Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Good girl spankings

Ga naar beneden 
+6
angelica
Strafhand
spijtebijt
isis
dawn
Ruben
10 plaatsers
AuteurBericht
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimedo jan 13, 2011 1:30 am

Ik ben heel benieuwd naar good girl spankings. Na het doorlezen van het forum heb ik hier en daar opgepikt dat sommige subs hier veel plezier van hebben, als beloning van een externe Dom na het halen van een doelstelling.
Maar hoe zit het met good girl spankings binnen een intiemere relatie, valt het daar regelmatig te gebruiken als beide partijen er plezier uithalen. Of denken de subs dat dit overmatig gebruik er op termijn het gevoel van beloning uit zou halen?
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimedo jan 13, 2011 1:46 am

Wat mij betreft kan een ggs ALTIJD! flower Gewoon omdat het leuk is. Ik denk niet dat het gevoel van beloning erdoor weggenomen wordt, hoor. Misschien maakt het dat gevoel juist wel sterker als je ze regelmatig op fijne momenten binnen een intieme relatie inzet. Smile

Als je daarnaast binnen die relatie ook aan disciplinaire acties doet, denk ik wel dat het zaak is dat er een duidelijk onderscheid tussen een ggs en een strafspanking is. En dat vergt enige ervaring. Maar komt tijd, komt raad: dat leer je vanzelf. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimedo jan 13, 2011 11:05 pm

Wat is precies een ggs...Ik krijg ze niet in de zin van een beloning. Ik kan me ook weinig voorstellen bij een spanking als beloning. Spankings voor de lol doen wij zo vaak. Gewoon omdat het leuk is idd. Een ggs van een externe dominant lijkt me best vreemd...een spanking voor de lol wekt toch al snel erotische gevoelens op lijkt mij.

groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimevr jan 14, 2011 1:09 pm

Nee, hoor isis! Spanking is discipline, dat weet je toch? Dat doen we alleen om er beter van te worden en onze doelen te bereiken... In elk geval heeft het niets met erotiek te maken!




rofl
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimevr jan 14, 2011 3:34 pm

Lijkt me wat moeite kosten ze gescheiden te houden. Al zal de aan/af wezigheid van een preek vooraf helpen ze uitelkaar te houden. Maar bij een externe dom de erotiek ervan gescheiden houden lijkt me nog moeilijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
spijtebijt
Meeloper
Meeloper
spijtebijt


Aantal berichten : 91

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimevr jan 14, 2011 5:02 pm

Ik vind het zeker niet moeilijk ze uit elkaar te houden. De ontspannen tikken komen bij ons toch meestal tijdens sex voor. Of even een paar tikjes tussendoor.
Wanneer het voor straf is weet ik het echt wel hoor Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimevr jan 14, 2011 7:17 pm

Hallo Ruben,
Zowel ik als mijn sub / vriendin beleven veel plezier aan een zogenaamde Good girl spanking. Maar dat is omdat we dit doen en beleven voor de erotiek en de ontspanning.
Wanneer ik een andere vrouw op haar blote billen geef, laat ik de erotiek er buiten, maar dan blijft het wel gewoon spannend en ontspannend en krijgt de sub er een “sauna-gevoel” bij.
Ik heb het nooit gedaan bij de vrouw die ik begeleidde; dan is het straf om de straf en de bijsturing.

Na aanleiding van jouw vraag heb ik gekeken of het begrip GGS voorkomt op de diverse woordenlijsten. Ik probeer daar een apart bericht van te maken.
Met groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimevr jan 14, 2011 10:54 pm

Ruben schreef:
Lijkt me wat moeite kosten ze gescheiden te houden. Al zal de aan/af wezigheid van een preek vooraf helpen ze uitelkaar te houden.

Het verschil zit hem denk ik vooral in de sfeer en in de opbouw van het pak slaag. Straf is gewoon meteen hard, terwijl een goede ggs niet alleen gepaard gaat met veel billen strelen tussendoor, maar vooral ook langzaam opgebouwd wordt en gaandeweg aan kracht wint... om in een hoogtepunt te eindigen, zeg maar... drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimeza jan 15, 2011 7:50 pm

Had altijd een idee van een GGS als een fun-spanking.
Een spanking die niet per se nodig is, maar gewoon wordt gegeven voor het plezier van beide partijen.
engelachtig
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimeza jan 15, 2011 8:35 pm

Ja idd zo zie ik het ook Angelica. Alleen zijn er mensen die het toch echt beleven als een functionele beloning, en beloning staat natuurlijk altijd in relatie tot straf endus tot de HD relatie.
Overigens wil ik de Doms die dit praktizeren toch wijzen op het feit dat veel pedagogen inmiddels vinden dat beloning veel meer effect heeft als straf! Very Happy

groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimeza jan 15, 2011 8:42 pm

Dat is een hele goeie, isis! Dat de Heren Dominanten dat maar goed in hun oren mogen knopen! Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Peetwie
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Peetwie


Aantal berichten : 700

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimeza jan 15, 2011 10:55 pm

Juist, isis, daarom geef ik altijd een beloning, na de straf..... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
angelica
Overijverige Poster
Overijverige Poster
angelica


Aantal berichten : 565

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimezo jan 16, 2011 12:52 am

Ik geloof dat we toch echt een andere beloning in gedachten hadden....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimezo jan 16, 2011 2:26 am

Een knuffel en een bos bloemen? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimezo jan 16, 2011 2:56 am

En een doos bonbons!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimezo jan 16, 2011 1:20 pm

Goed zo Ruben! Fijn om een D te zien die zo openstaat voor onze tips! Jij snapt het!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimezo jan 16, 2011 2:51 pm

Het leuke aan beloningen is dat je nog meer kan varieren dan met straf. Een kaartje, even oprecht vertellen hoeveel je haar waardeerd. Smile Leuk voor beide partijen!
Terug naar boven Ga naar beneden
car{M}en
Watje
Watje



Aantal berichten : 8

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimezo jan 16, 2011 4:00 pm

een doos bonbons.. jummie... das ook wel een beloning die ik zou kunnen waarderen Razz

Straf is, voor mij, echt straf. Niets lief, niets opbouwen, niets zachtjes beginnen. Gewoon aauw, omdat ik dat verdien. Een beloning daarna is ook echt niet nodig, het vergeven van een begane fout en een aai over mijn bol is dan zeker al beloning genoeg.

Een GGS vind ik toch een beetje lastig hoor, zeker de omschrijving ervan. Ik kan echt genieten van 'zomaar' een spanking. Mits er dan een hele goede opbouw inzit; het mag dan wel (zeer) gevoelig zijn, maar als het in eens ontzettend zeer doet ervaar ik het al niet meer als ontspanning (iig niet op dat moment). Toch is het uiteindelijke doel, voor mij, wel dat het heftig word, en ik er flink van langs krijg. Omdat ik ontspan van de endorfinen die ik aanmaak als het pijn doet.
Des te meer opbouw, des te meer endorfinen, des te meer ik kan hebben, des te meer ik wil ontvangen... snappen jullie het nog Very Happy? Betekend dus ook dat M. zal moeten doorzetten, en niet moet toegeven aan mijn gepiep als ik na een tijdje roep dat hij moet stoppen... maar als hij toch doorgaat en mijn klaagzangen negeert, is het dan nog steeds een GGS of iets anders??
Op dit moment stoeien we er allebei mee, hoe we dit kunnen/willen inbouwen in onze relatie. Of het gaat werken, dit onderdeel iig...

Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Strafspankings versus Good Girl Spankings   Good girl spankings I_icon_minitimevr sep 14, 2012 4:49 pm

car{M}en schreef:

Straf is, voor mij, echt straf. Niets lief, niets opbouwen, niets zachtjes beginnen. Gewoon aauw, omdat ik dat verdien.

Precies! Zo iets dus. Good girl spankings Pattyanimated

carMen schreef:

Een GGS vind ik toch een beetje lastig hoor, zeker de omschrijving ervan.
Dit lijkt mij wel een mooi voorbeeld van een GGS.
Good girl spankings A9gallery

En dit zit er volgens mij tussenin.Good girl spankings Animated

Het is denk ik uiteindelijk de ervaring van de spankee die bepaalt of het een strafspanking of een GGS is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
tijmen
Watje
Watje
tijmen


Aantal berichten : 23

Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: goodgirl spanking   Good girl spankings I_icon_minitimezo okt 07, 2012 8:09 pm

goodgirl spankings lijken me heerlijk om te geven!
2 mooie billen over de knie om lekker op te slaan, zodat ze langzaam mooi rood kleuren.. Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitimezo mei 17, 2015 6:43 pm

Degene die de slaag krijgt, maakt bij good girl spankings uit of het genoeg is geweest, neem ik aan, of vergis ik me?
Ik ga er in dat geval vanuit dat een good girl spanking voortkomt uit de behoefte  aangeraakt te worden op de billen (eventueel heel stevig)
en daar graag in bediend willen worden, als een soort beloning dus. Erotisch eerder dan bestraffend.
De berichten van angelica en dawn geven me wel een indruk (wel oude berichten!).

Interessant dat mensen die scheiding kunnen maken! Zo te lezen moet je het leren.
Zijn er inmiddels meer mensen die hier ervaring mee hebben en er wat over kunnen vertellen?

We hebben zelf geen ervaring met zoiets. We bieden in ons geval eerder plek aan meiden, die de leidsels juist wat meer willen overgeven aan onze
zorgzame handen en minder ruimte willen om zelf invloed uit te oefenen. Zijn er bezoekers die zich daar ook in kunnen vinden?
Of zij die zich er juist niet in kunnen vinden? (ik verwacht dat hier al ergens een discussie over te vinden is...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Good girl spankings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good girl spankings   Good girl spankings I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Good girl spankings
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Website real-life spankings
» Spankings in Donald Duck
» Batman spanking
» Chross Database Movie Spankings
» S is for Spanking / Once a spanked girl always a spanked girl

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: