje wat lijkt op houtskool

yup. Leuke zaak
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Spanko bij cosmetica merk Lush? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanko bij cosmetica merk Lush?   Spanko bij cosmetica merk Lush? I_icon_minitimeza jul 17, 2010 9:18 pm

Donderdag gingen dawn en ik gezellig een dagje op stap. Na een lunch op een terras in Z bezochten we een smaakvolle erotische winkel in Rotterdam (ben de naam vergeten, dawn weet het wel!). dawn kwam er vandaan met wat nieuw meptuig waaronder een eng rood zwiepend stokje, maakt weinig geluid dus heel geschikt om mee te gaan op vakantie. De stemming zat er inmiddels lekker in. In Scheveningen liepen we een prachtig filiaal van Sabon in en werden door een enthousiaste verkoopster aangemoedigd om bij een grote tafel vol lekker ruikende potten onze handen te scrubben. En ja hoor, mijn handen waren na afloop niet alleen heerlijk zacht maar roken ook zalig. dawn en ik keken elkaar aan, spraken het niet uit maar dachten hetzelfde. Allebei zochten we een enorme pot (volgens de verkoopster goed voor een half jaar fanatiek scrubben) uit. Ik kocht er ook nog een heerlijk ruikende body lotion bij uit en kon het niet laten nog een lief klein badborsteltje met een strikje eromheen te pakken.

Zie hier het assortiment:
http://www.sabon.nl/product-groep-producten/81/body-scrub.aspx

Ik heb de scrub inmiddels gebruikt en ben nu van top tot teen heerlijk zacht en ruik ook nog eens lekker.
Ik heb de delicate jasmin gekocht, maar de andere potjes roken ook erg lekker.
Eerlijk is eerlijk ik vind het een betere scrub dan die van Lush en het ruikt een stuk lekkerder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spanko bij cosmetica merk Lush? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanko bij cosmetica merk Lush?   Spanko bij cosmetica merk Lush? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spanko bij cosmetica merk Lush?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» "Spanko"
» spanko test
» Spanko-pingu
» Herken de spanko takemeout
» Nieuwe poll: hoelang ben jij al spanko?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: